آتلیه عکاسی روژانو – بهترین مرکز انجام خدمات عکاسی ، عکاسی بارداری و نوزاد در تهران

در تهران ، تهران

معرفی آتلیه عکاسی روژانو – بهترین مرکز انجام خدمات عکاسی ، عکاسی بارداری و نوزاد در تهران

🔴 آتلیه عکاسی روژانو

🔹 آتلیه عکاسی روژانو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات عکاسی ، عکاسی بارداری و نوزاد در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آتلیه عکاسی روژانو :

✅ عکاسی با تم‌های متنوع با ورودی رایگان

✅ عکاسی بارداری با لباسهای متنوع

✅ عکاسی نوزادی داخل منزل

✅ عکاسی نوزادی داخل آتلیه

و…

 

🔸 با مدیریت  زهره عظیمی

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

ویژگی های آتلیه عکاسی خوب چیست؟

1- فضای استودیو
فضای یک استودیو عکاسی چیزی است که در بدو ورود با آن روبرو می شوید، به دکور و چینش تجهیزات دقت کنید، مهم نیست فضای یک استودیو عکاسی کوچک باشد یا بزرگ، به هارمونی و دیزاین حاکم بر استودیو دقت کنید، به گونه ای که یک فضای استودیوی خوب می تواند شما را جذب خود کند.

2- عقد قرارداد با مشتری
هنگامی که به یک آتلیه مراجعه می کنید و قرار جلسه عکاسی را هماهنگ می کنید، معمولا برگه ای تحت عنوان قرارداد با مشتری باید از طرف آتلیه آماده گردد و دو طرف آن را امضاء نمایند. به این نکته نیز حتما توجه کنید، چرا که یکی از مهمترین ویژگی های آتلیه خوب عقد قرارداد کتبی با مشتری که شامل ضمانت نامه نیز هست، می باشد.

3- مجوز کسب و کار
هنگام انتخاب آتلیه مناسب به این مساله که آتلیه مورد نظر دارای مجوز کسب وکار از اتحادیه عکاسی می باشد یا خیر حتما دقت داشته باشید. علاوه بر این، شما ممکن است به یک ضمانت یا بیمه نامه جهت حفظ امنیت و حریم شخصی تصاویر گرفته شده از خود نیاز داشته باشید، که یک آتلیه معتبر نیز همچین ضمانتی را به شما خواهد داد.

4- دوربین خوب
اولین و مهمترین تجهیزات لازم برای یک آتلیه عکاسی، یک دوربین خوب است. گزینه های زیادی وجود دارد که با توجه به نوع عکاسی و سبک یک آتلیه هنگام تهیه دوربین در نظر گرفته می شود. یک آتلیه خوب، از دوربین هایی با کیفیت و فریم بالا بهره می برد.

5- کیف دوربین
هنگامی که به یک آتلیه مراجعه می کنید بررسی کنید که آیا برای حمل دوربین عکاسان آتلیه از کیف دوربین استفاده می کنند یا خیر. یک کیف دوربین خوب نه تنها از دوربین محافظت می کند بلکه سبب می شود فیلم ها و عکس های ثبت شده نیز در فضایی امن جابجا شوند و این نکته بسیار مهمی می باشد.

6- سه پایه
یک سه پایه نیز یک قطعه ضروری برای یک استودیو عکاسی می باشد، زیرا می تواند به عکاس در ثابت نگه داشتن دوربین خود کمک کند و به او این امکان را می دهد تا بدون حرکت دوربین در دست، بهترین عکس ها را بدون لرزش ثبت کند.

7- نورپردازی مناسب
نورپردازی عنصر اساسی هر عکس خوب است. از ویژگی های آتلیه خوب برای عکاسی، روشنایی و نور پردازی استودیوی آن است. اگرچه معمولا روشنایی طبیعی ترجیح داده می شود، اما در صورت عدم وجود نور کافی و یا لزوم عکاسی در فضای داخلی آتلیه، نورپردازی یک عنصر مهم به حساب می آید.

8- لنزها
تعداد زیادی لنز مختلف وجود دارد که می توان برای گرفتن انواع مختلف تصاویر در دوربین از آنها استفاده کرد. بهترین آتلیه عکاسی در واقع آتلیه ای است که از انواع لنزها برای بهبود کیفیت تصاویر خود استفاده کند.

9- تصاویر پس زمینه
بسته به نوع عکس هایی که شما قصد دارید بگیرید، ممکن است به پس زمینه های مختلفی نیاز داشته باشید، یک آتلیه خوب، باید دارای انواع مختلفی از پس زمینه ها برای عکس های گوناگون باشد. وجود پس زمینه های مناسب با نوع و موضوعات مختلف که به بهبود جذابیت های بصری تصاویر می افزاید، از اصلی ترین ویژگی های آتلیه خوب عکاسی می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران