نمایندگی محصولات نانوسان آلمان در کرج

در البرز ، کرج

معرفی نمایندگی محصولات نانوسان آلمان در کرج

🔴 الهام رستمی

🔹 این سایت به عنوان یکی ازسایتهای رسمی نمایندگان شرکت نانوسان ازطریق فروش دیجیتال اقدام به فروش محصولات نانو اورجینال آلمانی نموده است وتمامی محصولات این شرکت را به قیمتهای تخفیف دار و واقعی عرضه مینماید.

🔹 محصولات نانوسان به دو دسته خودرویی وخانگی تقسیم بندی میشوند .

🔴 محصولات نانویی خودرویی:

🔹 محصولاتی نظیر موتورشوی نانوسان ، دوراکلین صفرشویی نانوسان،شامپو واترلس نانوسان،سوپرشامپو نانوسان،واکس لاستیک نانوسان،شیشه شوی نانوسان،واکس داشبورد نانوسان

🔴 محصولات خانگی:

🔹 محصولات خانگی نظیر شامپو فرش نانوسان،لکه بر فرش ومبل نانوسان ،سالید مجیک،جرم گیرشیرآلات نانوسان ،انواع خوشبو کننده های هوا،انواع بوگیرهای کفش نانوسان،محافظ چرم نانوسان میباشد.

🔹 لطفا برای اطلاعات بیشتر ومشاهده تست محصولات به سایت درج شده درآگهی مراجعه نمایید.

✅نمایندگی و فروش محصولات نانو

✅فروش تک و عمده

✅بهترین ترفندها و محصولات خانگی و خودرویی نانو🏠🚘

✅کد صنفی از وزارت صنعت و معدن

✅اعطای نمایندگی

✅ارسال رایگان به سراسر کشور

🔸 شماره تماس ۰۹۰۲۲۹۸۴۱۸۴

🔸آدرس کرج

سوالات متداول شستشوی نانو خودرو

منظور از کارواش بدون آب چیست؟

در این نوع کارواش دیگر نیازی به آب برای شستوشو نداریم و با استفاده ار مواد مخصوص با فناوری نانو ذرات به صورت اسپری کردن آنها روی بدنه خودرو با استفاده از حوله سطح را پاک میکنیم .

آیا قبل از استفاده از کارواش نانو باید ماشین را با آب بشوییم؟

خیر همانطور که گفته شد این روش جایگزین کاملی برای کارواش است که سالهاست در جهان مورد استفاده قرار گرفته است. و اتفاقا دلیل استفاده از این روش و محبوبیت آن به علت عدم نیاز به آب میباشد.

– آیا در این روش با توجه به کثیف بودن و وجود گرد و خاک روی رنگ، خط و خش ایجاد می شود؟

خیر در این روش از دستمالهای بسیار با کیفیت مایکروفایبر استفاده می شود که علاوه بر جذب بالا، با توجه به ضد خش بودن، گرد و خاک و آلودگی ها از سطح بدنه جدا شده و پس از جذب، لابلای پُرزهای این دستمالها قرار می گیرند و با سطح بدنه تماس پیدا نمی کنند.

چند عدد دستمال برای هر خودرو نیاز داریم؟

تعداد دستمال ها بستگی به میزان آلودگی بدنه ی خودرو و از طرفی سایز خودرو دارد. این نکته نیز قابل اهمیت است که آیا خودرو قبلا با این روش تمیز شده است یا خیر. چرا که اگر در مرتبه ی قبلی خودرو با این روش تمیز شده باشد، در حال حاضر پوشش واکس محافظ هنوز روی بدنه وجود دارد و با توجه به کاهش چسبندگی آلودگی ها دستمال کمتری مصرف می شود. بصورت میانگین می شود گفت برای یک خودروی سایز متوسط سه عدد دستمال مایکروفایبر با کیفیت در ابعاد سی در سی سانتی متر کافی است. هرچقدر خودرو کثیف تر باشد این تعداد بیشتر می شود.

آیا دستمال های مورد استفاده یکبار مصرف می باشند؟

خیر این دستمالها را می توانید پس از اتمام کار با آب سرد بشویید هم بصورت دستی هم با ماشین لباسشویی. از این دستمالهای می توانید به دفعات استفاده نمایید.

نکته : برای شستشوی این دستمالها از نرم کننده استفاده نکنید چرا که ممکن است به بافت پارچه آسیب وارد کند

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران