فروش انواع کفش راحتی مردانه و زنانه در تهران – گیشا

در تهران ، تهران

معرفی فروش انواع کفش راحتی مردانه و زنانه در تهران – گیشا

🔴 نازآفرین پورحبیب

🔹 نازآفرین پورحبیب یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش انواع کفش راحتی مردانه و زنانه در تهران – گیشا می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نازآفرین پورحبیب :

✅ کفش راحتی مناسب برای کاروپیاده روی

✅ ازسایز ۲۶تا ۴۶

✅ سه رنگ مشکی سرمه ای وطوسی

و…

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس تهران خیابان گیشا کوچه ۱۳ پلاک ۱ ط ۳

 

ویژگی های کفش مناسب چیست؟

اندازه كفش

از مهم‌ترین ویژگی های کفش مناسب داشتن اندازه متناسب با پا است. اگر اندازه کفش درست نباشد و در بعضی نواحی مانند روی پا، پاشنه یا قوزک پا کوچک باشد، باعث بیماری‌هایی نظیر میخچه، اختلالات مفصلی می‌شود.

رویه کفش

کفش مناسب باید رویه‌ای دارای انعطاف داشته باشد و حتی‌الامکان از جنس چرم طبیعی باشد. چرم طبیعی به دلیل دارا بودن منافذ طبیعی در زمستان پا را گرم و در تابستان خنک نگه می‌دارد. رویه از جنس چرم مصنوعی یا دیگر مواد شیمیایی به دلیل نداشتن منافذ تنفسی کافی باعث تعریق و درنتیجه ایجاد قارچ و بوی بد خواهد شد.

پنجه کفش

یکی دیگر از مهم‌ترین ویژگی های کفش مناسب داشتن پنجه‌ای متناسب با انگشتان پای شما است. پنجه کفش باید به‌گونه‌ای باشد که انگشتان پا به‌راحتی بتوانند در آن حرکت کنند. در کفش‌هایی با پنجه‌های تیز که استفاده آن‌ها توسط خانم‌ها بسیار متداول است، انگشتان پا روی هم افتاده و باعث تغییر شکل انگشتان می‌شود. به همین دلیل میزان انحراف شست پا در خانم‌ها 9 برابر آقایان است.

پاشنه کفش

پاشنه کفش از دیگر ویژگی های کفش مناسب است که باید پهنا و ارتفاع متناسبی داشته باشد. پاشنه پهن و با ارتفاع مناسب، فشار وارد بر پاها را کم کرده و باعث راحت راه رفتن می‌شود.
ارتفاع مناسب برای پاشنه کفش حدود 3 سانتی‌متر برای خانم‌ها و حدود 2 سانتی‌متر برای آقایان است. اگر ارتفاع پاشنه از این مقدار بیشتر باشد، باعث حرکت بیش‌ازحد عضلات و افزایش سوخت‌وساز و صرف انرژی بیش‌ازحد خواهد شد.

پشتی کفش

پشتی کفش که در پشت پاشنه قرار می‌گیرد باید محکم باشد. برای امتحان کردن آن باید با شست خود روی آن فشار دهید، اگر فرو نرفت، پشتی محکمی ‌دارد.
کفی کفش

کفی کفش در پایین فضای داخلی کفش قرار دارد که با کف پا در تماس است و از ویژگی های کفش مناسب داشتن کفی مناسب است. کفی کفش باید هم دوام کافی داشته و هم انعطاف‌پذیر باشد. سعی کنید کفشی بخرید که کفی قابل تعویض داشته باشد. تا در صورت خراب شدن بتوان آن را با یک کفی نو تعویض کرد.
زیره کفش

زیره کفش یکی از مهم‌ترین قسمت‌های کفش است. از ویژگی های کفش مناسب داشتن سفتی و دوام مناسب در عین انعطاف‌پذیری است. زیره کفش جنس‌های مختلفی می‌تواند داشته باشد و هرکدام با کاربرد کفش باید تناسب داشته باشد. زیره کفش نباید صاف باشد چون بر روی زمین‌های صاف و یا خیس لیز می‌خورد. زیره کفش‌ها را معمولاً از جنس پلاستیک می‌سازند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران