تولید و فروش برنج ارگانیک بدون هیچ سم و کودی در آستانه اشرفیه

در گیلان ، آستانه اشرفیه

معرفی تولید و فروش برنج ارگانیک بدون هیچ سم و کودی در آستانه اشرفیه

🔴 آرش نعمتی زاده

🔹 آرش نعمتی زاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش برنج ارگانیک بدون هیچ سم و کودی در آستانه اشرفیه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آرش نعمتی زاده :

✅ تولید برنج وفروش برنج بومی به صورت کلی وجزعی

✅ فروش انواع برنج قهوای وسفید برنج هاشمی صدری وغیره ریزه برنج یا نیمدانه سبوس

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس آستانه اشرفیه

تفاوت برنج ارگانیک و غیر ارگانیک چیست ؟

برنج یک غذای رایج در بسیاری از مناطق جهان است و یکی از غلات بسیار مهمی است که بیش از نیمی از جمعیت جهان را تغذیه می کند.

آرسنیک یک شبه فلز است که بطور طبیعی است در خاک وجود دارد ، اما حضور آرسنیک در برخی مناطق به دلیل فعالیت های انسانی از جمله استفاده قبلی از سموم دفع آفات در کشاورزی معمولی افزایش یافته است.

آرسنیک به دو صورت آلی و معدنی وجود دارد که فرم معدنی آن سمیت بالایی دارد. اگرچه این گیاه از آرسنیک استفاده نمی کند ولی به دلیل شباهت شیمیایی به سیلیکون این گیاه برای تقویت ساقه و پوسته های خود از آن استفاده می کند.

این گیاه در مزارع غرق در آب رشد می کند، این مسئله می تواند باعث ایجاد شرایط بی هوازی شود که جذب آرسنیک را به جای سیلیکون در محصول افزایش می دهد . از آنجا که این گیاه دانه های برنج را تولید می کند ، آرسنیک می تواند به جای سیلیکون وارد دانه ها شود.
جالب است بدانید:

اگرچه هیچ تفاوتی در میزان آرسنیک برنج ارگانیک و معمولی دیده نشده اما سیستم های تولید محصولات ارگانیک نسبت به انواع معمولی دارای مزایای زیادی هستند. به عنوان مثال ، در تولید برنج معمولی از بیش از ۴۰ سموم دفع آفات برای کنترل علف‌های هرز و حشرات استفاده می شود. سموم دفع آفات حاوی مواد شیمیایی سمی مانند پیپرونیل بوتوکسید ، مالاتیون و کارباریل هستند که سلامتی انسان را به مخاطره می اندازد.

در کشت برنج ارگانیک در عوض از ترکیبات سازگار با محیط زیست و خاک مانند کمپوست استفاده می شود که به افزایش سلامت خاک و کاهش از دست رفتن مواد مغذی کمک می کند.

علاوه بر این ، صنعت ارگانیک با حمایت از تحقیقات در مورد روش های کاهش سطح آرسنیک موجود در برنج ارگانیک تصمیمات فعالانه ای در مورد اطمینان از سلامتی این محصول اتخاذ کرده است.

هدف از این پروژه ها توسعه گونه های بهبود یافته این گیاه و پروتکل های مفید برای رشد آن است تا اطمینان حاصل شود که سطح آرسنیک در برنج ارگانیک در مقادیر پایین حفظ شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران