تاسیسات ساختمان در یزد

در یزد ، یزد

معرفی تاسیسات ساختمان در یزد

🔴 سیدستارحجتی

🔹 سیدستارحجتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تاسیسات ساختمان در یزد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سیدستارحجتی :

✅ سرمایش و گرمایش کل ساختمان

✅ نصب رادیاتور گرفته

✅ نصب کولر های گازی و آبی

✅ تعمیر و نگهداری موتورخانه

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس یزد

 

تاسیسات ساختمانی چیست؟

تاسیسات ساختمانی یکی از بخش‌های مهم و کلیدی در هر ساختمان است، تاسیسات ساختمانی به معنای استفاده مطلوب از کلیه امکانات تاسیساتی و مهندسی است. تاسیسات ساختمانی شامل سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، گاز، آب، برق، تلفن، تخلیه فاضلاب، ارتباط داخل و خرج ساختمان، ارتباط بین طبقات است. شرکت‌های تاسیساتی وظیفه محاسبه و اجرای دقیق تاسیسات ساختمانی به کمک کارشناسان و مهندسان دارند. اجرای درست تاسیسات ساختمان تضمین خوبی است، تا عمر مفید ساختمان افزایش پیدا کند. البته شرط اصلی، اجرای درست تاسیسات ساختمانی و هماهنگی آن با سیستم ساختاری ساختمان است. عواملی که در طراحی تاسیسات ساختمانی به خصوص تاسیسات مکانیکی مهم است، شامل: شرایط معماری ساختمان، شرایط اقلیمی محل احداث ساختمان، فیزیک و نحوه ساخت ساختمان است. تاسیسات ساختمان به دو دسته تاسیسات مکانیکی و تاسیسات الکتریکی تقسیم می‌شوند. در ادامه مطلب تاسیسات ساختمانی مانند تاسیسات بهداشتی و تاسیسات حرارتی می‌پردازیم.
تاسیسات ساختمانی

همانطور که اشاره کردیم تاسیسات ساختمانی یکی از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین بخش‌های هر ساختمان است. تاسیسات ساختمانی شرایط مطلوب و مناسب برای زندگی و کار در ساختمان فراهم می‌کند. تاسیسات ساختمان باید به صورت اصولی و بر اساس نقشه‌های معماری و مهندسی طراحی و اجرا شود. نقشه‌کشی و اجرای تاسیسات ساختمانی باید توسط مهندس با تجربه با تکیه به دانش و تجربه انجام شود. اگر تاسیسات ساختمانی به درستی و اصولی طراحی نشوند نمی‌توانند ضامنی برای بالابردن طول عمر مفید ساختمان باشد، همچنین عدم طراحی و اجرای درست تاسیسات ساختمانی ایمنی ساختمان و در نتیجه جان و مال ساکنین تهدید می‌کند و می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیری را به بار آورد.

اگر تاسیسات ساختمانی کیفیت و کارایی مطلوب را دارا باشند، نیاز به بازسازی زودهنگام نیست. بنابراین بهتر و عقلانی‌تر است که هنگام ساخت و یا بازسازی در بخش تاسیسات زمان و هزینه مطلوب صرف شود تا از هزینه‌های بعدی که ممکن است در آینده ایجاد شود، بکاهد.

یکی از دستاوردهای مهم تکنولوژی در حوزه ساختمان‌سازی هوشمندسازی سیستم‌های مختلف تاسیسات ساختمانی است. هوشمند کردن سیستم‌های تاسیسات ساختمانی مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم روشنایی، سیستم‌های بهداشتی و… باعث افزایش بازده انرژی شده همچنین هدررفت انرژی را به اندازه چشمگیری کاهش داده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران