مرکز پخش و فروش گاوصندوق های نسوز در گیلان و اردبیل

در گیلان

معرفی مرکز پخش و فروش گاوصندوق های نسوز در گیلان و اردبیل

🔴 حیدرزاده

🔹 حیدرزاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پخش و فروش گاوصندوق های نسوز در گیلان و اردبیل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حیدرزاده :

✅ تعمیرات و جابجایی تعمیرات و نصب رمز

✅ حتی در روزهای تعطیل انواع سفارشات پذیرفته میشود

و…

 

🔸 شماره تماس  09141307608

🔸 آدرس  گیلان ،اردبیل

گاوصندوق نسوز چیست؟

گاوصندوق وسیله ای فلزی می باشد که از آن برای محافظت از وسیله ها و مدارک با ارزش و مهم در محیط کار یا زندگی مورد استفاده قرار می گیرد. علت نامگذاری گاوصندوق وزن بالا و اندازه بزرگ آن می باشد.
گاوصندوق نسوز بر روی قفل های خود دارای رمزهای مختلفی می باشند. گاوصندوق های نسوز دارای اندازه و طرح های مختلفی است که شرکت های متنوع آنها را تولید میکنند. قطعاتی که در ساخت گاوصندوق نسوز به کار می برند عبارتند از: فلز، آهن و …

ویژگی های گاوصندوق نسوز

در مقاله جداگانه ای ویژگی گاوصندوق خوب را برایتان برشمرده ایم اما در این مقاله ویژگی های مهم و اساسی گاوصندوق نسوز را برایتان شرح می دهیم. این ویژگی ها عبارتند از:

امنیت بالا
وزن مناسب و بالا
رمزهای متنوع
نسوز بودن

گاوصندوق نسوز بر چه اساسی رتبه بندی می شود؟

با اینکه محافظت از وسیله ها اشیای با ارزش امری مهم و اساسی می باشد اما باید پیشگیری از اتفاقات غیر منتظره را نیز در نظر بگیرید. برای مثال باید از گاوصندوق خود در برابر آتش سوزی، سیل و زلزله محافظت کنید، که این یک سرمایه گذاری بسیار هوشمندانه محسوب می شود.
یکی از هوشمندانه ترین اقدامات برای جلوگیری از آتش سوزی اسناد مهم و اشیای با ارزش تهیه گاوصندوق نسوز است.

در اولین مرحله برای اینکه بتوانیم یک گاوصندوق نسوز مناسبی را انتخاب کنیم به دنبال رتبه بندی نسوز می رویم. برای اینکه یک گاوصندوق نسوز از نظر کیفی و امنیتی رتبه بندی شود، فاکتورهایی را در نظر می گیرند که این فاکتورها عبارتند از:

آزمون استاندارد
مشخصات فنی

ساختار گاوصندوق نسوز چگونه است؟

علاوه بر اجزای تشکیل دهنده گاوصندوق که در همه انواع آن مشترک است، فولاد در برابر آتش مقاومت بسیار بالایی دارد و معمولا بدنه های گاوصندوق نسوز از فولاد دوجداره تشکیل شده است و حفره های آن به گونه ای با کامپوزیت پر شده اند که در برابر آتش مقاوم باشند. عملکرد کامپوزیت در گاوصندوق های مختلف کاملا متفاوت است. کامپوزیت دارای یک هیدرات، مانند گچ یا آلوم می باشند و آنها به گونه ای عمل میکنند که هنگام گرم شدن بخارآب را آزاد میکنند، سپس قسمتی از بخارهای آب به قسمت داخلی گاوصندوق هدایت می شوند که این امر باعث تنظیم شدن دمای فضای داخل گاوصندوق های نسوز در برابر حرارت و دمای آتش می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران