داتیس لیزر – فروش انواع دستگاه لیزر مو پلاتینیوم رادوپلاس در تهران

در تهران ، تهران

معرفی داتیس لیزر – فروش انواع دستگاه لیزر مو پلاتینیوم رادوپلاس در تهران

🔴 شرکت مهندسی پزشکی داتیس لیزر

🔹 شرکت مهندسی پزشکی داتیس لیزر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش دستگاه لیزر موهای زائد کوهرنت در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

⭕️این شرکت مفتخر است تا با ارائه بروزترین دستگاههای لیزر مو زائد گامی بزرگ در تجهیز کلینیک‌های‌ کشور بردارد.

⭕️این دستگاه با لیزربار قدرتمند خود که ساخت کمپانی مشهور کوهرنت آمریکا میباشد قابلیت ۱۰۰‌میلیوت شات واقعی را دارد که این‌ موضوع باعث رهایی شما از تعویض لیزر بار میشود.

⭕️سیستم چرخش آب این دستگاه دارای پمپ آب ایتالیایی و چیلر خنک‌کننده داخلی میباشد که خرابی دستگاه را به کمترین حد ممکن میرساند. همچنین سیستم خنک کننده این دستگاه با طراحی منحصر بفرد خود،دمای پوست را تا ۱۵- درجه سانتیگراد خنک‌ میکند که این‌ موضوع باعث میشود لیزر موهای زائد بدون درد و سوختگی انجام شود.

جوابدهی تضمینی این دستگاه در ۶ جلسه کاملا مشهود میباشد.

✅امکان پرداخت اقساط با کمترین پیش پرداخت و بالاترین ماه اقساط

✅دارای FDA آمریکا و CE اروپا و مورد تایید وزارت بهداشت ایران

✅ ۱۲ تا ۲۴ ‌ماه گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش

✅۳ تا ۴ماه وارانتی تست کیفیت در صورت هرگونه نارضایتی از دستگاه

✅آموزش رایگان و صدور مدرک اپراتوری

⭐️بهترین‌ها را از ما بخواهید⭐️

💢مشاور فروش: آقای عبدی💢

 

🔸 شماره تماس ۰۹۰۳۴۵۴۹۴۰۱

🔸 آدرس تهران

 

مزیت های لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش ها برای رهایی از موهای زائد می باشد، که در این روش از پرتوهای متمرکز نور برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می گردد. در این روش نور لیزر به صورت مستقیم، به فولیکول مو برخورد می کند و آن ها را تخریب می کند، فولیکول شامل کیسه های کوچکی درون پوست است که مو در آن جا رشد می کند. لیزر با استفاده از گرما این کیسه های کوچک را نابود و یا تخریب میکند.

مزیت های لیزر موهای زائد

از لیزر موهای زائد می توان برای از بین بردن موهای زائد در تمامی نقاط بدن استفاده کرد بیشترین نقاط شامل زیر بغل، سینه، صورت،نواحی بیکینی و بقیه ی نقاط مهم دیگر می باشد اما لیزر موهای زائد شامل برتری های دیگری به نسبت وکس یا شیو کردن است که شامل موارد زیر می باشد:

لیزر موهای زائد دارای سرعت بیشتری به نسبت روش های دیگر برای رفع موهای زائد می باشد ولی بستگی به وسعت ناحیه مورد نظر هم دارد به طور مثال لیزر پاها زمان بیشتری به نسبت لیزر زیر بغل طلب می کند.

در لیزر موهای زائد نتایج ماندگاری بسیار بالاتری دارند به نسبت وکس کردن یا اصلاح، در لیزر موهای زائد اگر باز هم موهای زائد رشد نمایند دیگر همانند قبل نیستند و نازک تر و دارای تراکم کمتری به نسبت قبل خواهند بود.

لیزر موهای زائد دارای دقت بسیاری بالایی می باشد اگر شما در یک مرکز معتبر همراه با تکنسین مجرب از این روش استفاده کنید مطمئنا نتیجه ی مطلوبی خواهید گرفت بدون آنکه پوست شما آسیبی ببیند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران