بهترین مرکز فروش فوم و لاستیک مبلی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز فروش فوم و لاستیک مبلی در تهران

🔴 سعید صمدی

🔹 سعید صمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش فوم و لاستیک مبلی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سعید صمدی :

✅ لاستیک مبلی برش خورده در سایز های مختلف و ورقی و لاستیک رنگ کاری

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

انواع فوم مبل بر اساس ویژگی‌ چیست؟

نمونه‌های مختلف انواع فوم مبل بر اساس الیاف سازنده آن‌ها با عناوین فوم سرد، فوم گرم، فوم ویژه، الیاف ویسکوز، لایکو، پلی استر فشرده، فیبر پلی ستر، فوم مبل پلی اورتان ضد میکروبی، فوم مبل پلی اورتان با تراکم بالا، فوم سلول باز و فوم سلول بسته قابل معرفی هستند.

فوم‌های به کار رفته در طراحی و ساخت سبک‌های متنوع مبلمان علاوه بر کیفیت و جنس مبلمان در ظاهر و شکل ساختاری آن‌ها نیز تاثیر دارند.

فوم سرد مبل چیست؟
فوم سرد مبل، که به آن مموری فوم نیز گفته می‌شود یکی از انواع فوم مبل می‌باشد که در صنایع تشک و کالای خواب، مبلمان و دکوراسیون کاربرد دارد. این نوع فوم در مجاورت حرارت غیر مستقیم و دمای پایین تولید شده و به همین دلیل طول عمر بالایی دارد.

دلیل کیفیت بالای فوم مبل سرد را، می‌توان بوجود آمدن خاصیت ارتجاعی آن بر اساس شکل گیری مولکول‌های فوم سرد در دمای پایین دانست. به دلیل نرم تر بودن آن نسبت به فوم گرم بیشترین کاربرد را در ساخت قسمت کف مبلمان راحتی دارد.

قیمت فوم سرد در ساختار انواع مبل راحتی به دلیل ویژگی‌های ساختاری آن بالا بوده که اصولا بر اساس ابعاد کاربردی آن در طراحی و ساخت مبل شامل گارانتی استفاده از سوی سازندگان می‌شود.

 

ویژگی های فوم سرد مبل
فوم سرد، به دلیل ویژگی‌های خوبی که دارد، بیشتر از سایر فوم ها، به خصوص فوم گرم، مورد توجه و استقبال افراد قرار گرفته است. در ادامه به بررسی این ویزگی ها می‌پردازیم:

میزان ارتجاعی بودن آن زیاد است، زیرا که به دلیل ساخته شدن در دمای پایین، مولکول‌های آن بهتر شکل گرفتن و همین موضوع باعث این شده است که فوم سرد نسبت به فوم گرم ارتجاعی تر و فشرده تر باشد.
دوام و عمر فوم سرد مبل بسیار بالاست، زیرا با حرارت مستقیم ساخته نشده است.
مناسب برای استفاده جهت، مبل های نشیمن و سلطنتی است.

فوم گرم مبل
از دیگر انواع فوم مبل می‌توان به فوم گرم و یا فوم‌های نرم پلی یورتان اشاره کرد. نحوه تولید فوم گرم به‌ این صورت است که باید در دمای بالای و با حرارت مستقیم پخته شود. خاصیت اصلی فوم گرم سفت بودن آن است که به مرور زمان نرم تر خواهد شد. پس تفاوت اصلی فوم سرد و فوم گرم، در میزان ارتجاعی و سفت بودن آنهاست، که کیفیت و ارتجاعی بودن فوم سرد مبل بیشتر از فوم گرم است و دیرتر شکل خود را از دست می‌دهد.

انواع فوم مبل گرم معمولا طول عمر کمتری نسبت به فوم سرد برای مبل دارند و به مرور گود می‌افتد. فوم‌های گرم در صنعت مبلمان، کالای خواب، صنایع بسته بندی، ابرهای قابل شستشو و … کاربرد دارد؛ بنابراین تشخیص فوم گرم از فوم سرد در هنگام خرید انواع مبلمان متناسب با نوع استفاده نکته‌ای حائز اهمیت است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران