سوارکاری یزدان ری – بهترین مرکز آموزش و خدمات سوارکاری در ری

در تهران ، ری

معرفی سوارکاری یزدان ری – بهترین مرکز آموزش و خدمات سوارکاری در ری

🔴 مجموعه سوارکاری یزدان ری

🔹 مجموعه سوارکاری یزدان ری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و خدمات سوارکاری در ری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 لذت سوارکاری را با ما تجربه کنید تجربه مفرح و به یاد ماندنی مجموعه سوارکاری شهربازی خانواده

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سوارکاری یزدان ری :

* اموزش سوارکاری از مبتدی تا پیشرفته برای تمام مقاطع تحصیلی

* سوارکاری سانسی و تفریحی

* فضای مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری

* با بهره گیری از مربیان مجرب و حرفه ای خانم و آقا

و…

 

🔸 با مدیریت  حسین سلطانی

🔸 شماره تماس  09377863770

🔸 شماره تماس  09193904607

🔸 آدرس  ری-میدان مادر-شهربازی خانواده

 

فواید سوارکاری چیست؟

سوزاندن کالری
یکی از مهم‌ترین فواید اسب سواری سوزاندن کالری است. با افزایش فشار بر عضله‌ها به سوزاندن کالری و حتی کاهش وزن کمک خواهد کرد.
همچنین اثبات‌شده است که یورتمه رفتن به مدت ۳۰ دقیقه در روز باعث سوزاندن ۳۰۰ کالری می‌شود.
درواقع، این ورزش برای کسانی که می‌خواهند تمریناتی سالم داشته باشند و به‌طور هم‌زمان وزن هم کم کنند، بسیار مفید خواهد بود.

بهبود سلامت بدن
درواقع، اسب سواری یک ورزش ایزومتریک است که ماهیچه‌ها را به نحوی تقویت می‌کند که در وضعیتی متعادل قرار بگیرند. درنتیجه، به شخص قدرت خواهد داد و حالت بدن را نیز بهبود خواهد بخشید.
همان‌طور که می‌دانید اسب سواری فواید بسیاری برای بدن دارد، درنتیجه‌ در مورد انتخاب سوارکاری به‌عنوان ورزش محبوبتان تردید نکنید.

هماهنگی بین اعضای بدن
از دیگر فواید اسب سواری هماهنگی بین اعضای بدن است. اگر اسب سواری کنید،باید بتوانید سرعت اسب را کنترل و فشار لازم برای ماندن روی زین را تنظیم و هماهنگ کنید. پس تمرین خوبی برای بهبود هماهنگی بدن خواهد بود.
انجام چنین فعالیت ورزشی باعث بهتر شدن سطح هماهنگی بدنی‌تان خواهد شد درنتیجه، حتماً با نحوه‌ی صحیح سوارکاری آشنا شوید.

ورزش سوارکاری یک تمرین ایزومتریک است. این بدین معناست که این ورزش از عضلات خاصی استفاده می‌کند تا بدن در وضعیت مناسبی بر روی اسب قرار بگیرد و تعادل حفظ شود. به همین دلیل قدرت بدن در سوارکاری مهم است و این ورزش به بهبود این قدرت کمک می کند.

بهبود عضلات بدن
یکی از فواید اسب سواری بهبود سلامت عضلات است. این به خاطر آن است که تحرک ایجادشده باعث بهبود انعطاف‌پذیری بدن می‌شود. به‌علاوه، سلامت سایر عضلات بدن مانند تنه، کمر و ماهیچه‌های لگن را نیز بهبود می‌بخشد. همچنین برای هماهنگی و استحکام بافت‌های عضلانی مفید است.

مطمئناً سوار شدن به اسب باعث بهبود تناسب اندام شما خواهد شد. داشتن یک اسب تضمین می‌کند که شما نیز مانند افراد دیگر که تمرین بدنسازی انجام می‌دهند، یک راه عالی برای بهبود عضلات و انعطاف پذیری ماهیچه‌هاست.

درنتیجه، اگر ازجمله‌ی کسانی هستید که به عضلات سالم و قوی نیاز دارند. سعی کنید به‌طور منظم اسب سواری کنید و خوراکی‌های سالم مصرف کنید.

بهبود سلامت قلب و عروق
نشان داده‌شده است که یکی از فواید اسب سواری بهبود سلامت قلب و عروق مفید است.
این فعالیت ورزشی می‌تواند به بهبود جریان خون در بدن و همچنین ارتقاء سلامت قلب و عروق کمک کند. درنتیجه، اسب سواری فعالیت بسیار خوبی است که می‌توانید آن را به‌طور منظم انجام دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران