فروش و پخش لوله و اتصالات برنجی در تبریز و سراسر کشور

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی فروش و پخش لوله و اتصالات برنجی در تبریز و سراسر کشور

🔴 رباب آجرپز

🔹 رباب آجرپز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش لوله و اتصالات برنجی در تبریز و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 لوله اتصالات 5 لایه و اتصالات برنجی در هر سایز و هر وزن با کیفیت علا سنگین و سبک انتخاب شماست

🔹 شما دوست گرامی برای اطمینان خاطراز همه جا استعلام قیمت کنین تا تفاوت قیمت دستتون باشه تا با اطمینان خاطر از ما خرید کنین.

🔹 متشکرم دوست عزیز به تماس های شما منتظریم

 

🔸 شماره تماس  09147856408

🔸 شماره تماس  09147856407

🔸 آدرس  تبریز جاده صوفیان روبه روی نیروگاه برق نمایندگی آذر تهویه

 

لوله برنجی چیست؟

یکی از آلیاژهای بسیار با اهمیت در فعالیت‌های صنعتی و مهندسی آلیاژ برنج است که از ترکیب دو فلز مس و روی در نسبت‌های مختلف بوجود می‌آید. به طور کلی، آلیاژ برنج از قابلیت ماشینکاری بالایی برخوردار است و به راحتی می‌توان حتی با ابزاری ساده روی آن کار کرد تا شکل و سبک دلخواه را بگیرد. برنج نه تنها برای ساخت ورق‌های مسطح به کار می‌رود بلکه به صورت لوله‌های برنجی نیز به فروش می‌رسد.

لوله‌های برنجی قطرها، ضخامت دیواره‌ها و طول‌های بسیار مختلف و متفاوتی دارند و می‌توانند برای انواعی از پروژه‌ها از پروژه‌های دکوراسیون داخلی گرفته تا صنعت شیرآلات ساختمانی، صنعت لوله‌کشی، صنعت رادیاتورسازی خودرو، صنعت لوسترسازی، صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و نیروگاه، لامپ‌ها و سایر وسایل نوری و غیره، بکار بروند.

همانطور که در ابتدا هم به آن اشاره‌ای داشتیم، نسبت‌های آلیاژهایی که در ساخت یک آلیاژ برنجی بکار می‌روند بسته به نوع کاربرد آن آلیاژ متفاوت است. به عنوان مثال برای ساخت آلیاژ لوله‌های برنجی که در دستگاه تقطیر نفت به کار می‌روند 76% مس، 22% روی و 2% آلومینیوم، و یک نوع دیگر محتوی 70% مس، 27% روی و 2% سرب به کار می‌رود.

رنگ لوله‌های برنجی از سفید نقره‌ای تا زرد طلایی و زرد تند مایل به قرمز تغییر می‌کند که این امر به دلیل نوع ترکیب آلیاژ آنهاست به عنوان مثال هر چقدر میزان روی محتوای آلیاژ برنج بیشتر باشد رنگ لوله‌ برنجی بازتر و زردتر خواهد بود.

خاطر نشان می‌کنیم که لوله و اتصالات برنجی بهترین گزینه برای سازندگان است، چرا که هم مقرون به صرفه است و هم بسیار بادوام است. اگرچه شاید در نگاه اول به نظر برسد که قیمت لوله‌های برنجی زیاد است اما تصور کنید که با جلوگیری از تعمیر و تعویض مداوم، چقدر می‌توانید در این راه از هزینه‌ها بکاهید و صرفه‌جویی کنید، چراکه همانطورکه پیش‌تر هم به آن اشاره کردیم لوله‌های برنجی از طول عمر و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند.

لوله‌های برنجی همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر گرما دارند و زمانیکه برای انتقال آب گرم مورد استفاده قرار می‌گیرند به راحتی دچار خوردگی و تغییر شکل نمی‌شوند. بنابراین اگر قصد لوله‌کشی دارید و به دنبال لوله‌ هستید حتما لوله‌های برنجی را انتحاب کنید.

به طور کلی، اینکه برنج را برای زیبایی آن و یا برای کارکرد آن و یا هر دو مورد مد نظر داشته باشید، باید بگوییم که شما یک انتخاب عالی داشته‌اید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران