خرید ضایعات فلزی و کامپیوتری در چهارمحال و بختیاری

در چهارمحال و بختیاری

معرفی خرید ضایعات فلزی و کامپیوتری در چهارمحال و بختیاری

🔴 احمدغلامیان

🔹 احمدغلامیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خرید ضایعات فلزی و کامپیوتری در چهارمحال و بختیاری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات احمدغلامیان :

✅ خرید ضایعات

✅ آهن

✅ مس

✅ برنج

✅ برد موبایل

✅ cpu

و….

 

🔸 شماره تماس 09388988148

🔸آدرس چهارمحال بختیاری،شهرستان بروجن،شهر نقنه

اهمیت بازیافت ضایعات فلزی و نقش آن در حفاظت از محیط زیست

بازیافت به معنای آماده‌سازی مواد برای استفاده دوباره است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی موادی زیادی قابل بازیافت هستند که از آن جمله می توان به آهن قراضه، فلزات رنگی قراضه، پلاستیک، شیشه، کاغذ، مقوا، برخی مواد شیمیایی و… اشاره نمود. صنعت بازیافت خصوصا بازیافت ضایعات فلزی، یک صنعت مهم و اساسی دراکثر کشورها از جمله کشور ما بشمار می آید که طی آن ضایعات فلزی، جمع آوري ، پاک سازی و ذوب شده و درنهایت به شمش تبدیل می شوند تا قابلبت استفاده مجدد در صنعت را داشته باشند . شمش تولیدی در کارگاه هاي ریخته گري به قطعات با ارزش تبدیل می شوند و بدینوسیله قراضه و ضایعات فلزی مجددا به چرخه مصرف باز می گردد. این بازگشت ضایعات فلزی به چرخه تولید ، اثرات مفید زیست محیطی بسیاری را به همراه دارد.

به منظور بررسی اثرات زیست محیطی بازیافت ضایعات فلزی، آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا تحقیقی را در سال 2011 انجام داد و در آن نتیجه گرفت که بازیافت فلزات قراضه برای محیط زیست بسیار مفید، ارزشمند و حیاتی است.

مزایای بازیافت فلزات

این تحقیق نشان داد که با بهره گیری از آهن قراضه برای تولید آهن و فولاد به جای سنگ آهن می توان به دستاوردهای فوق العاده ای درحفاظت از محیط زیست رسید. برخی از این دستاوردها به شرح زیر هستند؛

صرفه جویی درمصرف انرژی به میزان 75 درصد

صرفه جویی در مواد اولیه به میزان 90 درصد

کاهش آلودگی هوا به میزان 96 درصد

کاهش در مصرف آب به میزان 40 درصد

کاهش آلودگی آب به میزان 76 درصد

به عبارتی دیگر تولید هر تن فولاد جدید از محل آهن قراضه موجب صرفه جویی دراستخراج و مصرف مواد معدنی زیر می شود.

سنگ آهن به میزان 1115 کیلوگرم.

زغال سنگ به میزان 625 کیلوگرم

سنگ آهن به میزان 53 کیلوگرم

صرفه جویی در مصرف انرژی از محل بازیافت ضایعات فلزی تنها به تولید آهن منحصر نمی شود و تولید سایر فلزات نیز از این محل، صرفه جویی های فوق العاده ای را به همراه دارد برای نمونه:

برای تولید آلومینیوم صرفه جویی معادل 95 درصد ، در تولید مس صرفه جویی 85 درصد ، در تولید سرب صرفه جویی 65 درصد و در تولید روی صرفه جویی 60 درصدی انرژی را به همراه دارد که اعداد بسیار بزرگ و قابل ملاحظه ای هستند.

موضوعی که اکثر مردم از آن غافل هستند قدرت نقد شوندگی بالا و اهمیت زیست محیطی بسیار زیاد ضایعات فلزی، چه لوازم فلزی ساختمانی و صنعتی و چه لوازم خانگی فلزی مستعمل است. از طرفی ضایعات فلزی عموما به عنوان کالاهای مزاحم در محیط های مسکونی مانند حیاط و انباری و یا در محیط های کسب و کار پراکنده هستند و ممکن است سال های سال بدون استفاده باقی مانده باشند. یکی از دلایل معطل ماندن این ضایعات در منازل،در کنار عدم آگاهی از ارزش اقتصادی و زیست محیطی ضایعات فلزی، عدم دسترسی به افراد یا کسب و کارهای مطمئن، فعال در زمینه خرید ضایعات فلزی و لوازم خانگی فلزی مستعمل است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران