بهترین مرکز ارایه انواع خدمات کاشت ، لمینت و ژلیش ناخن در محدوده هروی و جردن – تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز ارایه انواع خدمات کاشت ، لمینت و ژلیش ناخن در محدوده هروی و جردن – تهران

🔴 افسانه امینی

🔹 افسانه امینی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارایه انواع خدمات کاشت ، لمینت و ژلیش ناخن در محدوده هروی و جردن – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات افسانه امینی :

✅ کار پودر

✅ لمینت

✅ طراحی

✅ ژلیش

✅ آموزش کار ناخن

✅ ارائه تمامی خدمات در محدوده هروی و جردن

و…

 

🔸 شماره تماس  09129450058

 

تفاوت ژلیش و لمینت ناخن در چیست؟

لمینت ناخن چیست؟
لمینت یا کاور ناخن نوعی روش کاشت ناخن است. با این تفاوت که در این روش از تیپ برای بلند کردن ناخن استفاده نمی شود. بلکه تمام مواد روی ناخن طبیعی زده شده و سطح آن را کاور می کند. عملکرد اصلی لمینت ترمیم سطح ناخن است. این ترمیم شامل تسطیح، تغذیه با مواد معدنی و ویتامین ها است. موادی که برای لمینت استفاده می شود شامل خمیر و پودر مخصوصی است که بی نظمی های روی ناخن را پر می کند و ظاهری زیبا به سطح آن می بخشد. داروی اعمال شده تا زمان ترمیم بعدی از روی ناخن ها پاک نمی شود و در تمام این مدت تاثیر خود را بر روی سطح ناخن می گذارد. این مواد اثر ابزارهای تهاجمی و سایر عوامل خارجی را بر روی ناخن ها از بین می برد. بعد از انجام لمینت می توانید ناخن های خود را با لنز ناخن یا انواع ابزار طراحی دیگر دیزاین کنید.

لمینت ناخن برای چه کسانی مناسب است؟
کسانی که مشکلات مختلف مانند ناهمواری، خشکی و شکنندگی ناخن را تجربه می کنند، می توانند از این روش استفاده کنند. برخی از عواملی که ممکن است به ناخن های شما آسیب برساند عبارتند از:

استفاده از لاک ژل به مدت طولانی
کاشت مداوم ناخن
تغذیه نامناسب
مصرف کم مایعات
اثرات منفی مواد شیمیایی
همچنین افرادی که دوست دارند ناخن های آن ها حالت طبیعی داشته باشد یا به مواد لیکوئیدی کاشت ناخن حساسیت دارند، می توانند کاور ناخن را امتحان کنند تا هم ناخن های زیبایی داشته باشند و هم آن ها را تقویت کنند.

تفاوت ژلیش و لمینت ناخن در چیست؟
ژلیش در واقع نوعی لاک است که ماندگاری بالاتری نسبت به لاک های معمولی دارد و برای خشک شدن به لامپ UV نیاز دارد. برای ژلیش کردن ناخن هایتان به یک ژل پایه نیاز دارید و سپس باید دو لایه لاک ژل روی ناخن هایتان بزنید. ژلیش ناخن می تواند روی ناخن های طبیعی و کاشت انجام شود و هیچ اثر تغذیه ای بر روی ناخن ندارد.

اما لمینت ناخن با ژل با مواد مخصوصی انجام می شود که خاصیت تغذیه ای برای سطح ناخن دارد، نیاز به ژل پایه ندارد و ۳ تا ۵ بار به صورت لایه های خیلی نازک روی ناخن زده می شود. ریمو ژلیش با استون و به راحتی انجام نمی شود و برای برداشتن آن باید به ناخن کارتان مراجعه کنید. در صورتی که مواد لمینت نیازی به ریموو ندارند و در صورت نیاز به راحتی با استون یا سوهان برداشته می شوند.

مزایای لمینت ناخن
از فواید لمینت ناخن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نسبت به کاشت ناخن بسیار سبک تر و طبیعی تر است.
قابلیت لمس ناخن را حفظ می کند.
سرعت انجام آن بیشتر است.
باعث تقویت و ترمیم سطح ناخن می شود و از آسیب های احتمالی جلوگیری می کند.
ماندگاری بالایی دارد.
با وجود نازکی و قابلیت انعطافی که دارد، به راحتی شکسته نمی شود.
می توانید ظاهر طبیعی ناخن ها را حفظ کنید و همچنین در صورت تمایل می توانید از انواع لاک برای دیزاین ناخن هایتان استفاده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران