اجاره ویدئو وال LED در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی اجاره ویدئو وال LED در رشت

🔴 مجموعه آذرخش

🔹 مجموعه آذرخش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجاره ویدئو وال LED در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه آذرخش :

✅ اجاره ویدئو وال ال ای دی

✅ در سایز های مختلف

✅ برای کنسرت،همایش،عروسی

و…

 

🔸 با مدیریت علی صمیمی

🔸 شماره تماس ۰۹۱۱۸۳۰۳۱۴۲

🔸 آدرس رشت،خیابان معلم،۱۵ متری طالقانی،آذرخش

 

ویدئو وال (Video Wall) چیست؟

امروزه کلیه مراکز اداری ، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر می‌باشند . در این راستا اطلاع‌ رسانی به مشتری از طریق روشهای نوین از اهمیت ویژه ای برخوردار است . در کشورهای پیشرفته ، مشتریان روزانه با تعداد زیادی از نمایشگرهای تصویری احاطه می‌شوند و سیستم‌های اطلاع‌ رسانی دیجیتال جایگزین سیستم‌های سنتی (پوسترها ، بروشورها و اعلامیه‌های چاپ شده و …) شده‌اند . با فراگیر شدن سیستمهای اطلاع رسانی و تبلیغاتی دیجیتال ، نیاز به نمایشگرهایی که توانایی استفاده در مکانهای عمومی ، تجاری و صنعتی را داشته باشند به سرعت در بین استفاده کنندگان احساس شد . با توجه به اینکه تلویزیونهای خانگی و معمولی توانایی کار در چنین محیط هایی را برای مدت طولانی ندارند ، برند های شاخص تولید کننده سیستمهای تصویری مبادرت به طراحی و ساخت نمایشگرهای نسل جدید یا ویدئو وال نموده‌ اند .

ویدئو وال (VIDEO WALL ) یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کار کرد ۲۴ ساعت و هفت روز هفته در ۳۶۵ روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد . نرم افزار کاملا فارسی ویدئو وال امکان تعریف پنجره های متعدد در سایز و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید . واسط گرافیکی کاربری نرم افزار (کنترلر ویدئو وال) امکان دسترسی سریع و آسان ورودی ها و مدیریت منعطف تصاویر را میسر می سازد.

کاربرد های ویدئو وال :

سیستمهای چند منظوره ( Multi Surveillance Systems ) :

۱ – مورد استفاده در کلیه سازمانها و ارگانها

۲ – مراکز کنترل شهری (کنترل ترافیک ، مدیریت بحران ، نیروگاهها ، مراکز اورژانس ، شهرداریها ، استانداریها ، فرمانداریها ، مراکز آتش نشانی ، مراکز پلیس ، اتاقهای مانیتورینگ ، اتاق های دیسپاچینگ ، برجهای مخابراتی ، صدا و سیما و …)

۳ – اتاق کنترل مراکز صنعتی (خطوط تولید کارخانجات ، نیروگاه ها ، سدهای آبی و …)

۴ – اتاقهای فرمان ( نفت ، گاز ، برق ، مخابرات ، آب و فاضلاب ، پتروشیمی و …)

۵ – استودیو ها ی پخش تلویزیونی ، اتاق های مانیتورینگ و Broadcasting و …

۶ – مراکز نظارتی و حفاظتی (کنترل دوربین های مداربسته و مانیتورینگ مجتمع های تجاری و مسکونی بزرگ و …)

۷ – مراکز نظامی ، ستادهای فرماندهی ، کنترل مراکز حساس ، زندانها ، پادگانها و …

۸ – فرودگاهها ، ایستگاهای راه آهن ، پایانه های مسافربری و … ( به منظور تبلیغات ، اطلاع رسانی ، اتاق کنترل ، اعلام مسیر ، اطلاعات و زمان حرکت و …)

۹ – مراکز پایانه درون شهری ، مترو ، اتوبوسرانی ، تاکسیرانی و … ( به منظور تبلیغات ،اطلاع رسانی ، اتاق کنترل ، اعلام مسیر ، اطلاعات و زمان حرکت و …)

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران