انجام انواع خدمات ناخن در اصفهان – بیشه حبیب

در اصفهان ، اصفهان

انجام انواع خدمات ناخن در اصفهان – بیشه حبیب

🔴 روشنک سعیدی

🔹 روشنک سعیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام انواع خدمات ناخن در اصفهان – بیشه حبیب می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات روشنک سعیدی :

✅خدمات کاشت ناخن با بهترین مواد و نازلترین قیمت و تضمین کیفیت با استفاده از بهترین متریال (فقط هزینه مواد گرفته میشود)

🔷ژلیش

🔷لمینت

🔷کاشت

🔷پودر

🔷مانیکور روسی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۳۹۲۹۹۹۳۱

🔸 آدرس  اصفهان ،بیشه حبیب

 

مانیکور روسی چیست؟

کوتیکول ها بخش مهمی از ناخن ها را تشکیل می دهند و در سالم ماندن ناخن نقش بسیار اساسی دارند. کوتیکول لایه ای از پوست مرده اطراف ناخن است که در ابتدای بستر ناخن قرار دارد و از ماتریکس ناخن در برابر باکتری ها و ذرات خارجی محافظت می نماید. (با کلیک بر روی لینک آبی در مطلبی جداگانه با قسمت های مختلف ناخن به صورت کامل آشنا شوید).

زمانی که مانیکور انجام می شود، باید کوتیکول را با پوشر عقب زده و با نیپر بچینید که این کار هم باعث کشیدگی سطح ناخن و هم باعث مرتب شدن پوست اطراف آن می شود. در مورد عقب زدن و بریدن کوتیکول اختلاف نظر وجود دارد، برخی معتقدند که این امر به پوست آسیب می رساند و توانایی طبیعی محافظت از ماتریکس را کاهش می دهد. برخی دیگر هم با انجام این کار موافق هستند.

در هر صورت به نظر می رسد که ترجیح شخصی هر فرد در انجام یا عدم انجام این کار تصمیم گیرنده است.

با این حال چیدن کوتیکول با نیپر در صورتی که بلد نباشید درست از آن استفاده نمایید می تواند دردناک باشد و حتی با ایجاد زخم باعث خونریزی پوست شود. نیپر ابزاری است که برای برش دادن و جدا کردن پوست اضافی و کوتیکول ناخن از آن استفاده می شود.

در مانیکور روسی از تکنیک و ابزار متفاوتی برای از بین بردن کوتیکول و پوست های اضافی استفاده می شود. به جای استفاده از نیپر و پوشر، با استفاده از سوهان برقی ناخن و سرسوهان های شنی که به پوست آسیب نمی رسانند، پوست اضافی اطراف ناخن عقب زده و برداشته می شود. به این ترتیب از زخم شدن و ایجاد خراش و خونریزی پوست جلوگیری می شود، زیرا ناخنکار با در دست داشتن هندپیس سوهان برقی تسلط بیشتری روی کار دارد. البته فقط افرادی که مهارت لازم برای کار با سوهان برقی را دارند و روش صحیح مانیکور روسی را آموزش دیده اند، باید این مانیکور را انجام دهند تا در مدت زمان سریع تر به نتیجه مطلوب برسند در غیر این صورت، ممکن است باعث آسیب به پوست اطراف و صفحه ناخن شود. مانیکور روسی پوست های مرده را به صورت کامل از بین می برد و پوست اطراف ناخن را صاف و یکدست می کند، در نتیجه ظاهری تمیز و زیبا ایجاد می نماید.

وسایل مورد نیاز برای انجام مانیکور روسی

1-دستگاه سوهان برقی ناخن

2-سوهان دستی برای فرم دهی ناخن

3-سرسوهان شنی میخی نوک تیز

4-سرسوهان شنی توپی

5-فرچه کاشت ناخن

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران