بهترین مرکز فروش و نصب لاین نوری (نور خطی) در تهران – تهرانپارس

در تهران ، تهران
    استانتهران
    شهرتهران

معرفی بهترین مرکز فروش و نصب لاین نوری (نور خطی) در تهران – تهرانپارس

🔴 مجتبی نصیری

🔹 مجتبی نصیری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب لاین نوری (نور خطی) در تهران – تهرانپارس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجتبی نصیری :

✅ مقاطع مختلف پروفیل های موجود جهت نورپردازی و روشنایی منازل فروشگاه ها کافی شاپ رستوران و غیره

✅ عمق ۱۶میلیمتر مناسب جهت نورپردازی آسانسور و سایر ابعاد با قابلیت نصب روکار(بصورت آویز) توکار (کناف یا شیار در سقف)

✅ با توجه به وجود انواع اس ام دی در بازار (۱۲ولت ۲۴ولت و درایور خور) انتخاب نوع و رنگ چراغ باسلیقه مشتری امکان پذیر می‌باشد.

و…

 

لاین نوری چیست؟

لاین نوری یا چراغ خطی یکی از جدید ترین محصولات در حوزه ی نورپردازی است که در سه حالت توکار،روکار و آویز تولید و اجرا می گردد

چراغ خطی روکار:همراه با فریم به دیوار یا سقف متصل می شود.فریم چراغ ها آلومینیوم اکسترود شده است وشما دیگر نیاز به قطع بر روی دیوار یا سقف را ندارید.
چراغ خطی توکار:طوری که فریم پیدا نباسد در سقف یا دیواره به کار می رود و باید قبل از هرگونه اقدام، محل نصب و فضای مورد نیاز برای آن را مشخص و جانمایی گردد. چراغ خطی توکار در سقف های کاذب امکان پذیر است. بدین منظور در سقف کاذب، باکس یا شیارهایی متناسب با ابعاد چراغ ایجاد می نمایند و سپس چراغ در داخل آن نصب می شود.
چراغ خطی آویز:با استفاده از بست آویز یا کابل های رشته ای فولادی به صورت آویز به سقف متصل می شود.
کاربرد لاین نوری
با توجه به معماری داخلی فضا، باید چراغ خطی متناسب با پلان محیط را انتخاب کنیم برای مثال اگر ما در دیوار محیط اتاق چراغ خطی استفاده کنیم خیرگی ایجاد می کند ولی اگر همین ویژگی خیرگی لاین نوری بر روی دیوار در مراکز خرید استفاده شود یک نکته مثبت است و باعث جلب توجه مردم میشود.حال در بعضی مواقع ما شاهد چراغ های خطی هستیم که پیوسته در سقف و دیوار موجود است و معمولا لاین نوری توکار هستندکاربرد آن ها به این گونه است که روی سقف ابتدا نورپردازی میشود و در انتها روی دیواری ادامه پیدا میکند .برای مثال در واحد های مسکونی روی سقف نورپردازی خطی می کنند و انتها آن را روی دیواری که پشت تلویزیون قرار دارد ادامه می دهند.در بیمارستان به عنوان راهنما برای رسیدن به پذیرش از این نوع نور پردازی استفاده می کنند.در هتل ها یا آپارتمانها برای رسیدن به کانتر لابی نیز از این طراحی بهره میگیرند و در راهرو ها برای زیباتر کردن محیط نیز استفاده میکنند.
ویژگی های لاین نوری
طراحی
با استفاده از لاین نوری شما می توانید طرح های متفاوتی در محیط اجرا کنید.این ویژگی باعث شده طراحان طرح های زیباتری را به نمایش بگذارند و محیط را زیبا تر کنند.به دلیل داشتن فرم منظم در چراغ خطی می توانیم آن را با انواع معماری وطراحی های داخلی انطباق دهیم و طرح ها و شکل های متنوعی را در نور پردازی داخلی پیاده کنیم.لاین نوری می توانند به صورت موازی،مورب،متقاطع به کار روند.شما همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی لاین نوری را هم در سقف و هم در دیوار به صورت پیوسته پدید آورید.
نور یکپارچه
در لاین نوری نوریکدست می تابد.دلیلش این است که در لاین های نوری از چیپ های نوری به صورت خطی در کنار هم استفاده می کنند و در همه جا به یک اندازه چیپ نوری موجود است و این باعث میشود نور در طول لاین نوری یکدست باشد و با استفاده از دیفیوزری که روی آن نصب می شود نور به صورت یکسان در محیط پخش می شود.
طول عمر
لاین نوری طول عمر زیادی دارند و طول عمر استاندارد برای محصولات شرکت از برند cree 000/50 ساعت می باشد و علاوه بر این،توان مصرفی پایینی دارند و باعث می شود حرارت کمی هم تولید کنند و در طولانی مدت انتخاب بهتر و به صرفه تری خواهد شد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران