کاهش و افزایش وزن اصولی با تمرین و رژیم غذایی مناسب ذائقه شما در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی کاهش و افزایش وزن اصولی با تمرین و رژیم غذایی مناسب ذائقه شما در شیراز

🔴 آکادمی تناسب اندام ارشک

🔹 آکادمی تناسب اندام ارشک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاهش و افزایش وزن اصولی با تمرین و رژیم غذایی مناسب ذائقه شما در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آکادمی تناسب اندام ارشک :

✅ کاهش و افزایش وزن

✅ برنامه تمرین بدنسازی و تناسب اندام

✅ مربی آنلاین

✅ مربی خصوصی

✅ آماده سازی فوتبال

✅ کار با کودکان،سالمندان،بیماران دیابتی،کبد چرب و پر فشاری خون

✅ بازتوانی

✅ حرکات اصلاحی

و…

 

🔸 شماره تماس  09395561323

🔸 آدرس  شیراز،پل حر،آکادمی تناسب اندام ارشک

 

تناسب اندام چه مزایایی می‌تواند داشته باشد؟

شاید بگویید که تناسب اندام چه مزایای می‌تواند به همراه داشته باشد. اصلاً وقتی ما به هدف خود یعنی تناسب اندام می‌رسیم دیگر باید منتظر چه مزایایی برای تناسب اندام باشیم. در جواب باید گفت که تناسب اندام یعنی داشتن اندام ایده آل و متناسب که می‌تواند دو جنبه جسمی و روانی برای فرد داشته باشد. ازجمله جنبه‌های روانی می‌توان به حس اعتمادبه‌نفس و شاداب بودن بیشتر اشاره کرد و ازجمله ویژگی‌های بدنی می‌توان به نرمال بودن کلیه فاکتورهای سلامتی اشاره نمود. برای مثال شما تا وقتی چربی خون نرمال، فشارخون نرمال و یا قند خون نرمال نداشته باشید مدام باید نگران از دست دادن و یا افزایش وزن خود باشید و این‌گونه می‌شود که تناسب‌اندام خود را از دست می‌دهید. در ادامه می‌خواهیم با شما در مورد روش‌های تناسب‌اندام و گزینه‌های پیش رو برای رسیدن به وزن ایده آل خود صحبت کنیم.

تغذیه برای تناسب اندام بسیار مهم است
دنبال کردن یک رژیم غذایی متعادل می‌تواند به شما در دریافت کالری و مواد مغذی موردنیاز برای سوخت‌رسانی به فعالیت‌های روزانه شما، ازجمله ورزش منظم، کمک کند. وقتی نوبت به خوردن یک رژیم غذایی متعادل برای تناسب‌اندام می‌شود انتخاب مواد غذایی از اهمیت زیادی برخوردار است. شما باید در مواقع مناسب روز انواع غذای مناسب مصرف کنید. در مورد اهمیت صبحانه‌های سالم، میان وعده‌های تمرینی و برنامه‌های غذایی اطلاعات کسب کنید.

به‌ خوبی شروع کنید
شروع مزایای تناسب اندام با یک صبحانه کامل شروع می‌شود. اولین وعده غذایی شما در روز مهم است. طبق مقاله‌ای که در نشریه Health Harvard Health منتشر شده است، خوردن صبحانه به‌طور منظم با خطر کمتری از چاقی، دیابت و بیماری‌های قلبی مرتبط است. شروع روز شما با یک وعده غذایی سالم می‌تواند به تقویت قند خون کمک کند که بدن شما برای تأمین انرژی در ماهیچه‌ها و مغز شما نیاز دارد. خوردن صبحانه سالم به‌ویژه در روزهایی که ورزش در دستور کار شما قرار دارد بسیار مهم است. پرش از صبحانه می‌تواند در هنگام کار کردن احساس کسلی یا بی‌حالی داشته باشد. انتخاب نوع مناسب صبحانه بسیار مهم است. افراد زیادی برای شروع روز خود به کربوهیدرات‌های ساده اعتماد می‌کنند. یک شیرینی ساده یا نان سفید شما را برای مدت طولانی سیر نگه نمی‌دارد. در مقایسه، یک صبحانه سرشار از فیبر و پروتئین ممکن است مشکلات گرسنگی را طولانی‌تر کند و انرژی لازم برای ادامه فعالیت خود را تأمین کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران