لوله بازکنی سعادت آباد – لوله بازکنی سراسر تهران ارزان تر از همه جا

در تهران ، تهران

معرفی لوله بازکنی سعادت آباد – لوله بازکنی سراسر تهران ارزان تر از همه جا

🔴 لوله بازکنی سعادت آباد

🔹 لوله بازکنی سعادت آباد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارائه انواع خدمات لوله بازکنی به صورت شبانه روزی در سراسر تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔱 فقط با یک تماس مشتری دائمی ما شوید 🔱

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات لوله بازکنی سعادت آباد :

✅ بازکردن انواع لوله های آشپزخانه حمام سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی پارکینگ و پشت بام با ژنراتور برقی و فنرهای جداگانه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با سرویسکاران مجرب دراوردن انواع اشیا ولوازم از لوله با دستگاه رفع بوی بد لوله ها و…..

✅ تخلیه چاه با انواع پمپ های لجن کش وبا تانکرهای ۶هزار لیتری و۱۲ هزار لیتری باز و بسته کردن درب چاه با تمام مصالح و تجهیزات

و…

 

🔸 با مدیریت  علی مرادخانی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران

جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب 

انواع مختلف لوله های فاضلاب
در ابتدا لازم است بگوییم که انواع مختلفی از لوله های فاضلاب نظیر لوله فاضلاب حمام، لوله فاضلاب دستشویی، لوله فاضلاب ظرفشویی یا روشویی، لوله فاضلاب کفشوی و … وجود دارد که هر یک ویژگی هایی دارند و به دلیل ماهیت خاص آنها دچار گرفتگی های خاصی می شوند. یعنی هر نوع لوله فاضلابی گرفتگی خاصی را دچار می شود. علتش هم این است که فاضلاب ورودی به داخل لوله ها متفاوت است. مثال فاضلاب سینک ظرفشویی معمولا کف، روغن، باقی مانده غذا، تفاله چای و … است که گرفتگی لوله ظرفشویی نیز از این جنس است.

لوله فاضلاب حمام هم ورودی فاضلابی از جنس کف، صابون، مو، تیغ، دستمال کاغذی و … است. همچنین در خصوص لوله فاضلاب توالت یا سیفون توالت می توان گفت که فاضلاب ورودی به داخل آن غالبا فضولات است. دیگر لوله های فاضلاب نیز به همین صورت هستند و فاضلاب ورودی آنها خاص خود آنها است.

انواع گرفتگی لوله ها
لذا با توجه به فاضلاب ورودی به داخل لوله های فاضلاب گرفتگی ایجاد شده در داخل آنها نیز خاص خود آنهاست. یعنی گرفتگی لوله فاضلاب ظرفشویی خاص خودش است و از نوع باقی مانده غذا و چربی و روغن می باشد. گرفتگی کفشوی حمام نیز از جنس صابون و مو و چربی بوده و این مواد هستند که در داخل لوله گرفتگی ایجاد می کنند. در خصوص کفشوی حیاط می توان گفت که خاک و سنگ باعث گرفتگی این نوع لوله های فاضلاب هستند. لوله فاضلاب توالت یا چاه توالت هم که تنها ورودی آن فضولات است نیز با این مواد می گیرد.

تا اینجا متوجه شدیم که چه نوع لوله های فاضلابی وجود دارد و چه نوع گرفتگی هایی در لوله ها رخ می دهد و رابطه گرفتگی ها با لوله ها را نیز متوجه شدیم و فهمیدیم که هر لوله ای گرفتگی خاصی دارد. بعد از این لازم است بدانیم که چرا گرفتگی در لوله ها ایجاد می شود. این چرا را باید در فاضلاب ورودی به داخل لوله جستجو کرد.

چرا گرفتگی در لوله ها ایجاد می شود؟
لوله فاضلاب محل عبور فاضلاب می باشد و باقی ماندن فاضلاب در آن باعث گرفتگی لوله خواهد شد. پس درون لوله نباید هیچگونه فاضلابی باقی بماند و فاضلاب ها تنها باید از لوله عبور کنند. باقی ماندن فاضلاب در لوله باعث ایجاد گرفتگی در آن و انسداد لوله خواهد شد. اما چه چیزی باعث باقی ماندن فاضلاب در لوله ها می شود؟ معمولا لوله های که دچار گرفتگی می شوند منبعی از آشغال و زباله های خانگی بوده اند. یعنی اگر لوله فاضلاب مربوط به ظرفشویی بوده تجمعی از آشغالهای غذا و آشپزخانه در آن وجود داشته است.

پس مشخص است عامل اصلی گرفتگی لوله ها اشغال های ورودی آن است. ورود اشغال و مواد اضافی غیر از آب به داخل لوله ها باعث ایجاد گرفتگی در داخل آنها می شود. لوله فاضلاب برای دفع زباله ایجاد نشده و ظرفیت ورود این مواد درشت را ندارد. حتی اگر این مواد ریز باشند نیز نباید وارد لوله شوند.

جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب

یک راه ساده برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری از ورود آشغال به داخل لوله است. یعنی باید کاری کرد که آشغالها همراه فاضلاب وارد لوله نشوند. در این صورت به طور قطع از گرفتگی لوله جلوگیری خواهد شود و حتی پس از چندین سال نیز هیچ گرفتگی در لوله ها ایجاد نمی شود.

برای انجام این کار می توانید از صافی های مخصوص استفاده کنید که برای سینک ظرفشویی و کفشوی ها در بازار وجود دارد و توری آن باعث جلوگیری از ورود آشغال به داخل لوله می شود. با رعایت همین یک نکته خود را از شر گرفتگی لوله و دردسرهای لوله بازکنی راحت می کنید. تنها کافیست کمی دقت کنید و نکات پیشگیری از گرفتگی لوله را رعایت نمایید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران