فروش دستگاه تراش در شیراز

در فارس

معرفی فروش دستگاه تراش در شیراز

🔴 مجموعه شکوهی

🔹 مجموعه شکوهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دستگاه تراش در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه شکوهی :

✅ فروش فوق العاده دستگاه تراش:

✅ دستگاه لول قاپکی تراش شیشه کارده آماده کار دستگاه شکوهی

✅ قیمت فقط ۳۶میلیون

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۷۷۱۱۷۳۸۶

🔸 آدرس  شیراز

 

شیشه تراش چیست؟

 

امروزه با توجه به وجود دستگاه های پیشرفته در صنعت شیشه ابزارهای مختلفی روی شیشه ها زده می شود که موجب نمای بسیار زیباتری در شیشه خواهد شد.

جهت تولید شیشه تراش از سه دستگاه لولو زنی ، دیاموند و تراش استفاده می شود به طوری که برای اعمال ابزار دو پله و سه پله از دستگاه لول زنی ، برای اعمال ابزار تخت از دستگاه دیاموند و برای اعمال ابزار پخ از دستگاه تراش استفاده می شود لازم به ذکر است دستگاه لول زنی به صورت دستی کار کرده اما دستگاه دیاموند و تراش به طور اتوماتیک کار می کند .

انواع شیشه تراش

تخت براق
دیاموند
تراش دو پله
تراش سه پله
تراش ( پخ )
تراش انگشتی
تراش ۴۵ درجه
تراش ابرویی

شیشه تراش رومیزی

شیشه های رومیزی در واقع پرکاربردترین نوع شیشه در زمینه ابزارهای لبه شیشه محسوب می شود به عبارتی برای تولید هر نوع شیشه رومیزی از جمله شیشه میز ناهارخوری . جلو مبلی باید لبه شیشه ابزار زده شود با اعمال ابزار تراش بر روی شیشه نمای بسیار زیبایی ایجاد خواهد شد توجه داشته باشید که نوع ابزار باید یا توجه به لبه میز مورد نظر تعیین گردد .

شیشه تراش سکوریت

تمامی شیشه های سکوریت نیاز به ابزار لبه شیشه دارند ، بیش از ۹۰ درصد شیشه های سکوریت دارای ابزار دیاموند هستند به طور مثال برای تولید درب هاب شیشه ای پس از برش شیشه توسط دستگاه دساموند ابزار لبه شیشه زده می شود در نهایت هم شیشه جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد .

شیشه تراش لمینت

در پروژه هایی که ابعاد شیشه بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شده و شیشه ها به صورت فریم لس نصب می شوند باید از شیشه های لمینت ابزار دیاموند استفاده کرد ، برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا n عدد شیشه سکوریت با ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شوند .

شیشه تراش خم

خاص ترین نوع شیشه که در واقع با زاوایه های مختلفی تولید می شود ، جهت تولید شیشه های خم ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس یکی از ابزار ها روی شیشه اعمال شده و در مرحله ی بعدی قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز ساخته می شود در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد .

شیشه تراش رنگی

با توجه به تولید شیشه های رنگی دودی ، شامپاینی ، برنز ، آبی ، سبز ، بنفش و قرمز می توان از شیشه های رنگی مطابق با رنگ های بکار رفته در ساختمان استفاده کرد در این صورت قواعد طراحی دکوراسیون داخلی نیز رعایت خواهد شد .

شیشه تراش کریستال

به طور کلی شیشه های شفاف به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بیشتری برخوردار است و برای تولید شیشه ابزار خورده انتخاب مناسبی به شمار می رود .

شیشه تراش دوجداره

در پروژه هایی که هدف جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش کیزان آلودگی صوتی است باید از شیشه های تراش دوجداره استفاده کرد ، برای تولید این نوع شیشه ها اسپسر های فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار داده می شود .

شیشه تراش حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر طرح های مختلفی شیشه های تراش مدرن حکاکی یا اینگریوینگ می شود به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد .

شیشه تراش هوشمند

در این طرح از شیشه های تراش خورده با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکترسیته عمل کرد و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، شیشه تراش هوشمند در کشورهای اروپایی نیز مانند آلمان ، ایتالیا و هلند به کرات استفاده می شود و همواره مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفته است .

شیشه تراش مات

به طور کلی شیشه های مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود که در این شیشه سندبلاست فقط به صورت طرح دار تولید شده اما شیشه های ساتینا فقط به صورت ساده وجود دارد .

شیشه تراش ضخیم

برای تولید شیشه های تراش خورده با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم ۱۰ ملی الی ۲۰ میل استفاده کرد به طور مثال برای یک شیشه ی با ابعاد ۱۸۰ * ۲۸۰ سانتی متر باید از شیشه های ضخیم ۱۵ میل بکار برد .

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران