کاشت ناخن در لاهیجان

در گیلان ، لاهیجان

معرفی کاشت ناخن در لاهیجان

🔴 خانم مصدری

🔹 خانم مصدری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه کاشت ناخن در لاهیجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خانم مصدری :

✅ انجام انواع خدمات ناخن

✅ ارائه تخفیفات ویژه

و…

به ازای پیدا کردن دو مشتری ترمیم بعدی رایگان است

برای اطلاعات بیشتر پیام بدید

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس لاهیجان

 

انواع روش های کاشت ناخن چیست؟

چهار روش مرسوم در کاشت ناخن

۱٫ کاشت قالبی
۲٫ کاشت پودری
۳٫ کاشت ژله ای
۴٫ کاشت میکس

مزایا و معایب کاشت قالبی:

در کاشت قالبی که بی کیفیت ترین و در عین حال آسوده ترین نوع کاشت می باشد باید ناخن ها كمترین تماس را با آب داشته باشند.

در این نوع کاشت ناخن، مواد کاشت روی ناخن مصنوعی زده می شود و بعد از ضد قارچ زدن روی ناخن ها این ناخن مصنوعی را روی ناخن فشار می دهند تا بچسبد و بعد ناخن مصنوعی را می کنند. از آنجای که این نوع کاشت احتیاج به سوهان کشی ندارد بعد از مدت کوتاهی به اصطلاح ناخن هوا میگیرد.

معمولا کاشت قالب به افرادی كه زمان كمتری برای رسیدگی به ناخن هایشان دارند توصیه می شود.

مزایا و معایب کاشت پودری:

کاشت ناخن پودری از نظر زیبایی و مقاومت بهترین نوع کاشت محسوب می شود. در این نوع کاشت تیپ به سر ناخن می چسبد و به اندازه دلخواه کوتاه می شوند. بعد از آن مواد به ضد قارچ و در آخر به مواد کاشت آغشته می شوند.

پس از اتمام کار، ناخن ها به سوهان کاری دقیق و فراوان احتیاج دارند. به همین علت این روش به افرادی که وقت و حوصله این روش را ندارند توصیه نمی شود زیرا کاشت ناخن پودری بسیار زمان بر است ولی تمیز ترین کاشت را تحویل می دهد. در نتیجه مزایای کاشت پودری بیشتر از انواع کاشت دیگر است و آسیب کمتری دارد.

چسب ناخن که در کاشت پودری استفاده می شود حساسیت زا نیست اما ممکن است برخی به مواد کاشت ناخن حساسیت داشته باشند که در آن صورت پوست آن ها دچار اگزما می شود و باید هر چه سریع تر کاشت ناخن را بردارند. پس معایب آن بستگی به نوع پوست افراد دارد.

مزایا و معایب کاشت ژله ای:

در صورتیکه شما در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی می کنید، ناخنی ظریف و براق میخواهید ، از حساسیت یا ناراحتی تنفسی( بیماری آسم) رنج می برید و اگر بدون استفاده از دستکش شست و شو زيادي در روز انجام می دهید، میتوانید بدون هیچ ضرری از کاشت ژل استفاده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران