مرکز پخش و فروش انواع لوله پلی اتیلن از تولید به مصرف در کرج – شهریار

در البرز ، کرج

معرفی مرکز پخش و فروش انواع لوله پلی اتیلن از تولید به مصرف در کرج – شهریار

🔴 اصغر صالحی

🔹 اصغر صالحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پخش و فروش انواع لوله پلی اتیلن از تولید به مصرف در کرج – شهریار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات اصغر صالحی:

✅ پخش لوله پلی اتیلن جهت مصارف کشاورزی برقی و فاضلابی

✅ پخش لوله های پلی اتیلن با قیمت مناسب از تولید به مصرف

و…

مزایای استفاده از لوله پلی اتیلن چیست؟

1– مقاومت لوله پلی اتیلن در برابر خوردگی گالوانیکی

این خصوصیت در واقع مهمترین عامل استفاده از این لوله‌ها در دریا می‌باشد چرا که ترکیب هوا و آب، خصوصا آب دریا، برای لوله‌های فلزی متعارف بسیار خورنده است. شایان ذکر است خوردگی گالوانیکی لوله‌های پلی‌اتیلن تقریبا صفر است.

2– مقاومت در برابر پوسیدگی، سایش و ضربه

این خاصیت به همراه خصوصیت قبلی عامل افزایش قابل توجه عمر مفید این لوله‌ها نسبت به لوله‌های و دیگر می‌باشد. به عنوان نمونه میتوان به طرحی اشاره کرد که در سال 1996 در کشور عمان و برای گروه Shell اجرا شده است. با اجرای این پروژه 19 کیلومتر خط لوله کربن-استیل که در اثر خوردندگی شدید از بین رفته بود، با لوله های پلی اتیلن از گرید PE 100 (Water/ Crude) تعویض گردید. در این طرح با توجه به شرایط محیطی عمر کاری لوله های پلی اتیلنی حداقل 15 سال در نظر گرفته شده است. از سال 1996 تاکنون هیچگونه نقیصه و نشتی در این لوله ها گزارش نشده است در حالیکه دوره کارکرد مفید لوله های فولادی در همان شرایط، حداکثر 2 سال بوده است.

3– خاصیت انعطافپذیری مناسب

این خاصیت باعث سهولت نصب این لوله ها و نیاز به کاربرد اتصالات کمتر می‌گردد .شعاع مجاز خمش لوله پلی اتیلن به طور متوسط 20 برابر قطر خارجی آن می باشد.

4- خاصیت جمعشوندگی (Collapsibility) بسیار بالا در راستای لوله این خاصیت در شول فصول مختلف و انقباض و انبساط طولی لوله مشخص میشود و لوله پلی اتیلن در برابر دیگر انواع لوله‌ها مناسبترین خاصیت جمع شوندگی را دارد.

5– سبکی وزن

این لوله ها نسبت به لوله های فولادی دارای وزن بسیار کمتری بوده، در نتیجه حمل و نقل و انبار نمودن آنها آسانتر بوده و با هزینه کمتری انجام می‌شود.

6– مقاومت عالی در برابر زمین لرزه و رانش زمین

با توجه به میزان ضریب کشش بالا در مواد پلی اتیلن و استحکام کافی در برابر فشار ضربه‌ای، لوله های پلی اتیلن بهترین مقاومت را در برابر ارتعاشات زمین لرزه و جابجایی لایه های خاک نشان می‌دهند. به عنوان مثال در اطلاعات خسارات وارد بر لوله پلی اتیلنی در اثر زلزله کوبه ژاپن میزان خسارات صفر بوده است.

7– قابلیت اتصال بسیار محکم، بدون نشتی و در عین حال انعطافپذیر

جوش لب به لب یا الکتروفیوژن) این اتصال قوی به وسیله جوشکاری یا اتصال از طریق فلنج و حاصل می‌گردد (

8– مقاومت بالا در برابر اشعه فرا بنفش خورشید لوله پلی اتیلن را میتوان یکی از معدود محصولات پلی اتیلن دانست که بواسطه تحقیق و تسعه توانسته‌اند مواد آنرا در مقابل اشعه ماورا بنفش خورشید مقاوم نمایند. البته در برخی از انواع بی کیفیت لوله پلی اتیلن در مقابل نور خورشید دچار مشکل میشوند اما امروزه با وجود مواد اولیه مناسب مشکی و تجهیزات تولید مدرن دیگر نگران این موضوع نباید بود و مقاومت لوله پلی اتیلن دربرابر خورشید بسیار بالا رفته است.

9– دارا بودن خصوصیات هیدرولیکی بسیار مناسب

به علت سطح داخلی کاملا صاف و صیقلی، این لوله ها در مقایسه با لوله های دیگر از افت اصطحکاکی بسیار کمتری برخوردار بوده، در نتیجه در بسیاری اوقات برای عبوردادن دبی مشخصی از سیال، در مقایسه با سایر انواع لوله ها خصوصا وقتی طول خط لوله زیاد است. موضوع فوق در مقایسه با لوله های فولادی، ( قطر کمتری خواهند داشت ) بسیار برجسته می‌باشد، چرا که در لوله‌های فولادی جهت پوشش داخلی معمولا از یک لایه سیمانی استفاده می‌شود که این لایه علاوه بر کاهش سطح مقطع موثر لوله باعث افزایش زبری گشته، افت فشار بالاتری ایجاد می‌گردد. تامین لوله‌های فولادی با قطر بالاتر به تنهایی می‌تواند بسیاری از اختلاف هزینه‌ها خرید لوله را پوشش دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران