خدمات ساختمانی در بندرعباس

در هرمزگان ، بندرعباس

معرفی خدمات ساختمانی در بندرعباس

🔴 خدمات ساختمانی عبداللهی

🔹 خدمات ساختمانی عبداللهی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات ساختمانی در بندرعباس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🙏باسلام عرض ادب واحترام برتمام هم شهریان گرامی خدمت تان عرض کنم درباره کسب کارمون کارهای🏫🏠 ساختمانی مثل تخریب ساختمانی آپارتمان دیوار بتن فنداسیون پاین آوردن سقف راویز جابجایی بارهای ساختمانی وپخش کردن مصالح ساختمانی داخل طبقات تخلیه بارماشین بارگیری انواع ماشین های سبک وسنگین وغیره حمل🛻 نخاله ساختمانی بامینولودر وکارگران فوری و هرفی مجرب قدرت من تمیزکار در خدمت شما هم شهریان عزیز می‌باشیم باتشکر از همکاری شما
عبداللهی 🙏

 

🔸 شماره تماس 09176160922علی عبداللهی

🔸 شماره تماس 09162457061احمد عبدل اللهی

🔸 آدرس بندرعباس

 

فرآیند حمل نخاله و بازیافت چیست؟

نخاله ها و پسماند ها ی حاصل از ساخت و ساز , بازسازی , تعمیرات , قطع کردن درختان و …. مشکلات زیادی را از جمله از بین بردن زیبایی مناظر شهری , آلودگی محیط و خطر تصادفات و حوادث را به همراه دارد . به همین دلایل حمل نخاله و هدایت آن به مناطق خارج از شهر یا محل های بازیافت پسماند ساختمان به امری بسیار مهم تلقی میشود

مدیریت مسئولانه نخاله ها و پسماندها جنبه اساسی ساختمان سازی است. در این زمینه ، مدیریت پسماند به معنای حذف یا حمل نخاله به مناطق بیرون شهر یا محل های بازیافت میباشد . به حداقل رساندن نخاله و حتی بازیافت یک امر ضروری در صنعت ساخت و ساز میباشد
انواع مختلف نخاله ساختمانی کدامند؟

ساختمان های در حال ساخت و ساز ، تخریب و … ، همگی انواع مختلفی از نخاله را تولید می کنند که رعایت مقررات برای مدیریت صحیح , حمل و دفع آنها لازم است. نخاله های شامل بتن ، آجر ، آسفالت ، سنگ و خاک هستند که عمده نخاله های ساختمانی ، تخریب و خاکبرداری را تشکیل می دهند ، اما به احتمال زیاد انواع مختلف دیگری از نخاله نیز هنگام ساخت و تخریب یا بازسازی تولید میشود.

جمع آوری نخاله‌ها و خاک‌ها از معابر، سطح شهر و حاشیه جاده‌ها و راه‌ها، رفاه، امنیت و زیبایی به وجود می‌آورد و از هر گونه آلودگی جلوگیری می‌کند.
تجهیزات حمل نخاله

حمل نخاله ساختمانی با نیسان، خاور یا کمپرسی انجام می‌شود که بستگی به میزان نخاله‌های ساختمانی دارد.
ماشین آلات حمل نخاله

باید توجه داشت که شهروندان باید از طریق شرکت های حمل نخاله اقدام به جا به جایی و تخلیه مناسب نخاله و مصالح ساختمانی خود در محل های معین نمایند. ماشین های حمل نخاله که اصطلاحا به آن نخاله بر گفته می شود بر اساس حجم ضایعات تعیین می گردد. بر این اساس ممکن است نیاز به حمل نخاله با نیسان کمپرسی ، حمل با خاور و یا کمپرسی و … باشد. شایان ذکر است که یکی از عوامل موثر بر قیمت حمل نخاله با نیسان کمپرسی ، میزان مسافت بین محل بارگیری تا محل دفع نخاله ساختمانی می باشد.

به منظور بارگیری و حمل نخاله با نیسان کمپرسی و یا هر نخاله بر دیگر ، نخاله ها باید از بالاتری قسمت برداشته شوند. زیرا در غیر این صورت امکان ریزش نخاله ها وجود دارد و حتی ممکن است منجر به وقوع حوادث ناگوار و جبران ناپذیر گردد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران