بهترین مرکز پانسمان نوین و ختنه در منزل در مشهد و حومه

در خراسان رضوی ، مشهد
    استانخراسان رضوی
    شهرمشهد

معرفی بهترین مرکز پانسمان نوین و ختنه در منزل در مشهد و حومه

🔴 ابوذر ماروسی

🔹 ابوذر ماروسی فارغ التحصیل جراحی اتاق عمل از دانشگاه مشهد با سابقه۱۰ساله در شهر های زاهدان و تربت جام و مشهد در زمینه ختنه کودک و ترمیم ختنه های ناقص و با ارائه خدمات درمانی با کیفیت توانسته رضایت و محبوبیت زیادی بدست بیاورد.

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ابوذر ماروسی :

✅ انجام انواع روشهای ختنه(سنتی،حلقه.بخیه قابل جذب.گومکو)

و…

 

ختنه چیست؟

پسرها هنگام تولد، پوستی روی انتهای آلت‌شان قرار گرفته که با انجام این عمل برداشته می‌شود. ختنه بیشتر در منطقه‌های مذهبی مرسوم بوده و به عنوان یکی از واجبات در اسلام است. اما در حال حاضر بیشتر کشورها این عمل را برای نوزدان انجام می‌دهند.

هنگامی که پوست انتهایی برداشته می‌شود، آلت به‌طور کامل در معرض دید قرار می‌گیرد که جهت رعایت بهداشت و تمیزی انجام می‌شود.

آمادگی برای ختنه
جهت انجام این عمل برای فرزند خود ابتدا باید در نظر بگیرید که او آمادگی لازم برای انجام این عمل را دارد یا خیر؟ باید دراین‌باره از پزشک متخصص اطفال بخواهید که نظر خود را در خصوص آمادگی فرزند شما بدهد تا بتوانید تصمیم نهایی درستی بگیرید.

در اغلب مواقع نوزادان می‌توانند چند روز پس از به دنیا آمد این جراحی را انجام دهند. اما ممکن است در برخی از کودکان به دلایل مختلفی مانند نارس بودن، انجام این عمل زود باشد. پزشک متخصص در خصوص مزایا و خطرات احتمالی توضیحات لازم را خواهد داد.

پس از آگاهی و صلاحدید پزشک می‌توانید فرم رضایت‌نامه را تکمیل کرده و رضایت خود جهت انجام این عمل برای فرزند خود اعلام کنید. هرچه انجام این عمل در کودکان زودتر انجام گیرد، برای آنها بهتر خواهد بود؛ زیرا در سنین بالاتر آنها درد بیشتری را احساس خواهند کرد.

عمل ختنه چگونه انجام می‌شود؟
در ابتدا پزشک ناحیه تناسلی را با استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده به‌طور کامل تمیز خواهد کرد. سپس با استفاده از یک بی‌حسی عمل را آغاز می‌کند. جهت بی‌حسی و کاهش درد از راهکارهای متفاوتی استفاده می‌شود، یکی از رایج‌ترین و کم‌عارضه‌ترین آنها استفاده از کرم‌های بی‌حسی است.

در مراحل پایانی با استفاده از گاز، پماد و حلقه‌ای پلاستیکی روند عمل را خاتمه می‌دهند. حلقه جهت جلوگیری از برخورد ناحیه با پوشک و لباس نوزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مراقبت از زخم پس از انجام ختنه
پس از ختنه از گاز نرم روی زخم ایجاد شده استفاده می‌کنند. استفاده از این باندها جهت جلوگیری از برخورد آلت نوزاد با لباس استفاده می‌شود. پس از انجام عمل نیز باید مراقبت‌هایی تا زمان بهبودی انجام شود.

پس از هربار تعویض پوشک از گاز جدیدی استفاده کنید.
استفاده از پمادهایی که پزشک پس از عمل تجویز می‌کند پس از هر بار شستشو الزامی است.
پوشک فرزند خود را محکم نبندید؛ چراکه نباید به آلت کودک فشاری وارد شود.
لباس‌های راحتی به فرزند خود بپوشانید.
حمام کردن کودک پس از انجام ختنه
برخی از والدین تصور می‌کنند حمام کردن نوزاد پس از انجام ختنه مشکلی را ایجاد نمی‌کند. اکثر متخصصان اطفال توصیه می‌کنند که باید در هفته‌های ابتدایی با استفاده یک اسفنج فرزند خود را تمیز کنید. در واقع زمانی می‌توانید فرزند خود را حمام ببرید که روند بهبودی را مشاهده کنید.
مشاهده روند بهبودی به این معنی نیست که با استفاده از صابون ناحیه جراحی شده را ماساژ دهید. تنها باید با استفاده از آب گرم شستشو ملایمی انجام گیرد. پس از بهبودی کامل می‌توانید شستشو با آب و صابون را انجام دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران