ناجی سلامت – بهترین مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل در قزوین

در قزوین ، قزوین

معرفی ناجی سلامت – بهترین مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل در قزوین

🔴 مجموعه ناجی سلامت

🔹 مجموعه ناجی سلامت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره و خدمات پرستاری در منزل در قزوین می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه ناجی سلامت :

✅ انواع پانسمان نوین

✅ تزریقات و پانسمان سرم تراپی درمان زردی نوزادان

✅ نمونه گیری آزمایشات تعبیه

✅ تعویض سونداژمثانه و معده اکسیژن درمانی

✅ کنترل قند خون و فشار خون

✅ در منزل

و…

 

🔸 با مدیریت  مریم صفری الموتی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۷۸۵۰۳۳۵

🔸 شماره تماس  ۰۹۰۲۵۴۹۹۶۹۵

🔸 آدرس  بیدستان ،خیابان امام خمینی

 

مزیت استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل چیست؟

پرستاری در منزل توسط کارشناسان پرستاری انجام می‌شود همچنین از مزایای خدمات پرستاری در منزل کاهش هزینه بیمارستان برای خانواده بیمار و در دسترس بودن بیماران به خانواده و کاهش عفونت‌های بیمارستانی و حمایت روانی بیمار توسط خانواده و بجای این که بیماری که برای تعویض سوند یا تزریق سرم یا دارو به صورت سرپایی به درمانگاه یا بیمارستان برود و بیمارانی که مشکل زخم بستر داشته باشد و در جابجایی مشکل داشته باشد و به جای این که چند نفر از خانواده درگیر انتقال بیمار به مراکز درمانی برای انجام اقدام سرپایی بیمار باشند و در روند انتقال؛ بیمار دچار آسیب و صدمات زیاد می‌شود و متحمل هزینه و اتلاف زمان می‌شود همچنین بیمارانی هستند که شخص مورد نظر نداشته و یا شرایط و توان انتقال نداشته با تماس به شماره مورد نظر ؛ کارشناس پرستاری در منزل حاضر شده و و خدمات پرستاری سرپایی را در منزل انجام می‌دهند
در ضمن تعرفه خدمات هم بر طبق وزارت بهداشت میباشد این مرکز دارای پروانه بهداشتی از وزارت بهداشت است و افرادی هم هستند که بدون صرف هزینه جهت دریافت پروانه بهداشتی از وزارت کار خدمات در منزل انجام می‌دهند و هزینه های گزاف از بیماران دریافت می‌کنند
فواید استفاده از پرستار بیمار چیست؟
پرستار بیمار در منزل در واقع فردی است که در محیط بیمارستان دارای تجربه کاری بوده و به درخواست بیمار و خانواده و با توجه به تأیید پزشک از سوی مراکز ارائه خدمات پرستاری در منزل برای مراقبت از بیمار در خانه حضور پیدا می‌کند.
پرستار بیمار با توجه به نیاز‌های بیمار و وضعیت سلامتی او می‌تواند به صورت شبانه روزی به ارائه خدمت بپردازد و یا فقط در صورت نیاز به انجام خدمات خاص مانند تعویض پانسمان، تزریقات و … به منزل بیمار مراجعه کند.
استفاده از خدمات پرستاری در منزل مانند سایر خدماتی که در عصر حاضر با سرعت بالا در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، از سوی مراکز خدمات درمانی و مراقبتی در منزل برای خانواده‌ها فراهم شده است و به دلیل تأثیر مثبت آن بر زندگی افراد روز به روز با استقبال بیشتری روبه‌رو می‌شود. پرستار بیمار فردی است که در مراقبت از بیمار‌ها و انواع بیماری‌های حرکتی و جسمی تخصص بالایی داشته و مدارک خود را از مراجع معتبر دریافت کرده است. این پرستاران به حد مناسبی آموزش دیده آمد و تجربه کافی در نگهداری و مراقبت از بیماران را دارند.
در واقع همه این پرستاران که برای مراقبت از بیمار‌ها به منزل افراد مختلف طبق قرارداد اعزام می‌شوند تجربه بالایی در نگهداری از بیماران دارند. استفاده از این افراد برای نگهداری از سالمندان بیمار یا افرادی که به صورت مزمن یا حاد دچار مشکل هستند موضوعیت فراوانی دارد.

مزیت استفاده از خدمات پرستار بیمار در منزل
با ترخیص بیمار از بیمارستان، یک تخت آزاد شده و در اختیار بیمارانی که نیاز بیشتری به مراقبت در بیمارستان دارند قرار می‌گیرد. با توجه به کمبود تخت‌های بیمارستانی وو شلوغی بیمارستان‌ها این یک کار بسیار مناسب برای نگهداری از بیماران در منزل به شمار می‌رود. می‌توان یک پرستار را به صورت اختصاصی در اختیار داشت و از تمام خدماتی که برای درمان به فرد بیمار ارائه می‌دهد استفاده کرد. سرعت بهبود بیماری در زمانی که فرد در خانه نگهداری می‌شود به مراتب بیشتر از زمانی است که فرد بیمار دوران درمان و نقاهت خود را در بیمارستان طی می‌کند.
انواع بیماری‌ها به صورت مزمن و حاد وجود دارند که افراد را درگیر کرده و در این هنگام این افراد نیاز به مراقبت‌های تخصصی و ویژه دارند. نحوه تغذیه و مصرف دارو‌ها و درمنن‌های دیگر مانند تزریقات و پانسمان جزو موراد تخصصی است که معمولاً خانواده‌ها در صورت نداشتن تخصش، تجربه کافی نمی‌توانند این کارها را انجام بدهند.
با بستری شدن فرد در بیمارستان اطرافیان نیز به عنوان همراه بیمار درگیر مراقبت از بیمار خواهند بود و زمان و هزینه زیادی را برای رفت و آمد متحمل خواهند شد
: ارائه خدمات پرستاری در منزل چند سالی است در ایران متداول شده است و در بحران کرونا استقبال مردم از خدمات مراکز مراقبت پرستاری بیشتر شد. در این خصوص با بررسی دانشنامه‌های مجامع علمی متوجه تاثیر مثبت مراکز مراقبت پرستاری در منزل و دسترسی آسان به این خدمات می‌شویم.

سهولت دسترسی به خدمات پرستاری درمنزل

خدمات مراقبت پرستاری در منزل به دلیل اینکه فرد بیمار می‌تواند با یک تلفن از خدمات پرستاری توسط پرستار متخصص در منزل بهرمند شود و مشکلات نوبت گرفتن، رفتن به محیط بیمارستان، استرس و هزینه‌های رفت آمد را ندارد جزو خدمات با کیفیت و آسان برای بیمار است. ‌

: از جمله امتیازات مثبت خدمات پرستاری در منزل این است که، فرد بیمار به بیمارستان مراجعه نمی کند و دچار عفونت‌های بیمارستانی نمی شود.

درمان در منزل باعث می شود افراد بیمار از آلودگی‌ها و استرس‌های بیمارستانی دور باشند. در حالی که به علت کمبود نیروی پرستار در بیمارستان‌ها یک پرستار موظف است به طور همزمان به چند بیمار خدمت رسانی کند. ‌
: در مراکز مشاوره و پرستاری در منزل هر بیمار یک پرستار اختصاصی دارد واین موضوع باعث افزایش کیفیت خدمات می شود؛ همچنین بیمار به جای اینکه در محیط آلوده بیمارستان باشد در منزل در محیطی پر از آرامش خدمات دریافت می کند.

مشکلات مراکز هوم کر
: وقتی به بعد هزینه‌های درمانی نگاه می شود؛ ایرادی که به مراکز درمانی پرستاری در منزل گرفته می شود؛ این است که این مراکز دارای هزینه‌های بالایی هستند.

: نگاه به هزینه‌های هوم کر نسبت به بیمارستان‌ها نگاهی غلط است؛ در این خصوص باید به دو مسئله دقت شود، اولین مسئله این است که مراکز پرستاری در منزل خصوصی هستند و مقایسه آنها با بیمارستان‌های دولتی اشتباه است. ‌

: باید توجه داشته باشیم در بیمارستان‌ها چیزی تحت عنوان پوشش بیمه‌ای مطرح است که این موضوع باعث کاهش هزینه‌های درمانی می شود، متاسفانه مراکز هوم کر هنوز تحت پوشش بیمه‌ نیستند و اگر برای این مراکز پوشش بیمه‌ای در نظر گرفته شود هزینه‌های درمانی کمتر می شود. ‌

پوشش بیمه‌ای در مراکز هوم کر باعث می شود؛ هزینه‌های این خدمت برای مردم افزایش پیدا کند و خیلی از بیماران به دلیل این هزینه ها به بیمارستان‌ها مراجعه کنند و ورودی بیمارستان ها افزایش یابد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران