مرکز انجام خدمات زیبایی و مراقبت و سلامت مو در تهران و کرج

در تهران ، تهران

معرفی مرکز انجام خدمات زیبایی و مراقبت و سلامت مو در تهران و کرج

🔴 الناز بایتراس

🔹 الناز بایتراس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات زیبایی و مراقبت و سلامت مو در تهران و کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات الناز بایتراس :

✅ زیبایی و سلامت موی خود را از ما بخواهید

✅ انجام تمامی خدمات تخصصی

✅ رنگ، مش، هایلایت، سامبره، آمبره مش کلاهی ،کراتین احیا مو ،

✅ بوتاکس مو ،پروتین، هیدروژن تراپی، پروتین تراپی ،پلکس درمانی

✅ انجام تمامی خدمات در تهران و کرج

 

لطفا برای هماهنگی تماس بگیرید

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۱۰۹۸۸۸۷۳

 

اهمیت مراقبت از مو چیست؟

همه ما می‌دانیم که مو چه نقش مهمی در زیبایی ظاهر و جذابیت ما دارد. اگر کمی به دور و برتان دقت کنید متوجه خواهید شد موهای زیبا و سالم چقدر می‌تواند در افزایش اعتماد به نفس افراد و محبوبیتشان نقش داشته باشد. بنابراین مراقبت از مو باید یکی از ملزومات زندگی روزمره هر فردی باشد و نباید نسبت به آن بی‌توجه ماند.

مراقبت از مو
متأسفانه ما فکر می‌کنیم با یک شست و شوی ساده و آن هم چند بار در هفته با هر مواد شوینده‌ای که دستمان آمد از موهایمان مراقبت کرده‌ایم. این کار باعث می‌شود کم‌کم موهای پرپشت و مقاوم، به موهایی نازک همراه با ریزش فراوان تبدیل شوند و اصلاً خودمان هم متوجه نمی‌شویم که چه بلایی سر موهایمان آورده‌ایم. از طرفی، امروزه به دلیل رژیم‌های غذایی نامناسب مثل استفاده از انواع فست فودها و غذاهای فراوری شده به جای مواد ارگانیک، میوه‌ها، سبزیجات و … و همچنین سخت شدن شرایط کاری که باعث استرس‌های فراوان می‌شود به سادگی نمی‌توان موهای زیبا و سلامت داشت و به همین دلیل باید حسابی حواسمان را برای مراقبت از مو جمع کنیم.

اهمیت مراجعه به مشاور مو و متخصص
استفاده از شوینده مناسب مو، نرم‌کننده‌ها، اسپری‌های محافظ قبل از سشوار، شست و شوی صحیح و … همگی به ما کمک می‌کنند تا مراقبت از مو را انجام داده و موهایی جذاب و سالم داشته باشیم. بنابراین اگر دچار آسیب‌های مویی مانند ریزش مو، شوره سر، چربی، خشکی و … شدید شک نکنید که مراقبت صحیح از موهایتان نداشته‌اید و باید کاری کنید که کمبود تغذیه و رطوبتی که باعث ایجاد این عوارض شده است برطرف شود. بهترین کار برای درمان این عوارض مشاوره با یک فرد مجرب در زمینه پوست و مو و در صورت عوارض و بیماری‌های جدی مراجعه به متخصص پوست و مو می‌باشد.

دقت داشته باشید که اگر به یک بیماری خاص مربوط به مو مانند آلوپسی‌های مختلف( ریزش موهای شدید و تکه‌ای)، پسوریازیس در ناحیه پوست سر، اگزما در سر و موارد این چنینی مبتلا شدید حتما به پزشک مراجعه کنید. این بیماری‌ها باید تحت نظر پزشک بصورت ریشه‌ای درمان شوند و نباید قبل از بررسی و معاینه خودتان خوددرمانی کنید. برخی از این بیماری‌ها با روش‌های خانگی درمان نمی‌شوند و حتما باید تحت نظر پزشک باشید. البته داروهای گیاهی و خانگی می‌توانند در تسریع روند بهبود و کاهش علائم موثر باشند اما نمی‌توانند درمان صد در صدی انجام دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران