برگزاری دوره های آموزشی باریستا پایه لاته آرت پایه ،دم آوری پایه در کرج

در البرز ، کرج

معرفی مرکز برگزاری دوره های آموزشی باریستا پایه لاته آرت پایه ،دم آوری پایه در کرج

🔴 پارسا عباسی

🔹 پارسا عباسی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه برگزاری دوره های آموزشی باریستا پایه لاته آرت پایه ،دم آوری پایه در کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات پارسا عباسی :

✅ لاته آرت فوم گیری پایه و تکنیک اولیه لاته آرت

✅ باریستا پایه کالیبریشن اسپرسو

✅ دم آوری ارزیابی طعمی قهوه

✅ به همراه مدرک بین المللی

و…

 

🔸 شماره تماس  09016079613

🔸 آدرس  کرج

به چه کسی باریستا گفته می شود؟

باریستا به کسی گفته می شود که تخصص‌ش قهوه بوده وبه صورت حرفه‌ای به آماده کردن قهوه‌های مختلف مشغول است. باريستا در اصل شخصی (خانم یا آقا) حرفه اي است که در کافه مسئوليت تهيه نوشيدني هاي گرم و سرد بر پايه اسپرسو را بر عهده دارد. امروزه در بسياري از کافه ها باريستا، نوشيدني گرم و سرد بر پايه قهوه و يا حتی غير از آن را نيز تهيه مي کند. لباس باريستا ها معمولا با يک ژاکت، جليقه يا پيشبند (اپرون) از ديگر کارکنان کافه متمايز مي شود.

يک باريستاي خوب بايد به طور دقيق بداند که مثلا براي تهيه يک شات اسپرسو با توجه به نوع قهوه، نوع روست و نوع آسیاب آن، از چه مقدار دما و فشار آب و چه مدت زمانی بايد استفاده کرد.

باریستا جادوگر کافه‌ها!!
تخصص اصلی باریستا تهیه قهوه اصیل و با کیفیت است. یک معیار مهم برای سنجش حرفه‌ای بودن باریستا میزان مهارت و توانایی او در تهیه قهوه است. درست کردن قهوه اصول و ریزه کاری‌های فراوانی دارد و یک باریستا حرفه‌ای با مطالعه، تمرین و تکرار فراوان به مهارت تهیه قهوه های حرفه‌ای دست می‌یابد.
در جواب سوال باریستا کیست شاید بهتر باشد بگوییم: باریستا جادوگر کافه‌هاست که با گرفتن و ارائه طعم‌هایی شگقت انگیز از قهوه‌های مختلف، مهمانان یک کافه را شگقت زده می‌کند.

شرح شغلی یک باریستا
تهیه قهوه و نوشیدنی‌های گرم منوی کافه به صورت حرفه‌ای و تخصصی
تهیه و آماده کردن سفارش‌ها بر اساس منوی کافه و سلایق مشتریان
کنترل کیفیت مواد اولیه مصرفی کافه و سفارش‌هایی که به سر میز مشتریان می‌رود
مدیریت بار و پرسنل بار (کمک باریستا، سینک من و …)
ارائه توضیحات درباره اقلام منوی کافه و پاسخ به سوالات مشتریان درباره منو
مهارت‌های حرفه‌ای یک باریستا
شناخت و تسلط بر دستگاه آسیاب قهوه و نحوه کار با آن
شناخت اجزای مختلف و تسلط کامل بر نحوه کار با دستگاه اسپرسو
لاته آرت (هنر شیر قهوه نگاری)
دم آوری قهوه‌های نسل سوم و دمی
طعم شناسی و مهارت ایجاد طعم‌های جدید

باریستا کاربلد با امکانات و قابليت‌هاي دستگاه آسیاب قهوه و دستگاه اسپرسو آشنا بوده زيرا اين دستگاه‌ها مهمترين ابزار کار او است و با این دستگاه‌ها می‌تواند قهوه‌های حرفه‌ای و با کیفیت تهیه کند.

در ادامه موضوع باریستا کیست باید اشاره کنیم که مهارت هاي يک باريستاي حرفه اي خيلي بيشتر از تهيه قهوه اسپرسو با کيفيت است. يک باريستا می‌تواند کيفيت و طعم قهوه‌های مختلف را تشخيص دهد او تخصص لازم براي ترکیب انواع قهوه بر اساس سليقه مشتري را دارد درنتیجه بهتر از هر کسی مي تواند قهوه باب ميل مشتري را به وي ارائه دهد.

یکی دیگر از مهارت‌های اصلی باریستا فوم گیری و تهيه انواع نوشيدني هاي بر پايه اسپرسو مانند کاپوچينو، لاته، ماکیاتو، موکا و … است. یک باریستای خوب به جز موارد ذکر شده تخصص و مهارت در تهيه انواع دیگر قهوه مانند: قهوه فرانسه و ترک را هم دارد.

معمولا باريستا مهارت لاته آرت یا طراحی روی قهوه و تهیه نوشیدنی‌های سرد مانند: آیس کافی‌ها، موکتل‌ها، فراپه‌ها و … را نيز دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران