بهترین مرکز طراحی چهره سیاه قلم در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز طراحی چهره سیاه قلم در تهران و سراسر کشور

🔴 زهرا دریاباری

🔹 زهرا دریاباری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی چهره سیاه قلم در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات زهرا دریاباری :

✅ عزیزان خود را سوپرایزکنید😍

✅ طراحی چهره ،هدیه ای خاص و ماندگار برای کسانی که دوستشان دارید.

✅ ارسال از تهران به سراسر کشور

 

🔸 شماره تماس  09381304894

🔸 آدرس  تهران

نکات مهم در استفاده از تابلو ها در دکوراسیون منزل:

1. تابلو های عمودی یا افقی :
باید توجه داشته باشید که الزاما نباید افقی باشند تا زیبایی بی نظیری را به منزل یا فضای مورد نظر شما ببخشند، تابلو های عمودی زیبا و خاصی وجود دارند که مناسب فضا هایی با دیوار های کوتاه هستند و باعث می شوند تا دیوار شما از آنچه که هست بلند تر نشان داده شود و جلوه زیبایی را ایجاد میکنند.

2. موقعیت تابلو :
انتخاب یک موقعیت مناسب از فضا برای نصب تابلو بدون شک یکی از مهم ترین قدم ها برای دکوراسیون کردن منزل است. دیوار پشت کاناپه مبل یکی از بهترین انتخاب ها برای نصب تابلو است که زیبایی منحصر به فردی را ایجاد میکند اما فراموش نکنید که ابعاد تابلو شما برای نصب در پشت کاناپه، نباید از اندازه کاناپه بزرگتر باشد چرا که جلوه بدی ایجاد میکند پس در انتخاب ابعاد مناسب دقت کنید.

3. نورپردازی در تابلو :
فراموش نکنید نور یکی از فاکتور های مهم در خانه است و این فاکتور مهم در نمایش تابلو و جلوه دادن آن هم بسیار مهم است. بنابراین سعی کنید تابلو را در موقعیتی نصب کنید که در کنار آن یا با فاصله از آن تعدادی لامپ ، هالوژن ، و یا لوستر قرار گرفته باشد و زمانی که نور چراغ و لامپ های شما به تابلو میتابد زیبایی تابلو را چند ده برابر میکند.

4. نحوه قرار گیری چندین تابلو :
اگر قرار است که چندین تابلو را در کنار هم نصب کنید باید به موقعیت و قرارگیری آن ها در کنار هم توجه کنید مثلا اگر قرار هست که از رنگ های تیره و روشن استفاده کنید باید رنگ های روشن را بالا و رنگ های تیره را زیر آن های قرار دهید تا جلوه مناسبی پیدا کند.

5. نصب تابلو های بزرگ :
اگر فضای اصلی شما بزرگ است یا در منزل خود یا اداره خود فضایی اصلی دارید که خالی است و دیواری بزرگ دارد نصب یک تابلوی بزرگ در آن دیوار زیبایی فوق العاده ای به آن فضا می بخشد و بهتر است از آثار کوچک در فضا های فرعی استفاده کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران