کمپرسور هوا فن آوران – مرکز تولید و فروش کمپرسور هوا در تهران

در تهران ، تهران

معرفی کمپرسور هوا فن آوران – مرکز تولید و فروش کمپرسور هوا در تهران

🔵گروه تولیدی فن آوران🔴

📌با بیش از ۲۵ سال سابقه در تولید و عرضه کمپرسورهای هوا پرتابل

🔴در این مجموعه تعمیرات انواع کمپرسور های هوا انجام می پذیرد🔴

🔵تولید کمپرسورهای هوا پرتابل بصورت سفارشی🔵

📍شش ماه ضمانت و خدمات پس از فروش
📍سیم پیچ ۱۰۰٪ مس

🔴🔴فروش کالا بصورت عمده و تکی

انواع کمپرسورهای هوا برای مشاغل گوناگون اعم از: دندانپزشکی، خیاطی، نجاری، رنگاری، آرایشگری، تعمیرات موبایل و لپ تاپ، لوازم ورزشی، مکانیکی و …

🔴با حجم مخازن ۱۰-۲۰-۳۰-۴۰-۵۰-۸۰-۱۰۰-۱۵۰-۲۰۰-۲۵۰ لیتری

🔵موتورهای کوپله مستقیم(direct drive) با قدرت های ۲ و ۳ اسب بخار

🟢موتورهای بیصدا و بدون روغن(oil free) با توان‌های ۶۰۰ ، ۷۵۰ و ۱۵۰۰ وات

🟡موتورهای یخچالی بیصدا با قدرت های ۱/۴ ، ۱/۲ و ۳/۴ اسب بخار

📍خرید از درب کارخانه

 

🔸 با مدیریت  محمدسلیمان پور

🔸 شماره تماس  ۰۹۹۲۸۷۱۶۲۷۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۵۴۶۰۶۳۷۲

🔸 آدرس  تهران – خیابان ۱۷ شهریور جنوبی خیابان رضایی شرقی خیابان ناصری شمالی بعداز کوچه حقی پلاک ۲۲۲

 

کاربرد انواع کمپرسور هوا چیست؟

۱ – کمپرسور های خانگی (مصرف کننده):
این دسته از کمپرسورهای باد برای مصارف سبک و غیر حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال از این دسته از کمپرسورهای باد برای باد کردن لاستیک دوچرخه، راه‌اندازی منگنه‌های بادی کوچک و سایر ابزارهای پنوماتیک سبک استفاده می‌شود. اکثر کمپرسورهای خانگی دارای حجم ۱۰ لیتر تا ۳۰ لیتر میباشند که راحت قابل جابه جایی هستند.

۲ – کمپرسور های حرفه‌ای:
کمپرسورهای حرفه‌ای قدرتمندتر از کمپرسورهای خانگی بوده و هوای فشرده با فشار بالاتری را تولید می‌کنند. این کمپرسورها قدرت لازم برای راه‌اندازی همزمان چند ابزار پنوماتیک سبک را دارند. اغلب کمپرسورهای حرفه‌ای از نوع پیستونی ، کوبل می‌باشند.

۳ – کمپرسور های صنعتی:
کمپرسور های باد صنعتی از دو دسته دیگر قدرتمند بوده و متناسب با شرایط کاری سخت کارخانه‌ها و مراکز صنعتی بزرگ ساخته شده‌اند. کمپرسورهای باد صنعتی برای کار در شیفت‌های طولانی طراحی شده و در ساخت آن‌ها از قطعات با کیفیت استفاده شده است. همچنین در طراحی کمپرسورهای صنعتی، نوسانات تقاضای هوای فشرده در نظر گرفته می‌شود.

کمپرسور های باد در خانه:
کمپرسور های باد در خانه کاربردهای گوناگونی دارند. ممکن است از کمپرسورهای باد خانگی جهت تمیزکاری استفاده شود و یا از آن جهت انجام یک کسب و کار خانگی کوچک مورد استفاده قرار گیرد. بطور کل یک کمپرسور باد ۱۰ لیتری می‌تواند تمامی کاربردهای خانگی را به خوبی پوشش دهد.

این کمپرسورها با کاهش دادن حجم در محفظه سیلندر، هوای فشرده را تولید کرده و در اختیار شما قرار می‌دهند. کمپرسورهای باد خانگی به قدری کوچک هستند که می‌توان آن‌ها را به راحتی توسط چرخ آن‌ها جابجا نمود. همچنین استفاده از یک مخزن ثابت با حجم مناسب می‌تواند هرگونه کمبود احتمالی هوای فشرده را برای کسب و کار خانگی‌تان جبران نماید.البته این پمپ باد برای رنگ آمیزی مناسب نیستند

موارد استفاده از کمپرسور باد (کاربرد ها)
کمپرسور باد دارای کاربردهای زیادی در زمینه صنعتی و غیر صنعتی دارد که با پیشرفت علوم و تکنولوژی استفاده از آن بیشتر خواهد شد.

مصارف کمپرسور باد در فعالیت‌های خانگی:
موارد استفاده از آن در مصارف خانگی می توان به: باد کردن تویوپ، تایر ها، توپ، جارو برقی، یخچال و … اشاره کرد. در ادامه به معرفی برخی دیگر از کاربرد های پمپ باد خانگی میپردازیم:

۱-شست و شو با فشار زیاد:
دستگاه‌ های شست و شوی فشار قوی خانگی مجهز به کمپرسور باد هستند. این دستگاه‌ها با پاشش آب با فشار زیاد، شست و شو را آسان ساخته و باعث صرفه جویی در مصرف آب می‌شوند. از شست و شوی با فشار برای تمیز کردن نمای ساختمان، تمیز کردن خودرو و حیاط استفاده می‌شود.

۲– نجاری و کار با چوب:
نجاری و کار با چوب یکی از سرگرمی‌های محبوب خانگی می‌باشد که منبع کسب درآمد نیز می‌باشد. هرچند نجاری بدون استفاده از ابزارها کاری بسیار دشوار و خسته کننده می‌باشد. کیفیت و طول عمر بالای ابزارهای پنوماتیک نجاری باعث شده تا نجاران به استفاده از کمپرسورهای باد ترغیب شوند. بطور کل از کمپرسورهای باد خانگی در حوزه نجاری برای موارد زیر استفاده می‌شود:

• سنباده کاری سطح

• راه‌اندازی ابزارهای بادی مانند میخکوب بادی

• از بین بردن عیوب چوب و فلزات

• پاک کردن سطح چوب از گرد و غبار و خاک اره

۳ – کارهای دستی:

کمپرسور های باد برای آسان نمودن کارهایی که پیش‌تر با دست‌های خالی انجام می‌شدند، ساخته شده‌اند. این مورد در خصوص کارهای دستی خانگی نیز صدق می‌کند. از این کارها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

• نقاشی با ایر براش کوچک

• رنگ آمیزی های سطحی و بسیار کوچک با استفاده از پیستوله های مینیاتوری

• استفاده از ابزارهای پنوماتیک برای تعمیرات خانه

• استفاده از تفنگ‌های بادپاش جهت تمیز کردن سطوح خانه

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران