سیمانکاری و سنگ فرش در ایلام

در ایلام ، ایلام

ارائه خدمات سیمانکاری و سنگ فرش در ایلام

🔴 علی جوکار

🔹 علی جوکار یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات سیمانکاری و سنگ فرش در ایلام می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات علی جوکار :

✅ اجرای انواع نمای طرح سنگ و چوب سیمانی

✅ سیمان شکسته،نقاشی و رنگ آمیزی

✅ نمای رومی.جهت خانه باغ ها و منازل

✅ با نازل ترین قیمت و با کیفیت فوق العاده

✅ با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز

و….

 

🔸 شماره تماس 09186153301

🔸آدرس ایلام میدان شهدا.۲۴متری شهیدصدوقی

سنگ فرش چیست؟

سنگ فرش از کنار هم قرار دادن سنگ ها، به صورت منظم یا نامنظم، به وجود می آید. این نوع پوشش اغلب برای کف در داخل یا خارج از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. سنگ فرش استحکام بالایی دارد و علاوه بر زیبایی در شرایط مختلف آب و هوایی از خود مقاومت بالایی نشان می دهد. این نوع کف پوش برای محیط های پر تردد مورد استفاده قرار می گیرد؛ چرا که نسبت به ضربه و سائیدگی مقاوم است.

کاربرد سنگ فرش

سنگ فرش در محوطه سازی کاربرد های مختلفی دارد. برای ساخت انواع مسیر و راهرو می توان از این نوع پوشش استفاده کرد. متداول ترین محل هایی که در ساخت آن ها از این نوع پوشش استفاده می شود، عبارتند از:

ویلا
باغ
پارک
پیاده رو
اطراف آب نما
میادین شهر
خیابان های قدیمی

انواع سنگ فرش

سنگ فرش ها را با توجه به نوع سنگ مورد استفاده در ساخت سنگ فرش دسته بندی می کنند. در ادامه برخی از مهم ترین انواع سنگ فرش را توضیح خواهیم داد و مزایا و معایب هر یک را به اختصار شرح خواهیم داد.

سنگ فرش آجری

آجر یکی از مصالح قدیمی مورد استفاده در ساختمان سازی می باشد. آجر در بخش های متفاوتی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از آجر در کفسازی و ساخت سنگ فرش نیز متداول شده است. آجر یکی از مصالحی است که در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مانند رطوبت، حرارت، نور خورشید، ضربه و فشار مقاوم می باشند. از همین رو برای ساخت سنگ فرش ویلایی و محوطه هایی که در شرایط سخت آب و هوایی قرار دارند، به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرند.

جر همچنین از نظر زیبایی شناختی در معماری از اهمیت زیادی بر خوردار است و ساختار و ظاهر آن با مصالح دیگری که در ساختمان سازی به کار رفته است، هماهنگی چشم نوازی ایجاد خواهد کرد. از همین رو محدودیتی در استفاده از آن برای ساختمان های مختلف وجود ندارد. قیمت سنگ فرش آجری نیز نسبتا ارزان قیمت است و برای استفاده در مقیاس بزرگ از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است.

سنگ فرش بتنی

سنگ فرش پلیمری

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران