شال و روسری تک – بهترین مرکز فروش شال و روسری در زنجان و سراسر کشور

در زنجان ، زنجان

معرفی شال و روسری تک – بهترین مرکز فروش شال و روسری در زنجان و سراسر کشور

🔴 مجموعه شال و روسری تک

🔹 مجموعه شال و روسری تک یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش شال و روسری در زنجان و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه شال و روسری تک :

✅ فروش شال و روسری

✅ ارسال به تمام نقاط ایران

✅ ارسال رایگان در شهر زنجان

و…

 

🔸 با مدیریت  جعفر رمضانزاده

🔸 شماره تماس  09015062007

🔸 آدرس  زنجان -شهرک غرب -خیابان کاج-روبه روی مدرسه مائده شال و روسری تک

 

نکات مهم در هنگام خرید شال و روسری چیست؟

1- در زمان خرید شال و روسری به راحتی و سبکی آن توجه کنید
روسری نباید از روی سر، سُر بخورد تا شما مجبور نباشید که مداوم روسری را مرتب کنید. در زمان خرید حتماً شال و روسری را پرو کنید تا سبک و سنگینی آن را متوجه شوید. هر چقدر روسری و یا شال سبک باشد روی سر بهتر و راحتتر قرار می گیرد.

2- در زمان خرید شال و روسری به رنگ آن توجه کنید
رنگ روسری و شال باید با پوست، رنگ مو و حتی رنگ چشم هماهنگ باشد. مثلاً اگر پوست روشن دارید به دنبال رنگ های پر انرژی مانند نارنجی، زرشکی و قهوه ای باشید تا چهرۀ شاداب تری داشته باشید. رنگ های روشن مانند کرم، لیمویی و آبی آسمانی جذابیت چهرۀ سفیدپوستان را کم می کند. یا اگر پوست تیره ای دارید به دنبال رنگ های روشن باشید تا چهرۀ شما زیباتر دیده شود. رنگ های تیره چهرۀ افرادی که پوست برنزه ای دارند را گرفته تر می کند.

3- در زمان خرید شال و روسری به کیفیت آن توجه کنید
اگر می خواهید که شال و یا روسری شما عمر بیشتری داشته باشد و برای مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید بهتر است که در موقع خرید حتماً به کیفیت دوخت لبه ها، چاپ طرح و نداشتن زدگی و یا لک توجه کنید. عدم توجه به هر یک از موارد ذکر شده باعث می شود که از انتخاب خود پشیمان شوید.

4- در زمان خرید شال و روسری به جنس پارچۀ آن توجه کنید
یکی از المان هایی که در زمان خرید شال و روسری باید به آن بسیار توجه کنید، جنس پارچه است. چون جنس پارچه روسری و شال را باید متناسب با فصل و کاربرد آن انتخاب کنید. مثلاً روسری های ابریشمی، ساتن و گیپور برای استفاده در مجالس رسمی بسیار مناسب است و شال و روسری های نخی و حریر مناسب استفاده های روزانه است. شال و روسری با پارچه های ضخیم و کلفت برای فصول سرد سال مناسب است و پارچه های نازک و لطیف برای فصول گرم سال پیشنهاد می شود.

5- در زمان خرید شال و روسری به طرح آن توجه کنید
طرح و نقشی را باید برای روسری و شال خود انتخاب کنید که علاوه بر هماهنگی آن با چهرۀ شما، متناسب با سن شما هم باشد. به عنوان مثال اگر جوان هستید می توانید طرح های مدرن مانند کوبیسم، چهار خونه و یا زنجیری را انتخاب کنید و اگر مسن هستید از طرح های سنتی مانند گل و بته جقه استفاده کنید.

6- در زمان خرید شال و روسری به قواره آن توجه کنید
امروزه شال و روسری های قواره بزرگ، بسیار محبوب و پرطرفدار شده اند اما گاهی در فصول گرم سال بسیار دست و پاگیر و کلافه کننده هستند. اندازۀ استاندارد برای روسری 90 سانت می باشد و شال های استاندارد عرض 70 سانت و طول 180 سانت دارند. ولی اگر می خواهید حجاب بهتری داشته باشید می توانید از اندازه های بزرگتر استفاده کنید. برای افرادی که می خواهند روسری خود را مدل دار ببندند، روسری با سایز 100 یا 110 پیشنهاد می شود. خرید شال های سه متری و یا هنرمندی برای بانوانی که می¬خواهند استایل شیک و خاصی داشته باشند توصیه می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران