بهترین چاه کن و مقنی در شیراز

در فارس ، شیراز
    استانفارس
    شهرشیراز

معرفی بهترین چاه کن و مغنی در شیراز

🔴 توریالی رضایی

🔹 توریالی رضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام  خدمات حفر چاه در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات توریالی رضایی :

✅ چاه کن مغنی چاه فاضلاب تعمیر چاه چاه جدید و چاه کنه درسراسر شیراز

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

چاه فاضلاب جذبی چیست؟

با وجود گسترش شبکه فاضلاب شهری هنوز هم در مناطقی دسترسی به این شبکه وجود ندارد. در این مواقع با توجه به شرایط خاک می توان از چاه سپتیک و یا چاه فاضلاب جذبی استفاده نمود. در مواقعی که خاک از قدرت جذب فاضلاب برخوردار باشد، می توان از چاه فاضلاب جذبی برای تخلیه فاضلاب استفاده نمود که البته باید فاصله چاه تا سفره های زیرزمینی هم مورد بررسی قرار بگیرد.

اجزای چاه فاضلاب جذبی
چاه فاضلاب جذبی دارای اجزای مختلفی است که لازم است با آنها آشنا شوید:

گلدان چاه
در چاه جذبی آب و فاضلابی که وارد چاه می شود به مرور می تواند با شستن دیواره و بدنه چاه موجب ریزش چاه گردد. استفاده از سازه ای به شکل گلدان می تواند آب و فاضلاب را به مرکز چاه هدایت کند و مانع از ریزش دیواره ها گردد. استفاده از گلدان چاه تاثیر زیادی در افزایش عمر آن خواهد داشت.

میله چاه
در حقیقت بدنه اصلی چاه جذبی میله چاه نامیده می شود. بدنه به حالت تونل و در ارتفاع 5 تا 10 متر و یا حتی کمی بیشتر از آن حفر می گردد. میله چاه در قسمت دهانه اندازه ای برابر با 80 تا 100 سانتیمتر دارد. علاوه بر مشخصات ذکر شده دیواره های میله را برای افزایش مقاومت با استفاده از ماسه، ملات و سنگ می سازند. در حفر اصولی چاه لازم است میله چاه کاملا عمودی حفر گردد.

انباره در چاه جذبی
انباره چاه در نحوه ذخیره سازی فاضلاب تاثیر زیادی دارد. انباره را می توان به عنوان مخزن و یا انبار در چاه محسوب نمود. حجم انباره هم در چاه های جذبی می تواند بر اساس عواملی از جمله تعداد ساکنین تعیین گردد. به منظور تامین ایمنی بیشتر لازم است برای چاه فاضلاب و فاضلاب باران چاه های جداگانه در نظر گرفت.

کول چاه جذبی
برای سازه های حلقوی کول را از جنس سفال و یا بتن می سازند تا دوام و استحکام دیواره ها بیشتر گردد

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران