انجام کلیه خدمات ناخن در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی انجام کلیه خدمات ناخن در اصفهان

🔴 سایه شجاعی

🔹 سایه شجاعی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام کلیه خدمات ناخن در اصفهان میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سایه شجاعی :

✅ انجام کلیه خدمات ناخن ( کاشت پودر، ژل)

✅ لمینیت، کاور، ژل پولیش با مواد روسی و بهترین قیمت

و….

 

🔸 شماره تماس  09301247643

🔸 شماره واتساپ و تلگرام  09389367046

🔸آدرس اصفهان

لمینت ناخن چیست؟

لمینت ناخن چیست؟

آیا تا بحال به این فکر کرده اید که فرم ناخن هایتان را دوست ندارید یا فرم ناخن هایتان باعث اذیت شدنتان می شود، لمینت کردن یا همان کاور ناخن عملی است برای زیبا کردن ناخن ها و جلوگیری از صدمه دیدن آن‌ها، همچنین کاور کردن ناخن، به شما کمک می‌کند ناخن‌های طبیعی خود را به مدت طولانی، بلند و زیبا نگه دارید؛ زیرا مواد کاور ناخن، بر روی صدف طبیعی ناخن، کار می‌شود و از شکستن آن‌ها، جلوگیری می‌کند و جایگزین خوبی به عنوان کاشت محسوب می شود.لمينت ناخن يك روش جديد و يك گزينه عالي براي مقاوم سازي ناخن طبيعي مي باشد.در عين حال كه ظاهر ناخن بسيار طبيعي و زيباست.به دليل سبُك بودن و قابليت انعطاف پذيري و ارتجاعي ،امكان آسيب رسيدن به صدف ناخن خيلي به مراتب كمتر از كاشت پودر مي باشد.

در کل لمینت باعث می شود که ناخن ضخیم تر و مستحکمتر شود. از شکسته شدن ناخن و ریشه شده سر ناخن جلوگیری می کند.

لمینت یا کاورکردن ناخن به چه کسانی توصیه می‌شود؟

ناخن‌ها از لایه‌های پروتئینی به نام کراتین تشکیل شده‌اند که از ناحیه پایه ناخن زیر کوتیکول، رشد می‌کنند. ناخن‌های سالم، صاف و یکدست با شیارهای طبیعی هستند. همچنین رنگ آن‌ها یکنواخت و بدون نقطه و تغییر رنگ است. گاهی اوقات در ناخن‌ها به دلیل آسیب یا ضربه ترک‌، ناهمواری و یا خطوط و نقاطی ایجاد می‌شود. اگر شما هم صدف ناخن‌هایتان دارای پستی و بلندی بوده و حالت زیبایی ندارد، برای بر طرف کردن این مشکل، می‌توانید کاور ناخن را امتحان کنید، همینطور اگر از عوارض کاشت ناخن خسته شده اید یا به مواد لیکویید که در موقع کاشت استفاده می شود حساسیت دارید می توانید از کاور ناخن برای تقویت ناخن هایتان استفاده کنید.

تفاوت لمینت ناخن با کاشت ناخن چیست؟

در کاشت ناخن، ناخن ها بعد از سوهان کشی مفصل و نازک کردن بستر ناخن، با استفاده از تیپ قد ناخن ها بلند می شود و سپس مواد کاشت با ضخامت زیاد روی ناخن کار میشه که باعث میشه تا ناخن ها کمی ضخیم تر و قوس دار تر از حالت طبیعی دیده بشن و ممکنه برای برخی از افراد اینطور تصور کنند که کاشت ناخن ظاهری طبیعی نداره.اما در لمینت و کاور ناخن، مواد به صورت لایه ای نازک روی خود ناخن کار میشه تا هم از ناخن طبیعی محافظت بشه و هم یک قوس طبیعی و زیبایی برای ناخن ها ایجاد میکنه. این روش نسبت به کاشت ناخن خیلی طبیعی تر از آب درمیاد و برای کسایی که ضخامت کاشت ناخن رو دوست ندارن یا باهاش راحت نیستن، خیلی مناسبه.

مواد لمینت ناخن چیست؟

مایع ضد قارچ

پرایمر مخصوص ناخن

بیس ژل یا ژل پایه

مواد مخصوص لمینت ناخن – ژل فایبر گلاس مخصوص لمینت ناخن

دستگاه UV

وسایل مخصوص مانیکور و پدیکور ناخن

سوهان برقی

پد الکلی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران