بهترین مرکز تخصصی رنگ و لایت و کراتین و احیا مو در جردن – تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز تخصصی رنگ و لایت و کراتین و احیا مو در جردن – تهران

🔴 پریسا محمدی

🔹 پریسا محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات تخصصی رنگ و لایت و کراتین و احیا مو در جردن – تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پریسا محمدی:

✅ خدمات تخصصی رنگ و لایت

✅ خدمات تخصصی کراتین و احیا مو

و…

 

🔸 شماره تماس  09228350136

🔸 آدرس  تهران – جردن، قبادیان شرقی ساختمان پزشکان ۵ طبقه اول واحد۳

 

کراتین مو چیست؟

کراتین در اصل یک نوع پروتئین است که در به طور طبیعی در موها وجود دارد. این پروتئین باعث صاف درخشان بودن موها می‌شود. این پروتئین به میزان کافی در ساختمان موی افرادی که موهای فر یا موهای وز دارند، وجود ندارد. عمل کراتین مو در حقیقت با جایگزین کردن مقدار کراتین مورد نیاز موها، باعث نرم شدن و صاف شدن آن‌ها تا ماه‌ها می‌شود. این تکنیک که اغلب پرهزینه هم است. امروزه در آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی بسیاری انجام می‌شود و با استقبال بسیاری از بانوان هم مواجه شده.

این باور که این روش باعث صاف شدن موها می‌شود در حقیقت اشتباه است. در هنگام انجام این روش از محلولی استفاده می‌شود که کراتین با موها ترکیب شده و کتیکول مو را به دلیل نبودن کراتین در موهای آسیب دیده را ترمیم می‌کند. نتیجه ترمیم کوتیکول مو، به وجود آمدن موهایی صاف و براق است.

این را در نظر داشته باشید که کیفیت موهای طبیعی ما بهترین حالت است. و ما با رنگ کردن، اتو کرده و استفاده از مواد شیمیایی مختلف، باعث نابودی موهای خودمان می‌شویم. کراتین کردن موها فقط برای موهایی مناسب است که بسیار وز و قابل شانه کردن، نیستند.

روش انجام کراتین مو چیست؟
برای انجام کراتین مو، آرایشگر از محصول صاف کننده کراتین استفاده می‌کند و روی موهای شما قرار می‌دهد. این محلول ممکن است از منابع طبیعی، حیوانی یا مصنوعی به دست آمده باشد. استفاده از کراتین‌های طبیعی یا حیوانی نتیجه بسیار بهتر و عوارض کمتری دارد. بعد از قرار دادن کراتین روی موها، آرایشگر از یک اتوی مو استفاده می‌شود تا از گرمای آن به عنوان تثبیت کننده کراتین بهره ببرد. این عمل بسته حجم و بلندی موهای شما ارتباط دارد و ممکن از ۹۰ دقیقه یا بیشتر طول بکشد.

فواید کراتین مو
افرادی که از تکنیک کراتین مو استفاده کرده‌اند همیشه از موهای صاف خود و این‌که بسیار راحت شانه می‌شوند، تعریف کرده‌اند. این تاثیرات بسته به سلامت موهای شما و ضخامت طبیعی آن‌ها و نوع کراتینی که استفاده می‌کنید، بسیار متفاوت است. روش کار این تکنیک صاف کردن سلول‌هایی است که شاخه‌های مو را ایجاد می‌کنند. لایه‌هایی از این سلول‌ها که کوتیکور مو نام دارند، کراتین را جذب کرده و درنتیجه موهای شما براق به نظر می‌رسند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران