ارائه خدمات فیبروز ابرو در رشت

در گیلان ، رشت

ارائه خدمات فیبروز ابرو در رشت

🔴 ساراموجودی

🔹 ساراموجودی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات فیبروز ابرو در رشت میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 فیبروز ابرو در میان بانوان بسیار پر طرفدار شده است. علت این استقبال را می‌توان در مزایای این روش جستجو کرد. داشتن ابروهایی پرپشت، منظم و زیبا به کمک فیبروز ابرو کاملا امکان پذیر است. از مزایای قابل تحسین این روش ماندگاری موقت خطوط این مدل است.

🔹 فیبروز ابرو با میکروبلید ابرو هر دو با قلم دستی وسوزن انجام میشه اما فیبروز با مواد فی هستش که پاکترین رنگ جهانه و بالاترین ماندگاری رو داره حتی باعث پرمو شدن ابروهاتون میشه 😍

🔹 در این صورت می‌توانید مطابق مد ابروهای خود را بلند، کوتاه، پرپشت و یا نازک طرحی نمایید.

🔹 از دیگر مزایای این روش برطرف نمودن نا هنجاری‌های ابرو است.

🔹 درسالن ما میتوانید زیبایی چهره خودرادوچندان کنید.

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس رشت،معلم روبه روی موسیقی ماهور خیابان اعلایی

مزایای فیبروز ابرو

فیبروز ابرو روشی نیمه دائمی و موقت برای زیبایی ابروهاست که با سوزن های یکبار مصرف انجام می گیرد. در این روش هاشورهایی میان تارهای ابرو ایجاد می شود که ابرو را پرو پهن و زیبا نشان می دهد.

تفاوت فیبروز و میکروبیلدینگ در این است که فیبروز درد و سوزش کمتری دارد و پاک کردن آن بسیار راحت تر از سایر روش هاست و اگر خسته شدید می توانید آن را به راحتی و بدون اینکه جای روی ابروی شما باقی بگذارد پاک کنید.

دستگاه مورد استفاده در روش فیبروز

قلم میکروبلیدینگ ، دستگاه مخصوص برای انجام هاشور و سایه ابرو در تکنیک فیبروز است. این دستگاه مانند یک قلم دستی خطوط و نقاط بسیار ظریفی را روی پوست ایجاد می کند.

ماندگاری فیبروز ابرو

ماندگاری فیبروز ابرو یکی از سوالات رایج است . به طور کلی هاشور ابرو با تکنیک فیبروز به عوامل مختلف بسیاری بستگی دارد . اما در حالت عادی می توان گفت 6 ماه تا یکسال ماندگاری دارد زیرا خطوط ایجاد شده با روش میکروبلیدینگ نسبت به روش های دیگر عمق کمتری دارد و در نتیجه ماندگاری آن نیز کمتر است. ایجاد هاشورهای عمیق و استفاده از رنگ های به روز در روش فیبروز، باعث افزایش ماندگاری آن می شود. جوهر تاتو که در این روش استفاده می شود کمتر به پوست نفوذ کرده و ماندگاری آن کمتر است اما در روش تاتو، ماندگاری طراحی ابرو بیش از فیبروز است.

عوامل موثر در ماندگاری هاشور به روش فیبروز

نوع پوست

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در ماندگاری هاشور ابرو، نوع پوست است. پوست هر چقدر چرب تر باشد ماندگاری هاشور را کمتر می کند. بهتر است قبل از انجام میکرو فیبروز، اسکراپت صورت برای افزایش ماندگاری هاشور انجام داد.
تغییر هورمون های بدن

دوران قاعدگی، بارداری و شیردهی از دورانهای است که هورمونهای بدن تغییر می کند و این تغییرات تاثیر زیادی بر ماندگاری هاشور ابرو می گذارد. بنابراین انجام فیبروز را بهتر است به زمانی بعد از این دوران موکول کنید.

عمق هاشور ابرو

افزایش عمق هاشور توسط تاتوکار ماندگاری آن را بیشتر می کند هرچه هاشور به وسیله قلم دستی میکروبلیدینگ کم عمق باشد، ماندگاری نیز کاهش خواهد یافت.

مزایای فیبروز برای ابروها

ایجاد تراکم بالا در ابروها

فرم دادن به آرک ابروها

پاک کردن راحت فیبروز

قرینه سازی ابروها

دقت بیشتر به دلیل دستی بودن فیبروز

فرم دادن به تاج ابروها

تغییر حالت دادن راحت ابروها

دادن حالت ظریف و طبیعی به ابروها

ایجاد التهاب کم

سوزش و درد کمتر

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران