آموزش شنا ، ایروبیک در آب و سینکرونایز از مبتدی تا پیشرفته در کرج و تهران

در البرز ، کرج

معرفی مرکز آموزش شنا ، ایروبیک در آب و سینکرونایز از مبتدی تا پیشرفته در کرج و تهران

🔴 مجموعه مانلی موسوی

🔹 مجموعه مانلی موسوی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش شنا ، ایروبیک در آب و سینکرونایز از مبتدی تا پیشرفته در کرج و تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه مانلی موسوی :

✅ آموزش شنا از مبتدی تا پیشرفته به همراه اصلاح تکنیک و آماده سازی برای شرکت در کلاس های مربیگری-

✅ آموزش سینکرونایز یا باله در آب به همراه آماده سازی برای گرفتن استار.

✅ آموزش به بانوان در استخر عمومی یا استخر شخصی شما

✅ زیر نظر مربی و داور رسمی فدراسیون شنا و سینکرونایز با بیش از ۷ سال تجربه ی کاری

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۹۲۱۳۸۷۵

🔸 آدرس  کرج و تهران

فواید شنا برای زنان چیست ؟

شنا مملو از فواید سلامتی برای زنان ، مردان و بچه ها است.زنانی که شنا می کنند ، میتوانند از مزایای سلامتی عمده ای بهره مند شوند.

برای مقابله با استرس و افسردگی شنا کنید.با وجود برنامه های شغلی و خانوادگی ، زنان به روش های بیشتری برای آرامش خود نیاز دارند.شنا یک فعالیت هوازی است که آرامش ایجاد می کند و به زنان در حفظ وزن سالم کمک می کند.شنا ممکن است به شما در مقابله با استرس های زندگی کمک کند.

شنا هم چنین می تواند با افسردگی و کاهش علائم مرتبط با آن مبارزه کند.زنان دو برابر بیشتر از مردان در معرض افسردگی و علائم مرتبط مانند اضطراب و از دست رفتن خواب هستند.شنا ، اندورفین ها و انتقال دهنده های عصبی را آزاد می کند که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید و به جلوگیری از افسردگی کمک می کند.

شنا می تواند نوعی مراقبه باشد و فرصت هایی برای تفکر فراهم می آورد که می تواند احساس آرامش بیشتری را برای شما ایجاد کند.در حالی که شنا می کنید ، به ذهن خود اجازه دهید آرامش یابد.با یک سرعت آرام و آهسته شنا کنید.

شنا یک تمرین ایمن در دوران بارداری است

اکثر خانم ها در دوره بارداری ورزش کردن را دشوار می دانند.با این حال ، مهم است که زنان در طول دوران بارداری برای سلامتی خود و سلامتی بچه ورزش کنند.تمرین های مثل دویدن یا دوچرخه سواری ، در زمان بارداری سخت است ، زیرا این می تواند به کودک آسیب بزند.شنا به عنوان یک ورزش کاملاً بی خطر برای دوران حاملگی ، می تواند این مسئله را حل کند.

شنا به عنوان ورزش

شنا بیشتر گروه های اصلی عضله شامل پاها ، بازوها ، پشت ، شانه ها و عضلات شکم را درگیر می کند و در ضمن باعث افزایش انعطاف پذیری می شود.انعطاف پذیری می تواند به جلوگیری از آسیب کمک کند.شنا باعث افزایش انعطاف پذیری می شود و این به جلوگیری از آسیب و ایجاد سلامت قلب و عروق کمک می کند.

در مورد زنانی که با مشکلات وزنی روبرو هستند ، شنا گزینه ای را برای برای کاهش وزن فراهم می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

نظرات کاربران