فروش و خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی در اهواز و خوزستان

در خوزستان ، اهواز

معرفی فروش و خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی در اهواز و خوزستان

🔴 پدرام حاجی پور

🔹 پدرام حاجی پور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و خدمات پس از فروش تصفیه آب خانگی در اهواز و خوزستان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 فروش و خدمات ۱۰ ساله پس از فروش دستگاه تصفیه آب در اهواز و خوزستان

🔹 نصب رایگان

🔹 گارانتی یکساله

🔹 بهترین و با کیفیت ترین برندهای تصفیه .آب خانگی

🔹 اگر قصد تعویض دستگاه فرسوده خود را دارید نهایت همکاری را در تعویض با دستگاه اکبند انجام میدهیم

🔹 با کمترین هزینه صاحب یک دستگاه اکبند و با کیفیت شوید

🔹 دستگاه تصفیه خانگی تمام تایوان

🔹 سی سی ک و سافت واتر

🔹 بهترین موتور

🔹 بهترین قطعات

🔹 باکیفتیرین فیلترها

🔹 موتور و مخزن بزرگ حک لیبل روی قطعات ممبران ۱۳ لایه و فیلتر های افزاینده مواد معدنی به آب تصفیه شده

🔹 یک کارخانه تولید آب معدنی پیشرفته خانگی

🔹 پمپ های آب نیم اسب ، یک اسب ، دواسب ایتالیایی و چینی تحت لیسانس ایتالیا

 

🔸 شماره تماس  09163120426

🔸 شماره تماس  09023872038

🔸 شماره تماس  09387603225

🔸 شماره تماس  09370982785

🔸 شماره فاکس  061 33332004

🔸 آدرس  خوزستان ، اهواز ، کیانپارس، انتهای خیابان ۱۸ شرقی مجتمع تجاری آرین

 

مزایای استفاده از تصفیه آب خانگی چیست؟

دستگاه تصفیه آب خانگی از شما در برابر آلاینده‌های مضر محافظت میکند: این دستگاه ها به دلیل استفاده از ممبران اسمز معکوس میتوانند ذرات آب را تا اندازه ۰.۰۰۰۱ میکرون تصفیه کنند.

با استفاده از دستگاه تصفیه آب از کودکان خود محافظت کنید: آبی که در لوله کشی منزل شما موجود است، دارای نیترات است. در صورتی که نیترات بیش از حد در آب آشامیدنی موجود باشد، با نوشیدن آن خطرات زیادی خانواده تان و به خصوص کودکان و افراد مسن را تهدید میکند.

تصفیه آب میتواند فلزات سنگین را از بین ببرد: فلزات سنگین موجود در آب علاوه بر اینکه طعم و بوی آب را ممکن است تغییر دهند، میتوانند منجر به بیماری‌هایی در آینده شوند. سنگ کلیه، ناراحتی‌های عصبی و حتی بیماری‌های منجر به سرطان میتواند از معظلات مصرف فلزات سنگین باشد. دستگاه تصفیه آب بیش از ۹۹ درصد این گونه فلزات را از آب حذف میکند.

با استفاده از تصفیه آب، مزه و بوی آب را بهتر کنید: دستگاه تصفیه آب دارای فیلتر پست کربن است که میتواند با حذف برخی از ناخالصی های درون آب، طعم آب را بهبود بخشد.

پوست و موی سالم تر را با آب تصفیه شده تجربه کنید: آب سخت به آبی میگویند که دارای املاح و ناخالصی های فراوان است. برخی از املاح آب به خصوص کلسیم باعث میشوند تا صابون و شامپویی که استفاده میکنید به خوبی کف نکنند و رسوب دهند. این رسوب موجب خشکی پوست شما و شکنندگی موهایتان میشود.

فیلتر های به کار رفته در دستگاه تصفیه آب

دستگاه تصفیه آب با سیستم اسمز معکوس معمولا از ۵ تا ۶ فیلتر تشکیل شده است. فیلترهای دستگاه تصفیه آب اساسی‌ترین نقش را در تصفیه کردن آب ایفا میکنند. مهم‌ترین فیلتر به کار رفته در دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس RO، فیلتر ممبران اسمز معکوس است. این فیلتر ذرات آلاینده موجود در آب را تا اندازه ۰.۰۰۰۱ میکرون تصفیه میکند تا آب به دست آمده بهترین کیفیت را دارا باشد.

فیلتر های تصفیه آب به ترتیب مرحله هر کدام به شرح زیر است:

فیلتر مرحله ۱ وظیفه از بین بردن مواد درشت درون آب را تا اندازه ۵ میکرون دارد. این فیلتر، الیافی پلی پروپیلن نام دارد که به اختصار به آن pp هم گفته میشود.
در مرحله ۲ فیلتر کربن پودری حضور دارد. وظیفه فیلتر کربن پودری از بین بردن کلر در آب یا کم کردن مقدار آن است.
فیلتر مرحله ۳، فیلتر کربن بلاک است که از کربن اکتیو ساخته شده است. کربن بلاک وظیفه جذب کلر باقی مانده در آب و همچنین شفاف سازی آب را دارد.
فیلتر مرحله ۴‌، همانطور که بالاتر در مورد آن توضیح دادیم، فیلتر ممبران اسمز معکوس نام دارد. ممبران اصلی‌ترین فیلتر در دستگاه تصفیه آب خانگی است. این فیلتر ذرات موجود در آب را تا ریزترین جای ممکن حذف میکند و کیفیت آب را تا مقدار بالایی بهبود میبخشد.
فیلتر مرحله پنج یعنی فیلتر پست کربن خطی در بین مخزن ذخیره، فیلتر ممبران و شیر برداشت نصب میشود. وظیفه این فیلتر از بین بردن بو و طعم ناخوشایند درون آب است.
فیلتر مرحله ششم تصفیه آب، فیلتر مینرال است. مینرال به آب مواد معدنی که برای بدن لازم هستند را اضافه میکند

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران