بهترین مرکز ارائه خدمات کاشی‌ کاری و سرامیک کاری در ساری

در مازندران ، ساری

معرفی بهترین مرکز ارائه خدمات کاشی‌ کاری و سرامیک کاری در ساری

🔹 یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه خدمات کاشی‌ کاری و سرامیک کاری در ساری می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات :

✅ خدمات کاشی‌ کاری و سرامیک کاری

✅ با کیفیت بسیار بالا

✅ همراه با رعایت اصول کار

✅ با ضمانت

✅ همراه با 25 سال سابقه

✅ کاشی و سرامیک بصورت چسبی یا ملاتی، کارهای ساختن حوض، سنگ راه پله

✅ نصب درب و پنجره

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای استفاده از سرامیک چیست؟

مقاومت در برابر آب

تایلهای کفپوش سرامیکی لعابدار، یک لایه محافظ رویه دارند که سرامیکها را در برابر آب غیر و بسیاری از لکها قابل نفوذ می کند، و آنها را به صورت طبیعی در برابر خرابکاری محیطهای با رطوبت بالا مقاوم می سازد. این عامل مهمترین دلیلی است که استفاده از سرامیک در محیط های مرطوب و فضاهای تر همانند سرویسهای بهداشتی و حمام ها، آشپزخانه ها و خشکشویی ها در اولویت می باشد.

اگرچه بسیاری از سرامیکها لعابدار هستند، برخی از سرامیکهای سنتی و رایج هم بدون لعاب تولید می شوند. رویه این سرامیکها باید سیلر اجرا شود تا از سطح آن در برابر مایعات و لکها محافظت کند. لازم به ذکر است برای همه سرامیکها، گروت بین تایلها در برابر رطوبت و لک حساس بوده و باید به صورت مداوم درزبند شود.
دوام

کفپوش سرامیکی به شدت سفت است و سرامیکها به سختی ترک می خورند. با نصب خوب و با کیفیت، سرامیکها برای سالها باقی می مانند با این نکته که کف ها باید به خوبی نگهداری شوند. اگر در شرایط و ضربه سخت، یک تایل سرامیکی ترک بخورد و یا بشکند، تعویض آن به آسانی امکانپذیر است.
نگهداری آسان

کفپوش سرامیکی در برابر کثیفی، لک، مایعات و دیگر مواد مضر روی سطح به نسبت دارای نگهداری ساده ای است و به شما این اجازه را می دهد خیلی ساده روی آن را با جارو، پارچه و … پاک و تمیز کنید. سطوح سرامیکی را باید به صورت منظم و دوره ای نگهداری و تمیز کنید. اگر روی سطح لکه و رنگی شود، می توانید از تمیزکننده های شیمیایی برای پاک کردن لک ها استفاده کنید و نیاز به نگرانی از آسیب دیدن سطح سرامیک در برابر این مواد نباشید.

تنوع در طراحی

تکنولوژی کارخانه های مدرن امروزی، به تولیدکنندگان سرامیک این اجازه را می دهد تا به روشهای گوناگون بتوان روی آن چاپ کرد. تایلهای سرامیک می تواند به صورت ترکیبی در الگوها و طرح های مختلف براساس طراحی به صورت ترکیبی تولید شوند. همچنین امکان چاپ با ظاهر انواع چوبهای سخت (Hardwood) و سنگهای طبیعی در تولید سرامیک وجود دارد. در نهایت، تایلهای سرامیک امکان برش به شکلهای مختلف نظیر برای کار در گوشه ها و کنج ها را دارند.

هزینه

سرامیک یکی از مقرون به صرفه ترین مصالح کفپوش ساختمانی می باشد و قیمت آن با توجه به بودجه از متری حدود ۱۵ هزارتومان به ازای هر مترمربع و نحوه نصب آن شروع می شود. با این حال، برای ظاهر و کیفیت بهتر و استفاده از سرامیک های مهندسی و حرفه ای تر، کفپوش سرامیک می تواند هزینه ای برابر چوبهای سخت و یا موکت با کیفیت بالا داشته باشد. همه موارد فوق به مرغوبیت سرامیک و سختی نصب آن بستگی دارد.
آلرژی

تایلهای سرامیکی سطح سفت و جامد دارند و از اینرو کثیفی، غبار، آلودگی و دیگر آلرژی ها را جذب نکرده و آنها را نگه نمی دارند. وقتی این ذرات ریز روی کف سرامیکی ریخته شده و روی سطح باقی می مانند، به آسانی با استفاده از اسفنج، پارچه و برس پاک و تمیز می شوند. این مهم کمک می کند که هوای محیط به خصوص برای بیماران تنگی نفس و آنها که حساسیت دارند خالی از مواد مضر باشد.
سختی

سرامیک به شدت سخت و محکم است و از اینرو تمیزکردن و نگهداری آسانی دارد. متاسفانه، همین پارامتر راحتی استفاده و ایستادن روی آنرا کمی سخت می کند. برخلاف کفپوشهای مصنوعی منعطف، سرامیک سخت بااستفاده از صفحات و لایه های زیرسازی نرمتر نمی شود. این بدان معنی است که سرامیک برای محیطهایی که مردم مجبور هستند برای ساعتهای طولانی روی آن بایستند، مناسب نیست.
سختی سرامیک البته با اجرای موکت و قالیچه روی سطح و برای جاهایی که مردم طولانی مدت روی آن می ایستند، برطرف می شود.
سردی

اگرچه برخی سرامیک ها گرما را به خوبی نگه می دارند، همه سرامیکها در هوای سرد، خودشان سرد می شوند که در ساعات صبح یک احساس منفی و شوک به انگشتان و کف پا و یا به پاهای لخت در بدو ورود به حمام وارد می کند. راه مقابله با سردی سرامیک، استفاده از سیستم گرمایش از کف کار شده در لایه های زیرین سرامیک است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران