فروش محصولات آرایشی و بهداشتی (مارک لدورا) در بندر ترکمن

در گلستان ، بندرترکمن

معرفی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی (مارک لدورا) در بندر ترکمن

🔴 میکائیل مهرورز

🔹 میکائیل مهرورز  یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی (مارک لدورا) در بندر ترکمن می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات میکائیل مهرورز :

✅ توزیع انواع کرم و ریمل حجم دهنده و بلند کننده مژه (لدورا)

✅ کرم آبرسان قوی

✅ صابون گیاهی حاوی عصاره و گیاه اسطوخودوس (لوندر)

✅ اسپری خوشبو کننده بدن (بادی اسپلش)

✅ کرم ضد چروک حاوی عصاره خاویار

✅ شامپو بدن گیاهی (لدورا هربال)

و….

 

🔸 شماره تماس 09375622571

🔸 شماره تماس 0919550195

🔸آدرس استان گلستان شهرستان بندرترکمن ترکمن خیابان آزادی ۳انتهای کوچه سلمان

  نحوه عملکرد کرم ضد چروک چگونه است

همان طور که پوست چرب و مختلط شما با بالا رفتن سن به یک پوست خشک تبدیل می شود، به مواد مغذی بیشتری هم نیاز دارد. بنابراین، هنگامی که شما ۲۵ ساله هستید شاید به کرم ها و تقویت کننده های پوستی نیاز چندانی نداشته باشید؛ اما در ۴۵ سالگی اینطور نیست. بهترین کرم های ضد چروک چشم نیز درواقع چین و چروک ها را از بین نمی برند. این محصولات با پاکسازی سلول های مرده و بهتر کردن ظاهر کلی پوست کمک می کنند تا پوست صاف تر به نظر برسد.

کرم های ضد چروک که این روزها تبدیل به یکی از مهمترین محصولات بهداشتی دنیا شده اند، با روش های مختلف عمل می کنند. برخی از ضد چروک ها با پررنگ کردن پوست کار می کنند، یعنی با تحریک پوست برای ساخت کلاژن، موجب پرکردن چین و چروک ها می شوند و بسیاری از آنها نیز به روند بازسازی طبیعی پوست سرعت می بخشند. محصولات ضد چروک به طور کل اثربخشی آنتی اکسیدان ها را درون پوست افزایش می دهند و یا غدد پوستی را برای تولید سبوم یا همان چربی پوستی تحریک می کنند.

مواد تشکیل دهنده کرم ضد چروک

ویتامین E: همه می دانند که ویتامین E برای پوست خوب است.
اسیدهای هیدروکسی (ازجمله آلفا هیدروکسی اسید، بتاهیدروکسی اسیدو پلی هیدروکسی اسید): اسیدهای هیدروکسی نسخه های مصنوعی از اسیدهای موجود در میوه هست. لایه فوقانی پوست مرده قدیمی را پاک سازی کرده و رشد پوست جدید را تحریک می کند.
ویتامین A رتینول: رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است. این آنتی اکسیدانی است که در بسیاری از کرم های ضد چروک استفاده می شود.
تریتینوئین یا رتین – A: اثرات رتین – A و یا ترتینوئین شبیه به ویتامین A است، به عنوان یک عنصر مشابه همچنین می تواند برای درمان آکنه و صدمات ناشی از خورشید مورد استفاده قرار گیرد.
آلفا لیپوئیک اسید (ALA): رادیکال های آزاد را خنثی می کند. این یک آنتی اکسیدان است و اثر سایر آنتی اکسیدان ها نیز افزایش می دهد. همچنین می تواند پوست مرده را لایه برداری می کند.
کوآنزیم Q – 10: خیلی بیشتر از یک کرم پیشگیری از چروک است. سلول های تولید انرژی را تنظیم می کند. می توان از آن برای درمان آسیب آکنه و نور خورشید نیز استفاده کرد.
پپتیدهای مس: به طور طبیعی در سلول های پوست تولید می شوند و به التیام زخم ها کمک می کنند.
کینتین: به حفظ رطوبت پوست و تحریک تولید کلاژن کمک می کند.
ایزوفلاون: ایزوفلاون ها در عصاره سویا یافت می شود. آن ها اثری شبیه استروژن ایجاد می کنند. آن ها می توانند از ظاهر شدن خطوط ریز و لکه های ناشی از بالا رفتن سن جلوگیری کنند.
عصاره چای سبز: چای سبز یک آنتی اکسیدان و ضدالتهاب هست، می تواند صدمات را درمان کرده و حتی از آسیب به پوست جلوگیری کند.
ویتامین C: یک آنتی اکسیدان که می تواند اثر ویتامین E را افزایش می دهد.
Dame: یک ماده طبیعی است که در ماهی هایی مانندکولی و ساردین یافت می شود، این به معنای سفت شدن پوست است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران