تعمیرات و نصب کمد کابینت در ایلام

در ایلام ، ایلام

معرفی تعمیرات و نصب کمد کابینت در ایلام

🔴 علی رضا بهزادیان

🔹 علی رضا بهزادیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات و نصب کمد کابینت در ایلام می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی رضا بهزادیان :

✅ نصب کابینت تعمرات نصب کمد تعمیرات لوازم ام دی اف

✅ ساخت کابینت وکمد

✅ تعمیرات ام دی اف

✅ با۴سال سابقه کاری

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۹۱۳۳۸۴۹۲۲

🔸آدرس ایلام

 

مزایا و معایب کمد دیواری­های ریلی و لولایی چیست؟

زیبایی ظاهری:

اگر قبل از هر چیزی بخواهیم زیبایی ظاهری و کلاسیک بودن مدل انتخابی را در نظر داشته باشیم، باید بگوییم که از نظر ظاهری و به روز بودن، کمد­های با درب ریلی سبک به روز­تری نسبت به کمد­های با درب لولایی هستند. و کمد­های لولایی طرح قدیمی­تری به حساب می­آیند. منتها بازار روز و افزایش تقاضا برای عرضه بالای تنوع ، ایجاب می­کند که در طول زمان تولید­کنندگان و طراحان به فکر تولید مدل­های متنوع و متفاوت­تری نسبت به گذشته باشند. به گونه­ای هم اینک در یک بررسی اجمالی در بازار، درمی­یابیم که کمد­های با درب ریلی از محبوبیت و طرفداران بیشتری برخوردار هستند.

عمق مناسب :

یکی از نکاتی که در خصوص استفاده از کمد با هر نوعی وجود دارد، عمق مفید کمد می­باشد که نوع درب متصل به آن است که به علت اشغال کردن فضا می­تواند تاحدودی از عمق آن بکاهد که درب کمد­های لولایی فضای کمتری را اشغال می­کنند که این یکی از برتری­های کمد­های با درب لولایی است.

بطور مثال برای یک کمدی که حداکثر عمقش 70 سانتی متر است؛ عمق کاربردی و در دسترس برای مشتری را 68 سانتی متر میتوان در نظر گرفت که تنها با کم کردن دو سانتی متر برای فضای اشغالی توسط درب کمد این کار در نظر گرفته می­شود. این نوع کمد برای فضاهایی کاربرد دارد که محدودیت اجرا با عمق­های دلخواه را دارند.

در حالی این مزیت برای کمد­های با درب لولایی یکی از معایب کمد­های با درب ریلی محسوب می­شود. چرا که با توجه به نحوه قرار گرفتن و نصب درب­های ریلی در داخل بدنه­های کمد، قسمتی از فضا مربوط به عمق اصلی کمد ها به دلیل دو ریل بودن درب ها و روی یکدیگر قرار گرفتن آن­ها باعث اشغال فضای بیشتر و کاهش عمق مفید کمد ها می­شوند. برای مثال در یک کمد با حداکثر عمق 70 سانتی متری عمق کاربردی و مناسب تنها 63 سانتی متر در نظر گرفته می­شود. یعنی 7 سانتی متر از عمق به ضخامت درب­ها اختصاص داده خواهد شد . که در مقایسه با کمد­های لولایی این عمق پنج سانتی متر کمتر خواهد بود. در مدلهای مدرن درب­هاب ریلی ، ریل­ها در بیرون بدنه کمد قرار می­گیرند.

از دیگر معایب کمد­های با درب لولایی، فضایی است که در هنگام باز شدن درب کمد در محوطه اتاق اشغال می­شود. و جهت باز شدن کامل در در آن شعاع نباید وسیله قرار بگیرد. که در کمد­های با درب ریلی این مشکل وجو نداشته و از فضای جلوی کمد نیز می­توان استفاده کرد. میزان فضایی که در جلوی کمد­های با درب لولایی در هنگام باز و بسته شدن اشغال می­شود، نهایتا 60 سانتی متر است که البته بسته به بزرگی کمد این عدد متفاوت است که در نهایت بزرگی کمد به 75 سانتی متر می­رسد. که این فضای اشغالی برای اتاقی که فضای کمی دارد، به نظر بزرگ می­رسد.انتخاب این نوع کمد در اتاق­های با متراژ زباد محدودیتی ندارد ولی در اتاق­های با متراژ کم از کاربرد این کمد باید صرف نظر کرد. چرا که در صورت نصب اینگونه کمد در اتاق با متراژکم، در چیدمان وسایل در اتاق به مشکل برخواهید خورد و شاید در نهایت مجبور شوید که یک سری قرار دادن یکسری از وسایل در اتاق صرف نظر کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران