فروش برچسب کابینت ، بین کابینت ، دکوری و کاغذ دیواری پشت چسب دار در کرج – فردیس

در البرز ، فردیس

معرفی فروش برچسب کابینت ، بین کابینت ، دکوری و کاغذ دیواری پشت چسب دار در کرج – فردیس

🔴 مجموعه برچسب فردیس

🔹 مجموعه برچسب فردیس یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش برچسب کابینت ، بین کابینت ، دکوری و کاغذ دیواری پشت چسب دار در کرج – فردیس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 بزرگترین مرکز پخش و فروش انواع

✅ برچسب کابینت

✅ برچسب بین کابینت

✅ برچسب دکوری

✅ کاغذ دیواری پشت چسب دار

✅ روز رنگ

✅ برچسب طرح سنگ

✅ انواع هایگلاس و طرح چوب

✅ فروش به صورت متری و رولی

✅ هر رول ۲۵ متر در عرض ۶۰ و ۹۰ سانت

✅ نصب آسان ، قابل شستشو ، ضد بخار و آب

✅ مناسب آشپزخانه و سرویس بهداشتی

✅ انواع روکش درب اتاق و درب سرویس بهداشتی

✅ با کمترین هزینه و کمترین زمان روکش کابینت های خود را نو کنید

✅ نصاب های مجرب و متخصص ‍متری ۲۵ت

✅ ارسال به سراسر ایران از طریق پست ،تیباکس و اسنپ

✅ جهت مشاوره و راهنمایی با ما تماس بگیرید

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  کرج،فردیس،بین فلکه اول و دوم کوچه هشتم جدید

 

برچسب کابینت چیست؟

نام این محصول هرچه را باید درباره ماهیت آن بدانیم را در خود دارد! به عنوان یک روش سریع و ساده برای نوسازی و زیباسازی کمدهای قلب خانه، انواع برچسب کابینت آشپرخانه همان کاری را برای کمدها می‌کنند که کاغذدیواری برای دیوارها انجام می‌دهد.

انواع برچسب کابینت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود (طرح چوب، سنگ، براق، مات و …) هستند، و می‌توان آنها را روی کابینت‌های ام دی اف، فلزی، هایگلاس و … بدون مشکل نصب کرد.

این برچسب‌ها گاهی آنقدر ظاهری طبیعی و یکدست به کمدها می‌دهند، که ممکن است مثلا با دیدن عکس قبل و بعد نصب برچسب کابینت متوجه نشوید که درحال نگاه کردن به کابینت‌های ام دی اف با برچسب طرح چوب هستنید، و نه کابینت‌های واقعا چوبی!

البته نصب برچسب کابینت روی سطوح دیگری مانند کمدها، لوازم خانگی مانند یخچال و فریزر و لباسشویی، درب و پنجره و حتی دیوارها نیز طرفدارهای خود را دارد.

 

مزایای نصب برچسب کابینت

اقتصادی بودن: قیمت مناسب از مهمترین مزایای این محصول است؛ تا حدی که هزینه تمام‌شده نصب برچسب کابینت ام دی اف، های گلاس یا … با هزینه تعمیرات جزئی و کلی ظاهر کابینت‌ها اصولا قابل مقایسه نیست.
نصب ساده: اگر ابزار و تجربه لازم را داشته باشید، نصب برچسب های کابینت به دست خودتان کاملا امکان‌پذبر است. اگر هم تصمیم بگیرید از یک نصاب برچسب کابینت کمک بگیرید، می‌توانید مطمئن باشید که پروژه‌تان در کوتاه‌ترین مدت به پایان می‌رسد.
تنوع بالا: گردش کوتاهی در بورس برچسب ام دی اف و فروشگاه‌های اینترنتی به شما ثابت می‌کند که این محصول در طرح و رنگ هیچ محدودیتی ندارد! مطمئن باشید که می‌توانید حداقل چند نمونه را در بازار پیدا کنید که با سلیقه شما و دکور آشپزخانه‌تان کاملا همخوانی دارد.
ضد آب و قابل شستشو: یکی دیگر از مزایای بی‌نظیر این محصولات، امکان شستشوی آنهاست. البته هنگام خرید لازم است حواستان به این مورد باشد. چون مدل‌های غیرقابل شستشو هم (با قیمت کمی پایین‌تر) برای خرید در دسترس هستند.
ابعاد متنوع: اگر کابینت‌های مدرن با درب‌های بزرگ دارید، لازم نیست نگران این باشید که برچسب ام دی اف نتواند به صورت یک تکه سطح آنها را بپوشاند. این برچسب‌ها با ابعاد متنوعی تولید می‌شوند، و سطوح کوچک و بزرگ را به صورت یکدست می‌پوشانند.
انعطاف‌پذیر: همان‌طور که اشاره کردیم، نصاب برچسب کابینت می‌تواند نمونه مدنظر را روی تمامی سطوح از جمله کابینت ام دی اف، هایگلاس و حتی کمدها و … نصب کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران