خدمات پرستاری و طب سنتی در رشت

در گیلان ، رشت

معرفی خدمات پرستاری و طب سنتی در رشت

🔴 سهیل رضایی

🔹 سهیل رضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات پرستاری و طب سنتی در رشت می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سهیل رضایی :

✅سرم تراپی

✅تزریقات آمپول

✅سرم تراپی اطفال

✅جراحی سرپایی

✅سونداژ

✅خونگیری آزمایشگاه

✅خدمات طب سنتی حجامت

✅بادکش فصد خون زالو درمانی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۸۳۷۰۹۸۲

🔸 آدرس  رشت

مزایای زالو درمانی چیست ؟

زالو درمانی چیست؟
زالوهای مورداستفاده در پزشکی، سه آرواره و ردیف‌های کوچکی از دندان دارند. آنها با دندان‌هایشان به درون پوست فرد نفوذ کرده و به‌وسیله بزاق دهان‌شان، ضدانعقاد‌های خون را وارد بدن او می‌کنند. این کار باعث رقیق شدن خون در این ناحیه می‌شود. در این مرحله، به زالو اجازه داده می‌شود تا به‌مدت ۲۰ تا ۴۵ دقیقه خون فرد تحت درمان را بمکد. در این مدت هر زالو می‌تواند حدود ۱۵ میلی‌لیتر‌ خون بمکد. زالوهای مناسب در پزشکی معمولا در مجارستان یا سوئد یافت می‌شوند.

از زالو در درمان بیماری‌های مختلفی استفاده می‌شود. از افرادی که زالو درمانی برای آنها مناسب است، می‌توان به کسانی اشاره کرد که بر اثر بیماری دیابت در آستانه‌ی خطر قطع عضو قرار دارند، افرادی که ناراحتی‌های قلبی دارند و افرادی که تحت جراحی پلاستیک و خطر از دست دادن برخی از بافت‌های نرم‌شان هستند. همچنین این درمان به افرادی که مبتلا به مشکلات انعقاد خون و یا واریس هستند نیز توصیه می‌شود.

کاربردهای زالو و فواید زالو درمانی

۱. زالودرمانی در پزشکی
زالوها در هر جلسه از درمان، خودشان را به بدن بیمار چسبانده و شروع به مکیدن خون او می‌کنند. سپس در همان حال پروتئین و پپتیدهایی ترشح می‌کنند که موجب رقیق شدن و پیشگیری از لخته شدن خون می‌شوند. زالوها پس از پایان کار خود، زخمی بسیار کوچک و Y شکل از خود به‌جا ‌می‌گذارند که معمولا بدون اینکه اثری از زخم باقی بماند، پس از مدتی درمان می‌شود.

زالوها در افزایش گردش خون و از بین بردن لخته‌های خون مؤثر هستند. به‌همین‌دلیل، جای تعجبی ندارد که برای درمان اختلالات گردش خون و بیماری‌های قلبی-عروقی از زالو استفاده می‌شود.

هنگام تولید برخی از داروها، از موادِ شیمیاییِ گرفته‌شده از بزاق زالو استفاده می‌شود. این داروها برای درمان بیماری‌های زیر کاربرد دارند:

پرفشاری خون (فشار خون بالا)؛
رگ‌های واریسی؛
هموروئید (بواسیر)؛
مشکلات پوستی؛
التهاب مفاصل.
آزمایشات بالینی نشان می‌دهد که زالو درمانی روشی مناسب برای بیماری رایج مفصلی آرتروز است. ویژگی‌های ضدالتهابی و بی‌حس‌کنندگی بزاق زالو از درد و حساسیت مفصل صدمه‌‌دیده می‌کاهد.

۲. زالودرمانی برای بیماری قلبی

۳. زالودرمانی برای سرطان

۴. زالو درمانی در بیماران مبتلا به دیابت

۵. استفاده از زالو در جراحی‌های زیبایی و درمان ریزش مو

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران