بهترین مرکز تولید و فروش کانکس ویلایی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی بهترین مرکز تولید و فروش کانکس ویلایی در تبریز

🔴 مجموعه کانکس سازی مبین

🔹 مجموعه کانکس سازی مبین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش کانکس ویلایی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه کانکس سازی مبین :

✅ فروش کانکس های ویلایی و ساده

✅ با سیم کشی های استاندارد عایق گذاری برای تمام نقاط

✅ کانکس یونولیت و پشم شیشه کف پوش پشت نمد و کف نیوپان و با آهن سنگین و سبک پنجره ها یو پی وی سی…..

و…

 

🔸 با مدیریت  وحید دلخون

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

مزایای کانکس ‌های ویلایی چیست؟

کانکس ویلایی چیست؟
کانکس‌ های ویلایی سازه‌ هایی از پیش‌ساخته‌شده هستند که با جنس‌ ها و ابعاد مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. کانکس‌ های ویلایی می‌توانند به جای ویلا های عادی به کار روند و این قابلیت را دارند تا به سفارش مشتری شخصی‌ سازی شده و به صورت یک خوابه، دو خوابه و… با امکانات رفاهی ساخته شوند. وقتی از کانکس ویلایی صحبت می‌کنیم منظورمان سازه ‌ای است که از تمامی امکانات رفاهی مانند سالن پذیرایی، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و آشپزخانه برخوردار ‌باشد. افرادی که به دلایل مختلف مثل طولانی ‌بودن فرآیند ساخت یا هزینه بالا ، علاقه ‌ای به ساخت ویلا های عادی ندارند می‌توانند از کانکس ‌های ویلایی استفاده کنند.

مزایای کانکس ‌های ویلایی

امکان ساخت در شرایط اقلیمی مختلف
فرض کنید بخواهیم بنایی را در منطقه ‌ای با اقلیم سرد مانند مناطق شمال غرب کشور و با روش ‌های سنتی و مصالح بنایی بسازیم. انجام این کار در این مناطق و در فصل زمستان امکان ‌پذیر نیست زیرا سرمای زیاد باعث یخ ‌زدن بتن و ملات ‌های بکار رفته در ساختمان می‌شود. در حالی که کانکس ‌های ویلایی را می‌توان در هر فصلی ساخت به این دلیل که در کارخانه تولید شده و سپس در قالب قطعاتی کوچک ‌تر به محل مورد نظر منتقل و در آن‌ جا مونتاژ می ‌شوند.

مصرف بهینه‌ انرژی
مصالح مورد استفاده در ساخت بناهای سنتی دارای چگالی بالایی هستند و همین امر موجب ایجاد مشکلاتی از قبیل انتقال گرما و سرما، بالا رفتن وزن سازه، ایجاد خطر هنگام زلزله و ضخامت زیاد جداره ‌ها می‌گردد. بنابراین هدررفت انرژی در این سازه‌ ها بیشتر از حد معمول است. اما برخلاف این سازه‌ ها، کانکس‌ های ویلایی از عایق ‌بندی بهتری برخوردار هستند. شیشه‌ های پیشرفته و دوجداره و عایق ‌هایی که از هدر رفت سرما و گرما جلوگیری می‌کنند، مصرف انرژی در این کانکس‌ ها را تا حد بسیار زیادی بهینه می‌کنند.

از این رو انتخاب ویلا های پیش‌ساخته می‌تواند تصمیم خوبی برای صرفه ‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ‌های مربوط به آن باشد.

سرعت بالا در ساخت و آماده‌سازی
اگر جزو افرادی هستید که زمان زیادی برای ساخت ویلا ندارند، احتمالا این کانکس‌ ها می‌توانند گزینه ‌های مناسبی برای شما باشند.

همانطور که می‌دانید ساخت یک بنا با مصالح بنایی بین 6 ماه تا 18 ماه زمان نیاز دارد زیرا مراحل کار باید یک به یک پیش رفته و حتی برخی مواقع پروسه ساخت متوقف می‌شود تا یک بخش خشک و سفت شود و به آن آسیبی نرسد. همین امر طول فرآیند ساخت بنا با استفاده از مصالح بنایی را بسیار افزایش می‌دهد. در واقع اصلی ‌ترین تفاوت کانکس ‌های ویلایی با این بناها مربوط به سرعت بالا در ساخت و آماده‌ سازی می‌باشد. قطعات کانکس ‌های ویلایی ابتدا در کارخانه به صورت یک کیت تولید شده و سپس به محل مورد نظر که قرار است ویلا در آنجا احداث شود، منتقل می‌ شوند.

قابلیت حمل و نقل کانکس های ویلایی
کانکس های ویلایی را می‌توان به سادگی از محلی به محل دیگر جابجا کرد و این کار به یکبار نیز محدود نمی‌شود و شما می‌توانید بارها این انتقال را انجام دهید. البته لازم به ذکر است که اگر در نظر دارید کانکس‌ ویلایی را در طول مدت استفاده بارها جابجا کنید، باید کانکسی را انتخاب کنید که این قابلیت در آن گنجانده شده و پیش ‌بینی ‌های لازم در طی فرآیند ساخت آن صورت گرفته باشد. قابلیت حمل و نقل ویلا بسیار مهم و مفید است زیرا وقتی ما ملک خود را می ‌فروشیم می ‌توانیم ویلا را نیز جابجا کرده و به محل اسکان جدید خود منتقل کنیم تا دیگر نیازی به ساخت مجدد آن نباشد. یکی دیگر از مزایای قابل حمل‌ بودن این است که بعد از مدتی اگر به هر دلیلی دیگر نیازی به کانکس نداشتید می‌توانید آن را بفروشید و بخش نسبتا زیادی از سرمایه‌ ای که برای خرید آن اختصاص داده بودید را برگردانید. به خاطر داشته باشید که هیچ کدام از این امکان‌ ها در ویلاهای ساخته شده با مصالح بنایی وجود ندارد و شما باید سازه را کاملا تخریب کنید.

هزینه کمتر
حتما می‌دانید که اگر بخواهید یک سازه را به صورت سنتی بنا کنید، چه هزینه‌ های هنگفتی در انتظارتان است. کانکس ‌های ویلایی قیمت بسیار مناسبی نسبت به این سازه‌ ها دارند. البته ممکن است بعضی از کانکس ‌های ویلایی نیز به دلیل داشتن امکانات بیشتر هزینه تمام‌ شده بالایی داشته باشند اما هیچ ‌گاه قیمت آن ‌ها به قیمت تمام‌ شده برای احداث یک بنا به صورت سنتی، نمی‌ رسد. اگر سرمایه محدودی دارید و می‌خواهید بدون هزینه زیادی یک ویلا در ملک مورد نظر خود داشته باشید، کانکس‌ های ویلایی می‌توانند گزینه‌ های خوبی باشند زیرا می‌‌تواند تا حد بسیار زیادی هزینه ‌های مربوط به ساخت ویلا را کاهش دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران