فروش بلوکر بهزاد (پرس یونولیت) در بروجرد

در لرستان ، بروجرد

معرفی فروش بلوکر بهزاد (پرس یونولیت) در بروجرد

🔴 یونس خسروی

🔹 بلوکر ۲۰۰در۱۰۰در۱۰۰ ساخت صدقعلی بهزاد تارخ ساخت ۲۵خرداد ماه ۱۴۰۰ کلا ۵ماه کارکرده

🔷باقیمت ۲۵۰ میلیون تومان🔷

محل بازدید بروجرد

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۶۳۹۹۴۴۶۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۶۱۶۲۰۷۴۴

🔸 آدرس  بروجرد

 

ورق یونولیت چیست؟

Expanded polystyrene یا پلی استایرن انبساطی که اختصارا EPS نیز نامیده می شود به نوعی محصول اشاره دارد که با نام های متفاوتی مانند یونولیت، استایروفوم، پلاستوفوم و… شناخته می شود. پلاستوفوم یا یونولیت در واقع پلیمر سفید رنگ می باشد که از فرآیندهای پتروشیمی تهیه می شود و عایق صدا و رطوبت و دما می باشد. یونولیت را پس از طی شدن فرآیند ساخت به ورقه هایی با ابعاد مختلف برش می دهند که اصطلاحا به آن ورق یونولیت گفته می شود.

ورق های یونولیت در موارد مختلفی کاربرد دارند. از مهم ترین آنها می توان به عایق کاری در ساختمان ها و صنایع مختلف، سقف و کف ساختمان، ساخت سرخانه، بسته بندی انواع کالاها، ساخت پل، پس زمینه انواع تابلوها از جمله تابلوی اعلانات و… اشاره داشت.
روش ساخت ورق یونولیت

ورق های یونولیت را می توان یکی از انواع مشتقات بلوک های بسیار بزرگ یونولیتی یا پلاستوفومی به حساب آورد. بنابراین در ابتدا باید توضیحی مختصر در رابطه با نحوه ساخت این بلوک های پلاستوفومی داده شود.

در ابتدا مواد اولیه یا دانه های پلی استایرن تحت عملیات پخت اولیه در دستگاه های مخصوص و دیگ های بخار دچار انبساط خواهند شد. سپس فرآیند خشک سازی و فشرده سازی آن انجام شده. در نهایت بلوک های یونولیتی تولید خواهند شد. در مرحله آخر نیز این بلوک های بزرگ بنا بر درخواست مشتری به ورقه هایی با ابعاد گوناگون برش زده خواهد شد.
برای تولید ورق های یونولیت به دستگاه هایی از جمله دیگ بخار استاندارد، دستگاه موادپز پلاستوفوم، دستگاه خشک کن مواد پلاستوفوم، دستگاه بلوکر پلاستوفوم، دستگاه برش (میز برش) پلاستوفوم و آسیاب مواد زائد پلاستوفوم نیاز خواهیم داشت. به جز این دستگاه ها باید از تجهیزات جانبی دیگری مانند مخزن کندانس جهت صرفه‌جویی در هزینه سوخت و آب مصرفی، سیلوی مواد پخته شده، سیستم‌های شوتینگ پلاستوفوم و تأسیسات و شیرهای بخار نیز استفاده کرد.

اما قسمت اصلی که به طور ویژه مربوط به تولید ورق های یونولیت می شود همان بخش برش یونولیت است. برای برش دادن یونولیت به طور معمول از سیم داغ یا همان Hot wire استفاده می شود. استفاده از میز سی ان سی و دستگاه های PLC نیز برای برش دادن یونولیت رایج است. حتی در برخی موارد عادی تر می توان از ابزارهایی نظیر اره‌مویی یا کاتر دستی نیز برای انجام این کار استفاده کرد.

برش دادن یونولیت برای ایجاد ورقه های یونولیتی فرآیندی است که در ابعاد مختلف انجام می شود و نیاز به دقت عمل بالا دارد. دسته بندی انواع ورق های یونولیت علاوه بر ابعاد بر اساس دانسیته آنها انجام می شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران