آموزش تخصصی و مبتدی فن بیان در تهران

در تهران ، تهران

معرفی آموزش تخصصی و مبتدی فن بیان در تهران

🔴 زهرا جربان

🔹 زهرا جربان مدرس تاتر .وکارگردان وداور تاتر در سراسر ایران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش تخصصی و مبتدی فن بیان در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔴 معرفی اجمالی زهرا جربان :

✅ نویسنده کارگردان با بیش از ۱۶ سال تدریس

✅ اولین بانوی کارگردان در نمایش میدانی

✅ اولین مدرس فن بیان وبرگزار کننده دوره ها برای همه مشاغل

✅ نویسنده مقالات ادبی با یک حروف .

✅ ۷جلسه اموزش فن بیان یعنی بالا بردن اعتماد به نفس وعزت نفس

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات زهرا جربان :

✅ مژده به شمایی که دوستدارپیشرفت وترقی هستی

✅ به یادداشته باشیم فن بیان آیین سخنوری نیست

✅ باتمرینات فن بیان باخودشناسی شکوفایی استعدادها حاصل خواهد شد

✅ تقویت اعتماد به نفس در۷جلسه

✅ هنر ارتباط بادیگران صبردررفتار وکلام است آموزش خصوصی ونیمه خصوصی

✅ اگرشما ،استاد،پزشک،دانشجووپرستار،تاجر،خانه دار،هستید درهر شغلی به علم فن بیان نیازدارید فن بیان تعاملات وارتباط ورسیدن به موفقیت پایدار

و…

 

🔸 شماره تماس  09030631615

🔸 آدرس  تهران

 

فن بیان چیست؟

فن بیان در حقیقت همان توان سخن‌گفتن (در هر شرایط و زمان) است. زمانی که صحبت از فن بیان به میان می‌آید، جدا از این که شما چه کسی هستید؟ چه کاری دارید؟ با چه کسی صحبت می‌کنید و….

فقط کافیست که از زبان خود استفاده کنید، شما نیاز بهه فن بیان دارید. (مشاهده همه نوشته‌های وبسایت در مورد: فن بیان). اگر می‌خواهید با دوستان خود ارتباط خوبی برقرار کنید، روابط عمومی خوبی داشته باشید، منظور خود را به خوبی به مخاطبانتان منتقل کنید و همچنین کاری کنید که بقیه از همنشینی و صحبت با شما لذت ببرند باید «فن بیان» خوبی داشته‌باشید.

تعریف فن بیان
فن بیان به معنای چگونکیِ ادایِ کلمات و جملات است و این موارد به ما می آموزد که چگونه جذاب صحبت کنیم؟ فرض بر این است که شما سایر مهارت های سخنوری را آموخته اید و به عبارت ساده تر مشکلی در مهارت بیان و انتخاب کلمات و جملات و محتواسازی ندارید و فن بیان به شما کمک می کند که آنچه را که می خواهید بیان کنید زیباتر، اثرگذارتر و خوش آهنگ تر به گوش مخاطب برسد.

 

مهمترین سرفصل های آموزشی در فن بیان
مهمترین موضوعاتی که ما در فن بیان با آن مواجهیم، تنفس صحیح در سخنرانی، کیفیت صدا، تلفظ صحیح مخرج حروف، تکنیک های فن بیان و سرانجام آمورش لحن است. مسئله صدا در فن بیان بسیار حائز اهمیت است تا آنجا که در بسیاری از موارد، هرجا که واژه فن بیان به کار برده می شود، به همراه آن واژه صداسازی هم دیده می شود.

یکی از عناصر مهمی که تکنیک های فن بیان را ممکن می کند و به آن قدرت نمایش و اجرا می دهد، کیفیت صدا است. اگر کیفیت صدای شما در سطح مطلوبی نباشد و به عبارت دیگر شما از یک صدای قدرتمند و استاندارد برخوردار نباشید، هیچ کدام از تکنیک های فن بیان قابلیت اجرا پیدا نمی کنند.

و آخرین قسمت فن بیان که مهمترین و البته دشوارترین قسمت آن می باشد، لحن است. به عبارت ساده تر کیفیت صدا و تکنیک های فن بیان به شما کمک می کند که به لحن مناسب دست پیدا کنید. یعنی کیفیت صدا و تکنیک های فن بیان همگی در خدمت لحن قرار می گیرند تا نهایتا شما در فن بیان به مهارت و تسلط دست پیدا کنید.

لحن، مفهوم و تکنیک را توامان در بر دارد و همانطور که می دانید مفهوم همیشه مقدم بر تکنیک است. یعنی شما برای خوانش یک متن، شعر، دیالوگ و یا ایراد یک سخنرانی، ابتدا باید مفهوم سخنرانی را درک کنید تا متناسب با آن بتوانید از کیفیت و ویژگی های صدا و همچنین تکنیک های فن بیان استفاده کنید تا بتوانید به زیباترین و اثرگذارترین نحو ممکن خوانش متن و شعر و دیالوگ و یا سخنرانی خود را انجام دهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران