آموزش سوارکاری از مبتدی تا حرفه ای در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز آموزش سوارکاری از مبتدی تا حرفه ای در تهران

🔴 مجموعه باشگاه سوارکاری فتح

🔹 مجموعه باشگاه سوارکاری فتح یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش سوارکاری از مبتدی تا حرفه ای در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه باشگاه سوارکاری فتح :

✅ آموزش سوارکاری از مبتدی تا حرفه ای

✅ زیر نظر مربیان مجرب

✅ اموزش پرش با اسب

💥تخفیف ویژه به مدت ده روز 💥

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۷۲۹۹۵۰۹

🔸 آدرس  تهران ازادی به سمت ایت اله سعیدی دورمیدان فتح جنب استخر و کارواش زیتون داخل مجموعه فرهنگی ورزشی – باشگاه سوارکاری فتح

مزیت سوارکاری اسب برای بدن و سلامتی چیست ؟

قدرت عضلات مرکزی بدن را افزایش می دهد.

یکی از قوی ترین عضلات یک سوارکار عضلات مرکزی بدن اوست. حفظ وضعیت قرارگیری صحیح نیازمند تمرین عضلات مرکزی علاوه بر عضلات پشت و سینه است. همچنین، برای حفظ تعادل روی اسب نیز عضلات مرکزی درگیر می شوند.

هماهنگی را بهبود می بخشد.

هماهنگی بدن یک مهارت مهم برای سوارکاری می باشد. نه تنها سوارکار نیازدارد تا حرکات بدنش را با اسب هماهنگ کند، بلکه او همچنین باید اسب را به مسیر درست و از روی موانعی مانند بشکه ها و نرده ها یا دور آن ها هدایت کند.

اعتماد را تقویت می کند.

برای یک سوارکار موفق بودن ، سوارکار باید رابطه ی مبنی بر اعتماد را با اسبش تقویت کند. اسب ها مانند هر حیوان دیگری می توانند غیرقابل پیش بینی باشند. اگر یک سوارکار در حین سوارکاری پرت شده یا صدمه دیده باشد، نیاز به تلاش زیادی دارد تا آن اعتماد قبلی را مجددا به دست آورد. در آموزش اسب سواری شما باید روی اعتماد سازی با اسب تان تمرین کنید. یادگیری اعتمادسازی نه تنها درمورد اسب و سوارکار بلکه درمورد تمام روابط انسانی نیز حائز اهمیت است.

ذهن را به کار می اندازد.

برخلاف فعالیت های بیهوده ای مانند تماشای تلویزیون، اسب سواری شما را از لحاظ جسمی و روانی به فعالیت وا می دارد. انجام فعالیت روانی یک مزیت مهم سوارکاری است. همانطور که یادمی گیرید با اسب تان ارتباط برقرار کنید، حرکات را اجرا کنید، و بر موانع غلبه کنید، مغزتان اطلاعاتی را درمورد اینکه چطور این کارها را انجام داده اید ذخیره می کند. همانطور که به یادگیری چیزهای تازه ادامه می دهید، مغزتان اطلاعات را ذخیره خواهد کرد بنابراین شما می توانید آن کار را دوباره انجام دهید و حتی شاید دفعه ی بعد بهتر از قبل.

مهارت های حل مسئله را تقویت می کند.

همانطور که در توانایی سوارکاری تان پیشرفت می کنید، ممکن است چالش یک دور پرش ، سوارکاری تریل(صحرایی) ، یا نمایش اسب را پشت سر بگذارید. با هدایت اسب تان شما باید در مهارت های حل مسئله حرفه ای شوید. اگر اسب تان تمایل به اطاعت از فرمان های شما را ندارد باید سریعا فکر کنید که چطور ایمن بمانید و اسب تان را کنترل کنید.

اجتماعی شدن را افزایش می دهد.

اسب سواری می تواند دایره ی اجتماعی تان را بزرگتر کند. شما با اسب تان ، مربی، سوارکاران دیگر و چیزهای دور و اطراف اسطبل آشنا خواهید شد. انجمن اسب بسیار اجتماعی و پر از افرادی است که به یکدیگر کمک می کنند تا درمورد اسب ها یادبگیرند. با اینکه آموزش های خصوصی یک روش عالی برای دست یابی به توجه متمرکز و کار روی مهارت های خاص است، آموزش های گروهی یک تجربه ی اجتماعی را فراهم می آورد. آموزش های گروهی نه تنها شما را قادر می سازند تا از مربی تان یادبگیرید بلکه همچنین می توانید از همکاران تان نیز چیزهایی بیاموزید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران