کلینیک تخصصی زیبایی در گیلان – رشت

در گیلان ، رشت

معرفی کلینیک تخصصی زیبایی در گیلان – رشت

🔴 میلاد پورحسین

🔹 میلاد پورحسین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه میکروبلیدینگ ابرو در گیلان – رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات میلاد پورحسین  :

✅ میکروبلیدینگ ابرو استایل های

✅ فشن بروز

✅ لیفت بروز

✅ فیبروز کلاسیک

✅ بلد بروز

✅ شیدینگ ابرو

✅ بن مژه

✅ فیکانتور لب

✅ لیف و بوتاکس ابرو

✅ لیفت و لمینیت مژه

✅ میکرواسکالپ سر و ریش

✅ میکرونیدلینگ (جوانسازی)

✅ هیدرودرم درمانی

✅ میکرودرم

✅ پاکسازی پوست

✅ لیفتینگ صورت

✅ ریموو تتو ابرو

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس لاینvip  استان گیلان رشت گلسار بلوار دیلمان_ نبش خیابان امام علی_ساختمان موناکو طبقه۴

🔸 آدرس لاینNORMAL  استان گیلان خشکبیجاربلوار مطهری بین بانک کشاورزی و رفاه_ ساختمان صبا طبقه۲

کلینیک زیبایی چیست؟

کلینیک‌های زیبایی با پزشکان مختلفی مانند متخصصین پوست و مو، پزشکان عمومی، جراحان پلاستیک در حوزه زیبایی، جراحان گوش و حلق و بینی، جراحان عمومی برای درمان‌های لاغری، متخصصین زنان در حوزه زیبایی و کارشناسان تغذیه و … در ارتباط بوده و در داخل کلینیک در وقت‌های معینی حضور دارند. بنابراین شما به راحتی می‌توانید از این مراکز به صورت تخصصی در حوزه دلخواهتان مشاوره دریافت کرده و در صورت تمایل درمان خود را نیز در همان‌جا انجام دهید.
همواره به این نکته توجه داشته باشید که کلینیک‌های پوست و مو که با نام کلینیک‌های تخصصی پوست و مو و یا درمانگاه‌های پوست و مو معرفی می‌شوند، مراکز مهمی برای انجام خدمات زیبایی پوست، تناسب اندام و هرگونه جراحی دیگری که در حوزه زیبایی باشد، هستند.

 

نکته مهمی که باید حتما به آن دقت کنید این است که همه مراکز موجود که با نام کلینیک‌های زیبایی تبلیغات انجام می‌دهند، درمانگاه معتبر نیستند و فقط تعدادی از مراکز که موفق به گرفتن مجوز از سازمان نظام پزشکی استان خود شده‌اند و مسئولیت فنی مرکز را یک پزشک متخصص به عهده گرفته، کلینیک‌های تخصصی زیبایی معتبر می‌باشند.

 

کلینیک‌ها و پزشکان معتبر فعال در حوزه زیبایی، قبل از هر اقدامی ابتدا سلامت شما را از طریق آزمایش‌های لازم ارزیابی کرده و در صورت وجود بیماری به شما اطلاع می‌دهند تا تحت معالجه و درمان قرار گیرید و سپس در صورت عدم وجود خطر برای سلامتی شما، عمل زیبایی را انجام می‌دهند.
تقریبا می‌توان گفت که اکثر کلینیک‌های زیبایی تمامی خدمات زیبایی از قبیل لیزرهای حذف موهای زائد، انواع تزریقات ژل، بوتاکس و مزوتراپی، انواع خدمات پاکسازی پوست و جوانسازی (مانند لیزر، آر اف فاکشنال، لیفت نخ)، کاشت مو و کاشت ابرو، خدمات لاغری و تناسب اندام (کویتیشن، ال پی جی، کرایو یا سرما درمانی)، انواع جراحی‌های زیبایی (مانند پروتز سینه، پروتز باسن، جراحی لاغری، جراحی پلک و جراحی بینی) و … را انجام می‌دهند.

به کلینیک زیبایی برویم یا مطب پزشک متخصص؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای هر فرد متقاضی در حوزه زیبایی وجود داشته باشد این است که آیا به کلینیک زیبایی برای درمان خود برود یا به مطب پزشک متخصص؟ باید بدانید مراجعه و درمان از نظر کیفی در مطب پزشک تفاوت زیادی با کلینیک‌های زیبایی ندارد، ولی باید به این موضوع دقت داشت که کلینیک‌های زیبایی خدمات زیبایی گسترده‌تر، تجهیزات و تعداد متخصصین بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران