بهترین مرکز تولید و تامین و فروش تجهیزات آتش نشانی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی بهترین مرکز تولید و تامین و فروش تجهیزات آتش نشانی در تهران

🔴 ایمن آفرینان پایتخت

🔹 ایمن آفرینان پایتخت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و تامین و فروش تجهیزات آتش نشانی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات ایمن آفرینان پایتخت :

✅ اجرای سیستم های اعلام حریق واطفاء حریق ،اطفاءFm200

✅ قراردادتاییدیه آتش نشانی

و…

 

🔸 با مدیریت برومند بیگی

🔸 شماره تماس  09190108073

🔸 آدرس  تهران ، میدان خراسان،خیابان اعظم نظامی ساختمان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۱۵

 

تجهیزات آتش نشانی ساختمان چیست؟

ساختمان‌ها باید ایمنی در برابر آتش را داشته باشند تا ساکنین آن در برابر خطر آتش سوزی محافظت شوند. این مهم نیاز به انواع تجهیزات آتش نشانی ساختمان دارد تا ایمنی تکمیل شود.

۱. سیستم اعلام حریق
یکی از مهم‌ترین انواع تجهیزات آتش نشانی ساختمان همین سیستم اعلام حریق است که به‌ طور عموم در ساختمان‌های نوساز به کار می‌رود. با استفاده از این سیستم خطر وقوع آتش سوزی اطلاع رسانی می‌شود تا ساکنین ساختمان بتوانند اقدامات لازم مانند اطفاء حریق یا تخلیه ساختمان را انجام دهند.

۲. سیستم اطفاء حریق
یکی دیگر از انواع تجهیزات آتش نشانی ساختمان که یک جورایی مکمل سیستم قبلی است سیستم اطفاء حریق است. این سیستم بسیار پر کاربرد است و جزء یکی از اساسی‌ترین وسایل آتش نشانی است که هم جزء تجهیزات آتش نشانی صنعتی و هم تجهیزات آتش نشانی ساختمان به حساب می‌آید. این سیستم می‌تواند به طور کامل حریق را اطفاء کند یا اینکه بخش مهمی از آتش را مهار کند تا مأمورین آتش نشانی به محل حادثه برسند. در این سیستم اسپرینکلرها وظیفه اطفاء و خاموش کردن آتش را بر عهده دارند.

۳. کپسول آتش نشانی
یکی از تجهیزاتی بسیار پر کاربرد در اطفاء حریق کپسول آتش نشانی است که می‌توان آن را در دسته بندی تجهیزات آتش نشانی صنعتی و ساختمانی قرار داد. وجود کپسول آتش نشانی هم در ساختمان‌ها و هم در بخش‌های مختلفی صنعتی به یک الزام تبدیل شده است. یکی از مزیت‌های این وسیله آتش نشانی حمل ساده آن است. همچنین استفاده از این وسیله ساده و راحت است به همین دلیل می‌توان به سرعت در مواقعی که نیاز است از آن استفاده کرد. به طور عموم کپسول‌های آتش نشانی چیزی بین 2 تا 12 کیلوگرم وزن دارند. رنگ این کپسول‌ها را قرمز یا نارنجی می‌کنند تا در شرایط مختلف به خوبی قابل رؤیت باشند.

۴. لوله‌ها و ساپورت لوله‌ها
لوله‌ها، شیرهای شیلنگی، شیلنگ آتش نشانی، منبع آب را به طور عموم در پارکینگ‌ها و یا طبقات مختلف دیده‌اید. این بخش یکی از انواع تجهیزات آتش نشانی ساختمان است که می‌تواند در مواقع ضروری به مهار آتش کمک کند.

۵. پمپ‌های آتش نشانی
در ساختمان‌هایی که ارتفاع آن بلند باشد فشار آب شهری برای انتقال آب به طبقات بالا دیگر پاسخ‌گو نخواهد بود به همین دلیل باید از پمپ‌های آتش نشانی برای انتقال آب به طبقات فوقانی استفاده کرد.

۶. جعبه آتش یا (Fire Box)
یکی از تجهیزات انواع تجهیزات آتش نشانی صنعتی و ساختمان که می‌تواند به خوبی در اطفاء حریق موفق عمل کند جعبه آتش نشانی یا (Fire Box) است. درون این جعبه معمولا قرقره‌های نگهدارنده شیلنگ آتش نشانی و کپسول های اطفاء حریق ابزارهای امدادی و … قرار نگهداری می‌شوند که در زمان آتش سوزی می‌توانند در اختیار افراد برای خاموش کردن آتش قرار بگیرند.

تجهیزات آتش نشانی در معابر شهری
شاید بتوان یکی از مهم‌ترین تجهیزات آتش نشانی در معابر شهری را هیدرانت دانست. هیدرانت همان شیرهای آبی است که در کنار خیابان‌ها دیده می‌شود. شلنگ‌های آتش نشانی را می‌توان به این شیرها نصب کند و در زمان نیاز از آب موجود در آن‌ها برای خاموش کردن آتش استفاده کرد. وجود این شیرهای بزرگ باعث می‌شود که آتش نشانان به منبع آب بزرگی دسترسی پیدا کنند و در صورت نبود خودروهای پسرو به مشکلی برخورد نکنند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران