آموزش و سفارش سیاه قلم چهره در قائمشهر

در مازندران

معرفی آموزش و سفارش سیاه قلم چهره در قائمشهر

🔴 آنیاچنگ

🔹 آنیاچنگ یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و سفارش سیاه قلم چهره در قائمشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آنیاچنگ :

✅ سبک اموزشی آنیا، تکنیک سیاه قلم هستش که با ابزار قلمو وذغال بصورت تخصصی انجام میشه ومیتونه بهترین وماندگارترین هدیه ای باشه برای کسی که دوستش دارید

✅ نقاشی کودکان

✅ آموزش پاستل حرفه ای

✅ مدادرنگی

✅ رنگ روغن

✅ برای کودکان وبزرگسالان

و….

 

🔸 شماره تماس 09022880357

🔸آدرس استان مازندران قائمشهر

منظور از سیاه قلم چیست؟

منظور از آموزش سیاه قلم، نوعی از یادگیری نقاشی بوده که در آن فقط از قلم و مرکب سیاه، ذغال و یا مداد استفاده می شود. اگرچه در گذشته این واژه تنها برای موارد گفته شده کاربرد داشت اما امروزه منظور از آموزش سیاه قلم استفاده از زغال، مداد کنته و مداد کربنی می باشد که این مواد تیرگی بیشتری نسبت به مداد گرافیتی دارند، از این رو آثار خلق شده توسط آنها به این نام نهاده شد

شیوه انجام تکنیک نقاشی سیاه قلم

این نوع نقاشی معولاً به صورت فتو رئال و هایپر رئال انجام می شود و هنرمند به جای استفاده از مدل زنده، از روش جزء به کل استفاده می کند. به عبارت دیگر هنرمند با استفاده از یک عکس با کیفیت از مدل خود، با دقت و ریزبینی آن را بازسازی می کند.
امروزه علاوه بر طراحی چهره سیاه قلم، طراحی منظره با مداد کنته نیز محبوبیت بسیار زیادی در بین هنرمندان و هنرجویان پیدا کرده است.

ابزارها و وسایل مورد نیاز برای آموزش سیاه قلم

امروزه برای آموزش سیاه قلم از ابزارها و وسایل گوناگونی استفاده می شود که اصلی ترین و در واقع ابزار پایه این تکنیک زغال و مداد کنته می باشد.
یکی دیگر از ابزارهای مورد استفاده برای آموزش سیاه قلم، پودر تیره و روشن می باشد که از پودر روشن برای ترسیم نقاط روشن تر، مانند پوست و از پودر تیره برای ترسیم نقاط تیره تر مانند پس زمینه موها استفاده می شود.
انواع گوناگونی از مداد کنته نیز برای آموزش سیاه قلم مورد استفاده قرار می گیرد که بیشتر برای ترسیم خطوط و یا جزئیات بیشتر کاربرد دارند.

موفقیت در آموزش نقاشی سیاه قلم مستلزم چه ویژگی هایی است؟

یکی از اصلی ترین و ابتدایی ترین عوامل برای موفقیت در این روش، داشتن ذوق و استعداد هنری و در کنار آن قوه تخیل قوی می باشد.
علاوه بر این، دید هنری خوب، یکی دیگر از ابزارهایی است که برای موفقیت در این رشته تاثیر بسیار زیادی دارد.
فردی که به کار طراحی سیاه قلم می پردازد باید صبر و حوصله بسیار زیادی داشته باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران