آرتاوود – تعمیرات ، ساخت انواع دکوراسیون داخلی ، کمد و کابینت آشپزخانه ، دکور فروشگاهی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی آرتاوود – تعمیرات ، ساخت انواع دکوراسیون داخلی ، کمد و کابینت آشپزخانه ، دکور فروشگاهی در تهران

🔴 آرتاوود

🔹 آرتاوود یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات ، ساخت انواع دکوراسیون داخلی ، کمد و کابینت آشپزخانه ، دکور فروشگاهی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آرتاوود :

✅ تعمیرات و ساخت کابینت و کمد

✅ دکور مغازه

✅ تعمیرات جزئی و کلی

✅ تعویض صفحه کابینت

✅ تعویض درب های کابینت و کمد

✅ تعویض لولا

✅ مشاوره تلفنی و واتساپ

 

🔸 با مدیریت  امیر پندگیر

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۴۱۰۹۴۱۹

🔸 آدرس  تهران

دلیل اهمیت داشتن ویترین و دکور فروشگاه ها چیست؟

جالب است بدانید دکور مغازه اولین پل ارتباطی است که بین مشتری و تصویر ذهنی او از تجارت و کسب و کار شما می باشد و بنابراین بسیار اثر گذار است. به این صورت که اگر دکوراسیون ویترین مغازه برای مشتری ها جذاب باشد آن ها را ترغیب می کند تا داخل مغازه شوند و از کالا های شما دیدن نمایند. علاوه بر ویترین باید داخل مغازه نیز از طراحی مناسبی برخوردار باشد، به این صورت که نور مناسبی در محیط وجود داشته باشد که کالا ها به خوبی خودشان را نشان دهند. از دیگر مواردی که می تواند موثر واقع شود چیدمان کالا ها و علاوه بر آن استفاده از رنگ های جذاب می باشد.

قفسه بندی کردن و چیدمان محصولات
نکته ای که حائز اهمیت می باشد، آن است که شما به عنوان صاحب مغازه باید سعی کنید تا کالا ها را به نحوی در قفسه ها بچینید تا برای مشتری قابل مشاهده باشد و به راحتی بتواند محصولات مورد علاقه خود را انتخاب کند. گاهی نیز شما قصد دارید تا بر روی فروش بعضی کالا ها تاکید کنید، در این قدم باید این محصولات را در دید مستقیم مشتری ها بچینید تا بیشتر به چشم آن ها برخورد کند.

حواستان باشد تا در استفاده کردن از رنگ ها بیش از حد اغراق نکنید، زیرا این مورد باعث منحرف شدن حواس مشتری از روی محصولی به محصول دیگر می شود و مشتری نمی تواند به خوبی روی محصول مورد علاقه خود تمرکز کند، یا به دیگر سخن گیج می شود.

یکی از موارد مهم در مسئله ی اهمیت دکور فروشگاه بر فروش، این است که باید سعی کنید تا در طراحی واحد تجاری و فضای داخلی مغازه خود، از نهایت فضای موجود استفاده مفید کنید. شما باید تمرکز اصلی خود را ابتدا روی ویترین بگذارید زیرا باعث جلب توجه و دید مشتری می شود. برای نمونه سعی کنید در طراحی دکور و ویترین مغازه و فروشگاه خود، از مواد و محصولات جدید تر و کم تر دیده شده استفاده کنید، زیرا باعث می شود تا نگاه مشتری ها را به خود متمرکز کند. نمونه ی دیگر، استفاده از پانل ها و کاغذ دیواری جذاب در دکور می باشد تا محیط را به نحوی خیره کننده کند و باعث جلب ناخودآگاه توجه رهگذران به خود شود.

ترکیب کردن جذاب ترین رنگ ها برای طراحی دکور مغازه ها
یکی دیگر از مواردی که قدرت شگفت انگیزی در فروش دارد و می توان آن را از موارد اهمیت دکور فروشگاه بر فروش دانست، ترکیب رنگ های جذاب و درست در کنار یکدیگر می باشد. در واقع این رنگ ها به طور مستقیم روی خلق و خوی مشتری ها و افراد مختلف تاثیر مثبت می گذارند و به نحوی روی مخاطبان تأثیر ذهنی می گذارند و برداشت اولیه ذهن آن ها به سمتی سوق داده می شود تا به سمت خرید تشویق شوند. از لحاظ علمی نیز می دانید که ثابت شده است که رنگ ها تاثیر مستقیمی روی تصمیم گیری های روزمره افراد دارند. اگر شما در طراحی دکوراسیون ویترین و داخل فروشگاه خود روانشناسی رنگ ها، ترکیب درست و به جای رنگ ها در کنار یکدیگر و رابطه ی درست انواع مواد و وسایل و محصولات را به کار ببرید مشاهده خواهید کرد که چقدر بازدید کنندگان و فروشندگان مغازه شما افزایش خواهد یافت.

تاثیر طراحی درست نمای بیرونی فروشگاه بر روی خرید
از دیگر قسمت های مهم فروشگاه که نحوه ی طراحی آن روی فروش نهایی و کسب وی کار شما تاثیر می گذارد، نمای خارجی فروشگاه است که از دیگر پل های ارتباطی مهم بین مشتری ها و فرشندگان می باشد. طراحی های خارجی زیادی وجود دارد که می تواند ساختمان شما را به شکلی درآورد تا روی مشتری تاثیر بگذارد و آن ها را به سمت خود جلب کند. برای این که از یک طراحی زیبا و در عین حال موثر برخوردار شوید، می توانید از متخصصان و کارشناسان با تجربه در این حوزه راهنمایی بگیرید تا شما را به درستی راهنمایی کنند.

بنابراین از آن جایی که متوجه شدید نمای خارجی ساختمان نیز تاثیر به سزایی در صنعت و کسب و کار شما دارد، ضروری است تا دقت و حساسیت کافی در این زمینه داشته باشید و دست به انتخاب درستی بزنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران