تولیدی‌ میل‌ باستانی‌ امین‌ نژاد – مرکز تولید و فروش میل‌ باستانی‌‌‌ ورزشی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تولیدی‌ میل‌ باستانی‌ امین‌ نژاد – مرکز تولید و فروش میل‌ باستانی‌‌‌ ورزشی در تهران

🔴 مجموعه تولیدی‌ میل‌ باستانی‌ امین‌ نژاد

🔹 مجموعه تولیدی‌ میل‌ باستانی‌ امین‌ نژاد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش میل‌ باستانی‌‌‌ ورزشی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه تولیدی‌ میل‌ باستانی‌ امین‌ نژاد :

✅ تولیدی‌ میل‌ باستانی‌‌‌ ورزشی

✅ از‌ تولید‌ به‌ مصرف‌ بدون‌ واسطه‌

✅ میل‌ بازی‌ و‌ میل‌ بچگانه‌‌ و تخته‌ شنا‌

و…

 

🔸 با مدیریت  امین نژاد

🔸 شماره تماس  09367442046

🔸 آدرس  اسلام‌ شهر‌ صالحیه‌ خیابان‌ فرهنگسرا‌ پلاک ‌۴۴

 

انواع میل زورخانه چیست؟

نوعی از چوبهای سفید رنگ و کوچک برای میل بازی و شیرین کاری که دسته های آن را تا حد امکان بلندتر می ساختند تا در موقع بازی ، چرخاندن ، پرتاب کردن و رها کردن آن به راحتی انجام شود. در سالهای دور میل های دیگری هم در زورخانه وجود داشته اند که عبارت بود از یک یا دو جفت میل بسیار سنگین که اکنون استفاده از آنها مرسوم نیست.

میل بازی
بازی هایی که به وسیله میل انجام می شود ، نظم و قانون معینی ندارد و هر ورزشکار با ذوق و سلیقه خود انواع بازی ها را انجام می دهد و آنچه مشاهده گردیده ، میل بازها متجاوز از 30 نوع بازی می کنند و این کار یکی از شیرین ترین اعمال ورزش باستانی است.

میل های بزرگ
میل های بزرگ مخصوص ورزش وزن معینی ندارد و اکثر وزن آنها از جفتی 12 تا 30 کیلو می باشد . اما میل های بازی وزنشان از 5 الی 6 کیلو بیشتر نیست. سابقاً معمول نبود ورزشکاران میلهای خود را دسته جمعی از جای خود بلند کنند ، بلکه جلوتر ازهمه ، کسی که نسب سیادت داشت میل خود را با آهنگ ضرب بلند کرده و چند حرکت مختصر به صورت میل بازی انجام داده و میلها را روی شانه خود می گذاشت و بعد از این عمل از پیشکسوت ترین نفر شروع و به اشخاص مبتدی ختم می گردید که در حال حاضر این رویه ترک شده است و برای جلوگیری از اتلاف وقت همه افراد میل ها را دفعتاً بر روی شانه های خود می گذارند .

برای میل گرفتن شمارشی معمول نیست ، بلکه مرشد زورخانه با آهنگ ضرب و خواندن اشعار ورزشکاران را مشغول می دارد و همین که میان دار میل ها را از روی شانه به روی زمین آورد سایرین هم از وی تبعیت کرده و میلها را به جای خود می نهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران