همراه بیمار خانم در تمامی بیمارستان های تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی همراه بیمار خانم در تمامی بیمارستان های تبریز

🔴 دیانا رزمی مقدم قراگونی

🔹 دیانا رزمی مقدم قراگونی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه همراه بیمار خانم در تمامی بیمارستان های تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دیانا رزمی مقدم قراگونی :

✅ همراه بیمار خانم بصورت 24 ساعته و 12 ساعته

✅ هزینه همراه 24 ساعته 550 هزار تومان

✅ هزینه همراه 12 ساعته 275 هزار تومان است نصف قیمت شرکت

✅ فقط از طریق تماس و پیامک در خدمت شما عزیزان هستیم باتشکر

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تبریز

 

همراه بیمار کیست؟

همراه بیمار در واقع به فردی گفته می شود که وظیفه نگهداری از بیمار در شرایط خانه و بیمارستان را بر عهده می گیرد. این فرد باید تمامی کارهای مربوط به مراقبت، نگهداری و حتی ترخیص بیمار را انجام دهد. با تزریق آمپول و سرم آشنایی داشته باشد و از سلامت و جان بیمار محافظت نماید. این فرد باید اطلاعات کافی در مورد مسائل پرستاری و پزشکی داشته باشد و فرد باتجربه ای در زمینه پرستاری و مراقبت از بیمار باشد.
خدمات همراه بیمار

یک همراه بیمار باید بتواند کلیه کارهایی که به او محول شده را به خوبی انجام دهد. او باید در ساعاتی که استخدام شده، کلیه نیازهای بیمار را برطرف کند. در صورت نیاز به او غذا بدهد، به او برای تخلیه ادرار و مدفوع کمک کند و قرص و داروهای مریض را به او بدهد. او باید با دقت و توجه زیاد بیمار را در هر شرایطی آرام کند و از استرس و نگرانی دور نگه دارد. کلیه هماهنگی های بیمارستان، انجام کارهای ترخیص و دریافت دارو و انجام آزمایش بیمار نیز باید توسط همراه بیمار انجام شود. یکی دیگر از خدمات همراه بیمار این است که باید دوره بستری بیمار را تا حد ممکن در بیمارستان کاهش دهد و با مراقبت های لازم کاری کند تا بیمار هر جه سریع تر روند درمان را طی کند. در صورتی که بیمار به ورزش یا نرمش نیاز داشته باشد، همراه بیمار باید به بیمار کمک کند و با انجام تمرینات مفید به بهبود حال بیمار کمک کند.
همراه مریض در بیمارستان

معمولاً افرادی که از همراه مریض در بیمارستان کمک می گیرند، ترجیح می دهند که همراه در طول شب یا به صورت شبانه روزی از مریض مراقبت کند. در این شرایط مریض باید شرایط بیمار را به طور دقیق تحت نظر داشته باشد. هر گونه تغییرات در شرایط بیمار باید با پزشک مطرح شود. همراه بیمار در بیمارستان باید در انجام همه کارها به مریض کمک کند و اجازه ندهد بیمار شرایط نامساعدی را در بیمارستان متحمل شود. توجه داشته باشید که همراه بیمار باید در یکی از حوزه های سلامت، درمان و پرستاری تحصیل کرده باشد و دانش و شایستگی مراقبت از بیماران را داشته باشد.
وظایف همراه بیمار

یک همراه بیمار با توجه به نیاز بیمار معمولاً وظایف دارد. معمولاً وظایف همراه بیمار طبق خواسته ای که بیمار یا خانواده بیمار تعیین می کنند، مشخص می شود. اما در ادامه به مهم ترین وظایف همراه بیمار اشاره شده است.

کمک به غذا خوردن بیمار
کمک به استحکام بیمار
کمک کردن به بیمار برای دفع و ادرار
مراقبت از بیمار در طول شب
یادآوری مصرف داروها
همکاری با پرستاران بیمارستان
تخلیه سوند بیمار
انجام کارهای آزمایش و رادیولوژی بیمار
ماساژ بدن بیمار
آرام کردن بیمار با روش های مختلف

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران